Millaisella naisella on menekkiä deittimarkkinoilla vielä 40+ vuotiaana?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei liene eroa siihen, millaisella 20-vuotiaalla on menekkiä. Kaunis, hoikka, sopivasti treenattu, pitkätukkainen ja sosiaalinen.
Tähän voisi lisätä vielä lapsettomuuden. Tosin voi sellaisiakin miehiä olla, joilla ei ole lapsia ja haluaisivat ehkä tuntumaa perhe-elämään naisen lasten kautta, mutta kenties sellaiset miehet ovat vähemmistössä. Kuitenkin mitä vanhempi mies, niin sitä enemmän voi olla tuota taipumusta.
Sellaistakin tapahtuu, että mies vain kiinnostuu tietystä naisesta, oli tällä lapsia tai ei, ja vetovoima juuri siihen naiseen on niin suuri, että ei ole väliä, mitä muut olosuhteet ovat.
Tottakai näitä on. Mutta nyt puhuttiin naisista, joilla on vientiä eli kelpaisi vähän kelle tahansa. Olemassa olevat lapset eivät kenenkään markkina-arvoa nosta eikä siitä ole mitään syytä loukkaantua, lopulta suurin osa kuitenkin löytää kumppanin, jos sellaisen haluaa.
Vienti ei tarkoita sitä, että pitää kelvata "kenelle tahansa". Vienti voi tarkoittaa vaikka sitäkin, että kelpaa vain tietyntyyppisille miehille, mutta heistä merkittävä osa on kiinnostunut juuri itsestä. Tai ihan vain, että löytää seuraa ja kiinnostuneita on - ei sen tarvitse tarkoittaa, että jokainen mies on kiinnostunut, tai että aina halutessaan saa seuraa juuri siitä, jonka haluaisi. Eihän muuten kenelläkään olisi vientiä, jos määritelmä olisi se, että pitää olla kaikkien ykköstoive.
Olen 43v, parisuhteessa ja perheellinen kouluttautunut ja hyvässä työssä. Ihan ok näköinen, vähän pyöreä mutta ilmeisesti oikeista paikoista. En juuri meikkaa, hiukset harjaan ja laitan ripsiväriä. Iho ja hampaat on siistit, yleisolemus kohtalaisen huoliteltu mutta kuljen usein vaelluskengissä, retkeilyhousuissa ja villapaidassa. Minulle lirkuttelee useinkin 35-50v miehet, ja useamman kohdalla olen havainnut selvää ihastumistakin.
Tarkemmin en osaa sanoa mistä johtuu- rupattelen kelle tahansa ja olen helposti lähestyttävää maanläheistä sorttia. Johtuiskohan siitä ?
Jos etsit maanläheistä lämminhenkistä ihmistä niin älä ainakaan kulje missään liian hienoissa vetimissä äläkä ruiski hajuvesiä päällesi tai pakkeloi naamaasi paksua kerrosta.
Roll on deodorantti, puhtaat vaatteet, hiusharja ja ripsiväri riittää usein ihan siistiin vaikutelmaan. Mukava ja rento olemus lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei liene eroa siihen, millaisella 20-vuotiaalla on menekkiä. Kaunis, hoikka, sopivasti treenattu, pitkätukkainen ja sosiaalinen.
Tähän voisi lisätä vielä lapsettomuuden. Tosin voi sellaisiakin miehiä olla, joilla ei ole lapsia ja haluaisivat ehkä tuntumaa perhe-elämään naisen lasten kautta, mutta kenties sellaiset miehet ovat vähemmistössä. Kuitenkin mitä vanhempi mies, niin sitä enemmän voi olla tuota taipumusta.
Sellaistakin tapahtuu, että mies vain kiinnostuu tietystä naisesta, oli tällä lapsia tai ei, ja vetovoima juuri siihen naiseen on niin suuri, että ei ole väliä, mitä muut olosuhteet ovat.
Tottakai näitä on. Mutta nyt puhuttiin naisista, joilla on vientiä eli kelpaisi vähän kelle tahansa. Olemassa olevat lapset eivät kenenkään markkina-arvoa nosta eikä siitä ole mitään syytä loukkaantua, lopulta suurin osa kuitenkin löytää kumppanin, jos sellaisen haluaa.
Ei kai kukaan loukkaantunutkaan? Pointti olikin se, että lapset eivät estäkään kiinnostusta, jos vetovoimaa on.
Jatkan edellistä... Minuun on ihastunut niin johtavissa asemissa olevia pukumiehiä kuin tavallisempiakin tyyppejä- ei ole siis kyse mistään samankaltaisuudestakaan useimmiten.
Vierailija kirjoitti:
Olen 43v, parisuhteessa ja perheellinen kouluttautunut ja hyvässä työssä. Ihan ok näköinen, vähän pyöreä mutta ilmeisesti oikeista paikoista. En juuri meikkaa, hiukset harjaan ja laitan ripsiväriä. Iho ja hampaat on siistit, yleisolemus kohtalaisen huoliteltu mutta kuljen usein vaelluskengissä, retkeilyhousuissa ja villapaidassa. Minulle lirkuttelee useinkin 35-50v miehet, ja useamman kohdalla olen havainnut selvää ihastumistakin.
Tarkemmin en osaa sanoa mistä johtuu- rupattelen kelle tahansa ja olen helposti lähestyttävää maanläheistä sorttia. Johtuiskohan siitä ?
Jos etsit maanläheistä lämminhenkistä ihmistä niin älä ainakaan kulje missään liian hienoissa vetimissä äläkä ruiski hajuvesiä päällesi tai pakkeloi naamaasi paksua kerrosta.
Roll on deodorantti, puhtaat vaatteet, hiusharja ja ripsiväri riittää usein ihan siistiin vaikutelmaan. Mukava ja rento olemus lisäksi.
Itse olen löytänyt maanläheisiä ja lämminhenkisiä miehiä, vaikka tykkäänkin käyttää omasta mielestäni hienoja vaatteita, meikata ja värjätä hiuksia. Vaelluskengät ja retkeilyhousut eivät vain ole minun juttuni, ja haluan tuoda esiiin myös omaa tyyliäni, eli pelkkä siisti vaikutelma ei ole se, mitä haluan olemuksellani välittää muille.
Lapsettomalla ja normaalipainoisella. Pitkät hiukset, naisellinen. Hyvä koulutus ja ura. Naimisissa ollessakin satelee treffipyyntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Jatkan edellistä... Minuun on ihastunut niin johtavissa asemissa olevia pukumiehiä kuin tavallisempiakin tyyppejä- ei ole siis kyse mistään samankaltaisuudestakaan useimmiten.
Miten tämä ihastuminen siis on ilmennyt, vai ovatko kaikki tunnustaneet ihastuksensa varatulle naiselle? Vai onko sinuun ihastuttu ihan vain kaupungilla lyhyen kohtaamisen perusteella, kun toinen ei tiedä sinusta mitään?
Kysyn siis siksi, kun itse taas olen ulkonäöllisesti ihan eri tyyppinen, eikä minulle ikinä ole tulleet eri ikäiset miehet mitään lirkuttelemaan. Moni ihastunutkin mies on ollut ihastunut lähinnä salaa hyvin pitkään, vaikka joku on joskus aloitteen tehnytkin. Ja suhteessa ollessani ei kukaan ole tullut tekemään aloitteita, jos on tiennyt minun olevan varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen kommentti lapsettomalta ja naisettomalta mieheltä. Yllätytkö, jos kerron sinulle lapsellisten ja lapsettomien usein pariutuvan keskenään myöhemmällä iällä? Lapset ovat sen verran kokonaisvaltainen asia, että harvoin lapseton haluaa tai ymmärtää perheellisen elämää samalla tavalla kuin toinen samassa oleva. Vienti ei myöskään tarkoita sitä, että kelpaa kelle vaan. Tällaisia kameleonttinaisia on äärimmäisen harvassa ja sellainen nainen ei taida itse olla onnellinen, kun ei tiedä kuka on?
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomalla ja normaalipainoisella. Pitkät hiukset, naisellinen. Hyvä koulutus ja ura. Naimisissa ollessakin satelee treffipyyntöjä.
Mistä nämä treffipyynnöt teille oikein tulevat? Minua ei ole aina edes kiinnostuneet miehet pyytäneet treffeille, ja tuntemattomat eivät pyydä treffeille ikinä. Ei sillä, että olisin ikinä treffikutsuja kaipaillutkaan - omat suhteeni ovat alkaneet aina toisin. Mutta itsekin olen aina ollut normaalipainoinen, pitkähiuksinen, naisellinen, ja minulla on korkeakoulututkinto ja ura. Nykyisin lapsia, mutta eipä ollut tilanne toisenlainen lapsettomanakaan. Ja en ole kasvoiltani ruma tms.
Kauniit nuorekkaat kasvot, ei liikaa meikkiä vaan ihan kevyt ehostus.
Sellaset kiinteet sopivankokoset tissit jotka ei roiku.
Hoikka vyötärö.
Lantio ja pylly, jotka erottuu selvästi joka suunnassa vyötäröstä. Tiukka hieman treenattu pylly parasta herkkua, mutta sen ei tarvi olla mikään ernahusko mallinen vaan pienempikin riittää ja on minusta kauniimpi.
Pukeutuminen, joka imartelee vartaloa, eli esim tiukat housut ja lyhyet paidat ja takit.
Ja tietysti hyvä henkilökohtainen hygienia.
Iloinen ilme ja avoimuus, ylimielisen oloinen nainen karkottaa kaikki miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä ihastuminen siis on ilmennyt, vai ovatko kaikki tunnustaneet ihastuksensa varatulle naiselle? Vai onko sinuun ihastuttu ihan vain kaupungilla lyhyen kohtaamisen perusteella, kun toinen ei tiedä sinusta mitään?
Kysyn siis siksi, kun itse taas olen ulkonäöllisesti ihan eri tyyppinen, eikä minulle ikinä ole tulleet eri ikäiset miehet mitään lirkuttelemaan. Moni ihastunutkin mies on ollut ihastunut lähinnä salaa hyvin pitkään, vaikka joku on joskus aloitteen tehnytkin. Ja suhteessa ollessani ei kukaan ole tullut tekemään aloitteita, jos on tiennyt minun olevan varattu.
Pari on sanonut ihan suoraan ihastuneensa. Useimmat on olleet sellaisia ketä kohtaan töissä tai muuten useammin kuin kerran. Joidenkin kohdalla se on muuten ollut ilmiselvää- seuraan hakeutumista, pieniä kehuja punastumisten kera, pieni hipaisu tai muu nopea kosketus tietyssä tilanteessa ja muita signaaleja...
Vähän omituisena nörttinaisena ei ole ollut missään iässä sen kummemmin ongelmia löytää seuraa. Isompia deittimarkkinoita en ole kokeillut, ei kiinnosta tietää olenko keskivertomiesten makuun. Joitain aika rajatun kohderyhmän deittipalveluja olen kokeillut, mutta yleensä ihan töiden ja harrastusten yms. parista löytyy kivoja ihmisiä.
Terveellisesti elävällä, itsestään huolta pitävällä, vapaaehtoisesti lapsettomalla, tupakoimattomalla ja tatutoitumattomalla on varmasti vientiä.
Kroppa ja pimpsa on keskimäärin huomattavasti paremmassa kuosissa kuin synnyttäneillä. Vähemmän stressiä = vähemmän kehon vanhenemista ja rapistumista. Siihen päälle vielä iloinen elämän asenne, huumorintajuisuus, terveet elintavat ja puhdasihoisuus, eikä lapset olisi riesana.
Kyllä kiitos tälläiselle 40selle naiselle 😊 (saman ikäisen miehen ja elämän valintojen näkökulmasta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen löytänyt maanläheisiä ja lämminhenkisiä miehiä, vaikka tykkäänkin käyttää omasta mielestäni hienoja vaatteita, meikata ja värjätä hiuksia. Vaelluskengät ja retkeilyhousut eivät vain ole minun juttuni, ja haluan tuoda esiiin myös omaa tyyliäni, eli pelkkä siisti vaikutelma ei ole se, mitä haluan olemuksellani välittää muille.
Minäkin pukeudun huolitellusti ja siististi yleensä noihin arkivaatteisiinkin (retkivaatteet), mutta esim juhlissa olen sitten juhlien mukaisesti laittautunut kuten korkkarit, mekko, kampaus, korut jne.
Useimmiten nämä miesten lähestymiset tapahtuu kuitenkin niissä retkivaatteissa tai työvaatetuksessa joka on yleensä perustoimisyto settiä farkut ja siisti paitapusero 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin pukeudun huolitellusti ja siististi yleensä noihin arkivaatteisiinkin (retkivaatteet), mutta esim juhlissa olen sitten juhlien mukaisesti laittautunut kuten korkkarit, mekko, kampaus, korut jne.
Useimmiten nämä miesten lähestymiset tapahtuu kuitenkin niissä retkivaatteissa tai työvaatetuksessa joka on yleensä perustoimisyto settiä farkut ja siisti paitapusero 😅
Ehkä tästä voidaan päätellä, että lämminhenkisiä, kivoja miehiä on monenlaisia ja heihin voi tutustua ulkonäöllisesti hyvin erityyppisetkin naiset. Mikä on tietenkin vain hyvä asia :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan halua olla se, joka kelpaisi kenelle tahansa. Ei silloin oikeasti kelpaisi vaan sopisi yleisiin kuvitelmiin sopivasta kumppanista. Jos etsin kumppania, haluan herättää kiinnostusta mahdollisimman hyvin oikeassa kohderyhmässä, ts. niissä miehissä, joista itse voisin kiinnostua. Se, että 95 % miehistä kuvittelisi olevansa kiinnostuneita minusta vain vaikeuttaisi sopivan kumppanin löytämistä.
Vierailija kirjoitti:
Kauniit nuorekkaat kasvot, ei liikaa meikkiä vaan ihan kevyt ehostus.
Sellaset kiinteet sopivankokoset tissit jotka ei roiku.
Hoikka vyötärö.
Lantio ja pylly, jotka erottuu selvästi joka suunnassa vyötäröstä. Tiukka hieman treenattu pylly parasta herkkua, mutta sen ei tarvi olla mikään ernahusko mallinen vaan pienempikin riittää ja on minusta kauniimpi.
Pukeutuminen, joka imartelee vartaloa, eli esim tiukat housut ja lyhyet paidat ja takit.
Ja tietysti hyvä henkilökohtainen hygienia.
Iloinen ilme ja avoimuus, ylimielisen oloinen nainen karkottaa kaikki miehet.
Tarkoittaako tuo "kevyt ehostus" nyt vain jotain ruskeaa ripsiväriä ja ehkä hailakkaa huulikiiltoa, vai tarkoittaako se sitä, että on meikkivoidetta, luomiväriä, silmärajaukset ja ehkä punaista huulikiiltoakin?
Ja jos pyllyn täytyy erottua joka suunnasta, niin tarkoittaako se nyt, että ihanne on joku läskinen hanuri, joka edestä katsoen velloo sivuille? Ilmeisesti kuitenkaan ei, kun toiveena on mieluummin pieni ja treenattu?
Ja haetaanko hoikalla vyötäröllä nyt jotain korsettityyppistä hoikkuutta vai tarkoitetaanko vain sitä, että ei olisi pallovatsaa?
No, minulla ei ole ihannevartaloa, vaikka kokonaiskuva hoikahko onkin ja olen normaalipainoinen. Ei ole hoikkaa vyötäröä ja olen taipuvainen keskivartalolihomiseen. Lapsiakin on. Silti kokonaisuus tuntuu miellyttävän, koska seuraa on jopa 40+ ikäisenä löytynyt helposti, niitäkin jotka haluavat suhteen. Nyt seurustelen.
Miksi te luettelette ulkonäöllisiä asioita? Luulisi nelikymppisten jo tietävän ettei se ole mikään pääpointti missään asiassa. Jotenkin tekee mieli ravistella nelikymppistä naista joka edelleen kuvailee itseään että on tissit ja takapuoli. 🤦🏽 että näin pitkälle olette päässeet neljässäkymmenessä vuodessa, tuo on teissä kiinnostavinta. Itse väitän että kiinnostavinta minussa on omaperäinen luonne ja huumorintaju. Vientiä on ihan tarpeeksi. Aikaa ei vain ole itselläni oikein tuhlattavaksi deittailuun. Elämä on täyttä.
Eli vain päälaella saa olla tukkaa? Aika erikoinen maku sulla