Toksisin työpaikka, jossa olet työkennellyt
Omalla kohdallani on kyseessä eräs Savolainen ravintolaketju, jossa koin itselleni hyvin epämieluisaa lähentelyä sekä muutoinkin kyseisessä lafkassa oli/on kuulemma nykyäänkin ollut hyvin narsistinen työilmapiiri.
Sijaitsee Mikkelissä tämä firma ja on ihan Suomalaisten pitämä.
Kommentit (1553)
KYS
Useassa yksikössä töissä hoitajana. Työpaikkakiusaamista oli paljon, kiusaajana esimies. Minut ja usea ihminen savustettiin pihalle.
Yläkoulu, kammottavia työkavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kustaankartanon vanhainkoti, oulunkylä. Hesassa. Sitä kyykytystä ja maalittamista.
Kustaankartano todellakin. Luulin jo, että olen ainoa, jka ihmetteli sitä simputusta
niin totta
Näitähän näyttää riittävän. En kyllä ihmettele, hyvä kun kerrotte.
Nordlab, paljon työpaikkakiusaajia ja juoruilijoita.
Aulapalvelut. Kilpailua työkavereiden kesken, sillä joillakin huono itsetunto tavistyöstä. "Heistä olisi enempäänkin", sitten kiusataan muita. Opiskelijatuuraajat olivat normaaleimpia työkavereita.
1. Securitas, Hki, Mäkelänkatu
2. Suomen valtio, Hki, Pasila
Yleishyödylliseksi laskettava yhdistys. Pätevyys arvioitiin puolueen jäsenkirjasta.
Olin töissä yksityisellä kirpputorilla jossa ei saanut sosialisoida muiden työntekijöiden kanssa koska se kuulema vei tehokasta työaikaa ja sen takia muille työntekijöille oli sallittua puhua vain työajan ulkopuolella jotta se ei veisi aikaa työnteolta. Oli pakko irtisanoutua koska siellä ei sujunut mikään, varsinkaan kommunikaatio, minkä vuoksi se oli todella ahistava ja hermoja kiristävä työpaikka. Onneksi korona vei koko kirpputorin mennessään eli konkurssiin.
Varsinaissuomalainen julkinen terveydenhoito kauttaaltaan! No, en nyt ole kaikissa paikoissa ollut, mutta ne missä olen, niin aivan kammottavia paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kustaankartanon vanhainkoti, oulunkylä. Hesassa. Sitä kyykytystä ja maalittamista.
Kustaankartano todellakin. Luulin jo, että olen ainoa, jka ihmetteli sitä simputusta
hah, hah
Kunnan lastensuojelu.
Ei minkäänlaista perehdytystä.
Päivätoiminta jossa työskentelee sosonomeja ja lähihoitajia
Eivätkö seurakunnat ole suoritettujen tutkimusten mukaan pahimpia työpaikkakiusaamisen ja muiden epäkohtien epäpyhiä linnakkeita?
Papit "pikkaisen" käyttävät valtansa, jonka kuvittelevat virheellisesti olevan Jumalalta, alistaakseen ja nöyryttääkseen muita alempia työntekijöitä?
Vapaaehtoistyöntekijöistä puhumattakaan, joita voi vapasti lyödä kuin vierasta sikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hah, hah
Jestas, vieläkö se kustis on kauhujen paikka.
Firmassa oli sellanen ilmapiiri, että kun jengi sieltä lähti ne jätti kamansa sinne eikä enää vastanneet puheluihin tai sähköposteihin.
Eräs valtion virasto, jossa esimies oli kerännyt ympärilleen hovin. Muut teki työt ja nämä juttelivat kahvipöydässä vaatteista, autoista, koirista ja kävivät porukalla Tallinnassa.