En kestä mummoutumista ulkonäössä!
Kuinka kestit sekoamatta piirteiden katoamisen, ihon rypistymisen ja löystymisen?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
En kestä vaan aloitin hoidot :D Ja hyvä niin.
Mitä hoitoja oot ottanut? Mitä maksaa?
Mistä ikäluokasta on kyse? Milloin pitää pelätä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä aloin viidenkympin jälkeen olla tosi huolissani ulkonäöstäni. 55 oli se taitekohta, jolloin ns vanhuuden merkit työntyivät tosissaan pintaan. Karuahan se on, ei siitä mihinkään pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä aloin viidenkympin jälkeen olla tosi huolissani ulkonäöstäni. 55 oli se taitekohta, jolloin ns vanhuuden merkit työntyivät tosissaan pintaan. Karuahan se on, ei siitä mihinkään pääse.
Oletko vielä deittimarkkinoilla vai miksi pelkäät vanhemista=
Huutonaurua naisille joiden ainoa meriitti on ulkonäkö
xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole missään markkinoilla tai pelkää, mutta onhan menetetty ja totaalisen muuttunut ulkoinen habitus tosi surullista. Etenkin, kun yksikään muutos ei ole positiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole missään markkinoilla tai pelkää, mutta onhan menetetty ja totaalisen muuttunut ulkoinen habitus tosi surullista. Etenkin, kun yksikään muutos ei ole positiivinen.
Minkä ikäiseltä haluaisit näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sussa muita hyviä puolia? Oletko esim. hauska?
Ei auta itku markkinoilla. En minäkään tykkään painon noususta, kalkkunan kaulasta. Säästän nyt rahaa silmäluomi leikkaukseen. Se isompiin leikkauksiin en mene. Kasvot olisi ikäisekseni melko ok. Tässä iässä (55) jos laihduttaa, se näkyy kasvoissa heti.
Vanheneminen ei suinkaan ole aina pahinta, mitä ulkonäölle voi käydä. https://www.dailymail.co.uk/femail/article-11723823/What-Hollywoods-pla…
Itse olen 47v tänä vuonna ja vielä on pärjätty treenaamalla, retinolilla, vedellä ja kunnon yöunilla. Aion kyllä testata eri toimenpiteitä heti kun tarvetta on.
Outoa, että ennen vahaan mummot näytti mummoilta ja oli onnellisia ja hyväntuulisia. Naisia taidetaan aivopestä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 47v tänä vuonna ja vielä on pärjätty treenaamalla, retinolilla, vedellä ja kunnon yöunilla. Aion kyllä testata eri toimenpiteitä heti kun tarvetta on.
Uteliaisuudesta, paljonko käytät instagramia, facebookia, tiktokkia tai muuta somea esim iltalehteä?
Olen edelleen luomu, sileäposkinen ja tyttömäinen. Ne geenit, ne geenit!
N65
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uteliaisuudesta, paljonko käytät instagramia, facebookia, tiktokkia tai muuta somea esim iltalehteä?
Päivittäin, paitsi Tiktokkia en jaksa
Vierailija kirjoitti:
Outoa, että ennen vahaan mummot näytti mummoilta ja oli onnellisia ja hyväntuulisia. Naisia taidetaan aivopestä.
Itsekin olen miettinyt palstan ulkonäkö-vanhenemis-ryppy-kouhotuksia lukiessani, että onko tämä joku nykypäivän ilmiö? Vai onko edes kovin yleinen ilmiö edelleenkään? Täällähän korostuu monet sellaiset ilmiöt, jotka eivät todellisuudessa ole kovin yleisiä.
En kestä vaan aloitin hoidot :D Ja hyvä niin.