Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä mummoutumista ulkonäössä!

Vierailija
09.02.2023 |

Kuinka kestit sekoamatta piirteiden katoamisen, ihon rypistymisen ja löystymisen?

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä vaan aloitin hoidot :D Ja hyvä niin.

Vierailija
2/76 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee mummu bingoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä vaan aloitin hoidot :D Ja hyvä niin.

Mitä hoitoja oot ottanut? Mitä maksaa?

Vierailija
4/76 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ikäluokasta on kyse? Milloin pitää pelätä.

Vierailija
5/76 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä aloin viidenkympin jälkeen olla tosi huolissani ulkonäöstäni. 55 oli se taitekohta, jolloin ns vanhuuden merkit työntyivät tosissaan pintaan. Karuahan se on, ei siitä mihinkään pääse.

Vierailija
6/76 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä aloin viidenkympin jälkeen olla tosi huolissani ulkonäöstäni. 55 oli se taitekohta, jolloin ns vanhuuden merkit työntyivät tosissaan pintaan. Karuahan se on, ei siitä mihinkään pääse.

Oletko vielä deittimarkkinoilla vai miksi pelkäät vanhemista=

Vierailija
7/76 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua naisille joiden ainoa meriitti on ulkonäkö

xD

Vierailija
8/76 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole missään markkinoilla tai pelkää, mutta onhan menetetty ja totaalisen muuttunut ulkoinen habitus tosi surullista. Etenkin, kun yksikään muutos ei ole positiivinen.

Vierailija
9/76 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole missään markkinoilla tai pelkää, mutta onhan menetetty ja totaalisen muuttunut ulkoinen habitus tosi surullista. Etenkin, kun yksikään muutos ei ole positiivinen.

Minkä ikäiseltä haluaisit näyttää?

Vierailija
10/76 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sussa muita hyviä puolia? Oletko esim. hauska?

Vierailija
11/76 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
12/76 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta itku markkinoilla. En minäkään tykkään painon noususta, kalkkunan kaulasta. Säästän nyt rahaa silmäluomi leikkaukseen. Se isompiin leikkauksiin en mene. Kasvot olisi ikäisekseni melko ok. Tässä iässä (55) jos laihduttaa, se näkyy kasvoissa heti.

Vierailija
13/76 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanheneminen ei suinkaan ole aina pahinta, mitä ulkonäölle voi käydä. https://www.dailymail.co.uk/femail/article-11723823/What-Hollywoods-pla…

Vierailija
14/76 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 47v tänä vuonna ja vielä on pärjätty treenaamalla, retinolilla, vedellä ja kunnon yöunilla. Aion kyllä testata eri toimenpiteitä heti kun tarvetta on.

Vierailija
15/76 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että ennen vahaan mummot näytti mummoilta ja oli onnellisia ja hyväntuulisia. Naisia taidetaan aivopestä.

Vierailija
16/76 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 47v tänä vuonna ja vielä on pärjätty treenaamalla, retinolilla, vedellä ja kunnon yöunilla. Aion kyllä testata eri toimenpiteitä heti kun tarvetta on.

Uteliaisuudesta, paljonko käytät instagramia, facebookia, tiktokkia tai muuta somea esim iltalehteä?

Vierailija
17/76 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen luomu, sileäposkinen ja tyttömäinen. Ne geenit, ne geenit!

N65

Vierailija
18/76 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uteliaisuudesta, paljonko käytät instagramia, facebookia, tiktokkia tai muuta somea esim iltalehteä?

Päivittäin, paitsi Tiktokkia en jaksa

Vierailija
19/76 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, että ennen vahaan mummot näytti mummoilta ja oli onnellisia ja hyväntuulisia. Naisia taidetaan aivopestä.

Itsekin olen miettinyt palstan ulkonäkö-vanhenemis-ryppy-kouhotuksia lukiessani, että onko tämä joku nykypäivän ilmiö? Vai onko edes kovin yleinen ilmiö edelleenkään? Täällähän korostuu monet sellaiset ilmiöt, jotka eivät todellisuudessa ole kovin yleisiä. 

Vierailija
20/76 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen mies 🤣👌🏽

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi