Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toksisin työpaikka, jossa olet työkennellyt

Vierailija
09.02.2023 |

Omalla kohdallani on kyseessä eräs Savolainen ravintolaketju, jossa koin itselleni hyvin epämieluisaa lähentelyä sekä muutoinkin kyseisessä lafkassa oli/on kuulemma nykyäänkin ollut hyvin narsistinen työilmapiiri.

Sijaitsee Mikkelissä tämä firma ja on ihan Suomalaisten pitämä.

Kommentit (1553)

Vierailija
1521/1553 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs pienempi siivousfirma keskisuomen alueella...kaikki mahdolliset asiat yrityksessä pielessä, aina työajoista lähtien plus palkoista varastettiin ja maksettiin vanhan palkkataulukon mukaan...Monta kertaa piti huomauttaa puuttuvista tunneista ja uupuvasta palkasta.

Vierailija
1522/1553 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyörä korjaamo Turussa. Omistaja jäi kiinni työntekijöiden salaakuvaamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/1553 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kampaamo, jossa pomo ja muut työntekijät olivat kaikki sukua toisilleen.

Kuulostaa kammottavalta.

Kammottavaa se olikin. Niin sekopäistä meininkiä, että vieläkin tekee pahaa. Joutua semmoiseen soppaan ns.ulkopuolisena ja muita puolet nuorempana..

Perheyritys on aika paha työpaikka oli ala mikä tahansa. Jossain vaiheessa joudut perheriidan keskelle ja pahimmassa tapauksessa saat samasta työtehtävästä kaksi täysin vastakkaista ohjetta ja joudut valitsemaan puolen.

Olin tetissä perheyrityksessä ja juuri tällainen kokemus. 

Vierailija
1524/1553 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkin ääni Sellon Prismalle. Aivan järkyttävä paikka. Monessa Prismassa olen tehnyt vuoroja ja suurin osa ollut mukavia paikkoja mutta tämä...ei jestas sentään. Mulle huudettiin v**tua päin naamaa. Toinen nihkeä paikka oli Kivenlahden Prisma.

Vierailija
1525/1553 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tribedo. Firmasta ja syistä löytyy pitkä ketju täältäkin.

Vierailija
1526/1553 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni perheyritys. Solvaamista ja mitätöintiä päin naamaa.

Vierailija
1527/1553 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemiralla on varmaan hyvin toksisia aineita.

Vierailija
1528/1553 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudasmaan alko. Ei paljon naurettu.

Vierailija
1529/1553 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jyväskylän sokos hotel Alexandran hotellisiivoojana olin opiskeluaikana. Ei saatu kesäviikonloppuja vapaaksi ikinä, jos tuli pientäkin kriittistä palautetta huoneista, esihenkilö ja muut tekivät siitä hirveän numeron ja kahvihuoneen pöydälle lappu kenen siivoama huone oli kyseessä. Ikinä ei tietääkseni kuitenkaan puhuttu tilanteesta kahdenkesken rakentavasti. Ei puhtaita juomalaseja ikinä missään. Ja tietysti surkea palkka vielä päälle.

Täällä Sokos Hotel Vaakuna, Helsingissä. Pomo (nainen) osoitti suoranaisen inhonsa minua kohtaan heti kättelyssä. Mitään en tehnyt oikein, läksytti ja nälvi muiden edessä. Lähdin kahdessa viikossa. Koska olin nuori, en osannut viedä asiaa eteenpäin.

Ettei olisi sama pomo ollut minullakin koska samoja kokemuksia samasta paikasta. Toiset työntekijät varoitteli että älä käy poikkiteloin sen kanssa, olin ihan että mitään muuta en ole tehnyt kuin yrittänyt oppia työni eikä mikään kelvannut. Tämä vuosituhannen alussa. Lähdin kanssa parissa viikossa.

Vierailija
1530/1553 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyörä korjaamo Turussa. Salakuvaa työntekijöitään.

Vierailija
1531/1553 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkoulu. Työilmapiiri sai ihmisiä saikuttamaan ja vaihtamaan muualle heti kun pääsi.

Vierailija
1532/1553 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistoliiton puoluetoimisto. Täydellisen myrkyllisiä valheita pakotetaan levittämään kansalaisille. 

Minä luulin, että vain mun kohdalle osui tuollainen juttu, mutta sehän taitaa olla tavallista vassareille. 

Vierailija
1533/1553 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oral.

Säälittää potilaiden lompakoidenkin puolesta. 

Tätä kun saisi levitettyä kaikkialle. 

Vierailija
1534/1553 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppävaaran seurakunta.

Vierailija
1535/1553 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kustaankartano se vaan jyllää tälläkin sivulla. 

Vierailija
1536/1553 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtainen avustaja. Työnantajamallin mukaisesti työnantajani oli itse avustettava, melko vaikeasti älyllisesti kehitysvammainen henkilö. Kuvittele, että pomosi vaatii sinua kuuntelemaan kun joka päivä luettelee roskapussinsa sisältöä ja vaatii vielä tarkistamaan että lista pitää paikkansa. 

Vierailija
1537/1553 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs pienempi siivousfirma keskisuomen alueella...kaikki mahdolliset asiat yrityksessä pielessä, aina työajoista lähtien plus palkoista varastettiin ja maksettiin vanhan palkkataulukon mukaan...Monta kertaa piti huomauttaa puuttuvista tunneista ja uupuvasta palkasta.

Sama kokemus, tekee myös isännöintiä. 

Vierailija
1538/1553 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vlk:n kiinteistöpalvelu.

Vierailija
1539/1553 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylän ammattikorkea JAMK, liiketoiminnan yksikkö. Irtisanouduin koeajalla

Vierailija
1540/1553 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leppävaaran seurakunta.

Heh, liittyikö "vihreä nainen" asiaan? Siellä oli aikoinaan aina vihreisiin vaatteisiin pukeutunut nainen, en tiedä oliko seurakuntalainen vai muussa roolissa kyseisessä kirkossa. Selkeästi päästään vinksahtanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän