Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* HAAHUT viikko 47 *~*

20.11.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]77mm[/b] 1.9.2006 rv 11+1 todettiin ultrassa sikiö jonka sydän ei lyönyt ja koko vastasi rv 8. Tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Jälkitarkastuksessa kaikki oli ok ja nyt on vuotokin loppunut. Uutta raskautta toivotaan pian. Meillä on ennestään yksi poika, syntynyt 07/05. Ikää itselläni on viikkoa vaille 29 v.

[b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.

[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.

[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.

[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.

Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.

[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Viikko sitten jätettiin ehkäisy pois mutta ei vielä mitään systemaattista yritystä.

[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.

[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]Moment[/b] Olen 29 v. reilu 1 vuotiaan ihanan taaperon äippä, mieheni on 30 v. Olemme yrittäneet pikkukakkosta lähes siitä asti, kuin esikko syntyi. Aktiivisemmin viime huhti-toukokuulta. Toiveena on ollut lapset pienellä ikäerolla. Vihdoin loppukesästä sitten tärppäsi ja iloitsimme raskaudesta jo täysillä, -tietenkin kerrottiin heti sukulaisille ja kaikille. Niinpä sit kävi, että 7+5 rvk:lla tuli spontaani keskenmeno, kyseessä ilmeisesti oli tuulimuna. Nyt olen hissukseen toipunut keskenmenosta ja kovasti olemme orientoituneet uuteen yritykseen.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]pumpsu[/b] Minä 24, Mies 26, Ensimmäistä lasta toivotaan, Spontaanit keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-8.

[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.

[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.

[b]ÄIPPÄ_80[/b] minä 26v mies 28v, pojat 01 ja 04. Keskenmenot 02/06 ja 06/06. Molemmissa sikiö kuollut kohtuun. Ekassa viikolla 8 ja toisessa viikolla 5 tai 6.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007

[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007

[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007

[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007

[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?

[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 25.7.2007

[b]katri72[/b] plussa 16.11.2006, la 16.7.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b]

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]

[b]Ongelmakohdat:[/b]

[b]Keinot:[/b]

[b]Tavoite:[/b]

[/quote]

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko hcg laskenut, entäs tulehdusarvot? Olispa kaikki hyvin ja täti tulossa. Minäkin niiin toivon sitä tätiä tulevaksi... tänään ei oikeen ole miltään tuntunut, ja välillä mietit, tunnenko ihan omiani... =(

Koitan tulla paremmalla ajalla takas, nyt ruuan laittoon...

Vierailija
42/89 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä kaikki luuraa? Kovasti odotan Menierin tilanteesta tietoa... Toivottavasti kaikki hyvin!

vm69:sullekin hyviä uutisia toivon, että kuumeilu saisi alkaa. Eikö sulla ollut maanantaina lääkärissä käynti? Tai labroja ainakin. Peukkuja pidän, että tyhjentynyt ois!!

Alavatsa kipuilee, viluttaa ihan sikana, järjetön syöpötys, turvottaa niin pirusti... eikö vois jo täti tulla :(

Ja takas viltin alle hytisemään...

Sofia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en ole saanut sitä ovulaatiota testeillä näkyviin, niin mittasin huvikseni ruumiinlämpöni, ja sehän oli 37! Iltalämpöhän tuo oli, joka tavallisestikin on korkeampi, mutta normaalisti lämpö on 36,4 ja iltaisin ehkä 36,6. Voipi olla että ovulaatio on sittenkin jo ollut. Ollaan oltu aika ahkeria tuon yrittämisen kanssa, joten nyt alkoi jännittää, jospa.. Menossa nyt siis kp 22/29(-50)

Vierailija
44/89 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein eilen r-testin, toiveina siis saada nega, että olis hcg laskenut sen tyhjennyksen jälkeen.

Haamujen haamu tuli vielä tikkuun, siis jos oikein tihrusti, saattoi nähdä viivan. Eli aika vähissä on jo hormonitasot. Juu, ehkä mä lopetan nyt ton testien surppuamisen, eiköhän tämä jo ollut tässä. Nyt vaan ajatukset kohti uutta vauvaa.

Vierailija
45/89 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaseen täältä töiden lomasta tulin teitä moikkailemaan !!

Luin eiliset jutut läpi tosi nopeasti joten en nyt muista mitä mun piti kommentoida ?? mutta jospa ehtisin myöhemmin paremmalla ajalla.

Tosin illalla mun pitäisi ommella kuopuksille huomiseksi eskariin essut kun leipovat pipareita !!

Ompeleminen ei oo mun vahvin ja mieluisin lajini mutta ehkä kun oikein skarppaan niin selviän kahdesta pikku essussta !!

Omaa (.) sen verran että kp 3 on menossa ja täti on todella voimissaan, kiusaa mua varmaan senkin edestä, että sain sitä odotellakkin. Tänään aloitin clomit ja seuraavaksi haen kaupasta sitä greippimehua ja sitten on ohjelmassa kierron edetessä teroja ja kait sitä punkkuakin vois kokeilla, tosin mä inhoan punkkua mutta pitää haastatella alkon myyjää jos se osais suositella jotain sellaista mikä mullakin menis kurkusta alas ?? tai sitten sekoitan sitä glögiin ???

Kaikille jaksuhaleja ja mukavaa päivää, muistakaa että torstai on toivoa täynnä...

Nyt tekemään ahkerasti töitä !!

Isotikru

Vierailija
46/89 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein sitten taas eilen ton ovulaatiotestin, ja nyt sain siihen sitten kaks saman vahvuista viivaa, eli joko tänään tai sit huomenna kait ovuloin. Tänään testi näytti taas haaleaviivaa. Ainoo vaan mikä jotenkin ahdistaa on se, että mulla on jo kp 22/29. Eli mikäli munasolu hedelmöittyis niin eihän se ehdi kiinnittyä? Toki voi olla että tää on pidempi kierto, kun eihän mulla ole ollut km:n jälkeen kun yksi kierto et siitä ei kai voi juuri sanoo että mihin se pituus asettuu. No hermot meni kuitenkin kun oon jotenkin ihan varma että en voi edes tulla raskaaks.

Hermojen revittelyä lisää se, että edellisessä raskaudessa, mulla oli myös yhdet valemenkat ja tämä paljastui ensimmäisessä ultrassa jossa todettiin raskausviikkoja olevan kolme oletettua enemmän. Ja sitten kun lopuksi kävi miten kävi, niin pelottaa ihan vietävästi että jos nyt tulenkin raskaaksi niin onko lopputulos sama kuin viimeksi. Edellisessä kierrossa musta tuntui myös että ovuloin ihan loppukierrosta n. 8 pvä ennen vuodon alkua ja ekojen menkkojen alkaessa mulla oli just 9 päivää ennen niiden alkua todettu 24mm follikkeli oik. munasarjassa ja endometrium paksuus 11mm joka vastaisi keskikiertoa. Jääkö mulla siis toi loppukierto jotenkin vajaaksi?

Voisin tietty varata aikaa gynelle, mutta luulen että ne pitäis mua ihan pöllönä kun heti oon ihan huolesta soikeena. Haluaisin vaan kuitenkin niin pian kuin mahd. raskaaks ja jos tuo kierto ei toimi niin mahdollisuudethan on 0.

Tulipas kiva vuodatus, mutta jos jollain olis kokemusta vastaavasta ja ajatuksia miten tätä kannattais viedä eteenpäin, vai yritänkö nyt vaan rauhottua ja antaa kulua?

Kaisuli

Vierailija
47/89 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon koko viikon kirjottanu pikasesti kuulumisia, täytyy viikonloppuna paneutua ja kommentoida enemmän.

Labrat oli ok, raskaushormoni 0 ja tulehdusarvo alle 1!!! Limakalvo (tai mikä se ylimääränen siellä näkykään) poistuu kuulemma sit kuukautisten mukana. Tänään aamulla tuli kuitenkin semmonen n 10x5cm kokonen hyytymä ja verta päivällä siteeseen. Eli ei kuukautisia vielä (?) mutta jospa se ylimääränen olis nyt sitte tullu pois! En nyt sit tiedä että millon ne kuukautiset tulee, kuulemma voi mennä kauankin. Jospa kohtu olis nyt kunnolla tyhjentyny kaikesta. Tarkistus-ultraan pitää vielä mennä mutta kuukautiset pitää odotella ensin. Joko Sofia sulla on kuukautiset alkanu?

Vierailija
48/89 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaisuli79:toivotaan, että kierto ois nyt vähän pidempi niin olis sitten kiinnittymisellekkin aikaa! Tärppionnea, ja hermojen lujuutta =) Koita kestää!

Menier:tosi hyviä uutisia sulla!! Mulla ei ole kuukautisia näkynyt, tuntemuksetkin hävis, ja nyt epäilenkin noiden tuntemusteen johtuneen oviksesta... kun ei kerrassaan mitään alavatsajuimimista enää ole =( Surku siksi, että tätiä odotellaan kai sitten vielä pari viikkoa.. Blaaaah. Toivotaan, että meillä pian molemmilla täti vierailis!!

Kaikille Rakkaille Haahuille mukavaa iltaa, jos ehdin niin palailen paremmalla ajalla!

Sofia

Vierailija
49/89 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA Katri72 ja moment! paljon vauvaliimaa ja suojelus enkeleitä matkalle.

Oma tilanne tällä hetkellä hyvä. Raskaus etenee viikoilla 10+4. L.a olisi siis 17.6. Tänään oli juuri ultra, jossa pieni sydämen alku löi ja liikettäkin kaverista löytyi.(imi kuulemma peukaloaan???) Olo on hieman helpottunut, mutta silti pieni pelko on tuolla jossain sisimmässä.

Vierailija
50/89 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhat kiloa onnea plussanneille ja tervetuloa uudet haahuilijat, samassa veneessä ollaan!

Taas luin niin monelta tuttuja tuntoja mutta en oikein osaa jokaiselle kommentoida.

ON: oireista päätellen on vain ajan kysymys milloin menkat alkaa. Eilen kävin glögillä ystävän mammaloman alkamisen johdosta. Ei voi mitään, kyllä se edelleen kaihertaa että ehdin odottaa meillekin toista jouluvauvaa.

Kaikille kuitenkin mahdollisimman iloista viikonloppua, kuluu se sitten töissä, pikkujoulujen merkeissä tai muuten vain tunnelmoidessa :) Ihanaa kun saa sytytellä kynttilöitä joka puolelle ja syödä torttuja.

Vierailija
51/89 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti tuli!! Voi tätä onnea =)) mies nauraa, kun vähän väliä housuun kurkin, että kyllä! Tuli se sittenkin! Käsittämättömän ihana fiilis kun tietää, että kohtu ja kroppa toimii... nyt voi iloita kuumeilun mahdollisuudesta! Huh huh, meinas toivo jo loppua kun kaikki ennakoivat tätioireet hävis kuin tuhka tuuleen pari päivää sitten.

ELI: kp1/30-kukatieskuinkapaljon. Mutta kummiskin =)

Nyt ei onnistu kirjoitus kun on niin hassun onnellinen fiilis!

Kaikille haahurakkaille ihanaa perjantaita toivon!

Vierailija
52/89 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli esittelyä:

Rouvavauva:

2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily.

Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi.

Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle.

24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta, joka meni kuulemma hyvin, vielä en tietenkään ole saanut kertomusta. Pitäisi nyt peruuttaa ensi viikolle sovittu eka neuvola ja varata neljän viikon päähän jälkitarkastusaika.

Fyysisesti tämä keskenmeno oli rankempi, kuin mitä olisin kuvitellut. Tulin käytännössä ekasta kierrosta raskaaksi, missä se oli mahdollista, joten lippu korkealla täytyy kulkea, vaikka itseä pakahduttaa se, että omat suuret haaveet kaatuivat.

Kaavinta oli toimenpiteenä yllättävän helppo, olen tyytyväinen, että valitsin sen lääkkeellisen tyhjennyksen sijaan. Olen satavarma, että olisin kuulunut siihen n. 10 %:iin, joka joutuu kuitenkin kaavintaan. Onko kaavinnan jälkeen uuteen kaavintaankin joutuminen mahdollista? Mitä muuta on odotettavissa? Minulle lääkäri sanoi, ettei tarvitse odottaa yksiäkään kuukautisia ennen seuraavaa yritystä.

Vierailija
53/89 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia: Onnea tädin tulosta! Siitä se sitten taas lähtee. =)

Rouvavauva: Pahoitteluni keskenmenosi johdosta ja tervetuloa tänne haahuilemaan. Täällä saa rauhassa purkaa tuntojaan, koska me kaikki olemme saman käyneet tavalla taikka toisella.

Mitäs " veeämmälle" kuuluu? Entä muille, kun on ollu niin hiljaista?

ON: Täällä edelleen pyörin, vaikka huomaan koko ajan olevani enempi ja enempi tuolla exien puolella. ;)

Tänään onnistuin vihdoin ja viimein siinä neuvola-asiassakin. Eli sieltä vastattiin lopulta. Aikaa ei terkka vielä antanut näiden mun alkuraskauden keskenmenojeni takia. Sanoi, että kun mulla tulee omien laskujeni mukaan rv 8 täyteen, niin soita sitten uudelleen, niin antaa aikaa silloin. Syyksi sanoi sen, ettei tulisi turhaan varattua aikaa neuvolaan. Tietää toisin sanoen mulle noin 1.5 viikon odotusta.

Mukavaa viikonloppua kaikille!!

Vierailija
54/89 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia: onpa hienoa, kun joku iloitsee menkkojen tulosta. niitä tässä odottelen itsekin. Nyt sitten vaan tosissaan kuumeilemaan. Sit kun se akka teiltä lähtee, lähetä tänne!!

Rouvavauvalle pahoittelut km:sta. Mutta tervetuloa tänne joukkoon !!

Katri: Ei mulle kuulu mitään. Polttelen tupakkia ja juon viiniä. Tulee ihan alkusyksy mieleen... Mun on pitänyt kysyä sulta, että onko sulla paljon tuttuja, joilta saat sitten vauvakamaa...? Jos ei, niin huolitko multa? Kunhan vastaat, niin sitten tarkemmin...

Maanantaina on labra ja ke lääkäri soittaa ja kertoo, mikä on tilanne.. Toivon niin, että arvot kohdallaan ja kaikki poistunut, jotta voin taas palata jännittämään. Nyt on vähän hiljaiseloa palstailussakin, kun vaan odottaa mikä tilanne on. On sen verran tota El Tiempoa nupissa, että parasta kai poistua...

Öitä!!!

Vierailija
55/89 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noita juuri liiemmin ole tiedossa. Ehkä joiltakin sukulaisilta voi sitten aikoinaan tulla jotain vaatetta sitten kun niille kerrotaan. Tosin ensin pitäis ylittää se rajapyykki... eli nt-ultra. Mutta mitään muita ei ole vielä tiedossa. Että sinänsä voisi kiinnostaakin... =) Tosin ihan vielä en uskalla mitään ostella, sen verran alkua vasta mennään ja näillä historiikeilla varsinkin.. Mutta jos ei ole kiirettä...

Vierailija
56/89 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin Katri, kun just ajattelin sellaista diiliä, että jos mä en ole plussannut siihen mennessä, kun sä olet jossain vkolla 25 - 30, niin voisin antaa sulle jotain. Mä olen laittanut osan jo kiertoon kun kuopuksen jälkeen ei enää odotettu perheen nuppiluvun kasvavan, mutta kyllähän noita tavaroita ja vaatteita on täällä varastossa vielä ihan kiitettävästi.

Ja sit jos niin onnellisesti käy, että mä plussaankin vaikka joskus myöhemmin, niin se on niin iloinen juttu, ettei harmita yhtään vaikka olen tavaroita antanut eteenpäin. Mutta kun mulla tätä ikää jo on, niin vuoteen jos ei mitään kuulu, niin sit varmasti haaveilukin saa jäädä.

En edes tunne sua " oikeesti" , mutta kun tässä on näitä savukalajuttuja sun muita turistu jo monen monen kuukauden ajan, niin tuntuu just siltä, että sulle voisin tavaroita luovuttaa. Katellaan sit lähempänä miten asia hoidetaan.

Meillä oli täällä mielenkiintoinen yö. Just kun vedin sitä vinkkuu ihan kunnolla ja olisin nukkunut tosi sikeesti, niin kuopus oksensi koko yön. Tuli hetkeksi sellainen tunne, että ihan nää lapsoset jo " riittäisi" . No, nyt aamulla on jo taas unohtunut millainen yö oli. Mistähän se johtuu, että se oksennustauti alkaa aina yöllä. Ainakin meillä.

Vierailija
57/89 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tervetulotoivotuksista! Vaikka ei kai tänne ketään mielellään tervetulleeksi toivota.

Huomasin muuten ajatus-/kirjoitusvirheen tuossa aiemmassa viestissäni. Siis tarkoitin kirjoittaa, että henkisesti tämä keskenmeno oli rankempi, kuin mitä olisin kuvitellut. Fyysisesti voin sanoa tuon kaavinnan (on muuten järkyttävän ruma sana) olleen yllättävän helppo. Vuotoakaan ei ole ollut enää tänä aamuna. :o Siis kun joku pelkäsi kaavintaan joutumista, niin ei ollut mielestäni niin kamala toimenpide.

Tosin nyt mä mietin, että kun ensisynnyttäjille yleensä annetaan Cytotecia etukäteen kohdunkaulaa pehmittämään, mut mun tapauksessani ei annettu, niin onkohan todennäköisempää, että jotain damagea on päässyt syntymään. Tuossa kaavinnassa mua vieläkin ällöttää se, että kohtuun on kajottu. :-/ Ärsyttävä myös tämä ajatus, että on epäonnistunut. :-/

Vierailija
58/89 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui laittaa ekaanviestiini tänään KATRILLE nimpparionnittelut!!1 Paljon onnea!!

Rouvavauva: Minustakin kaavinta on kamala sana. Kerran olen sen kokenut, ja pelotti etukäteen ihan kamalasti. Tai eniten itse asiassa pelotti nukutus. Toimenpidehän ei " tuntunut miltään" , kun ei siitä ollut mitään havaintoa. Joo, ei tänne ketään toivota, kun liittyminen haahuihin tarkoittaa aina keskenmenoa. Mutta porukka on huippuhyvä, ja vertaistukea saa. Kaikki kun ovat km:n (tai useita) joutuneet kokemaan, niin suurinpiirtein tietävät miltä tuntuu.

Hyvää päivän jatkoa kaikille. Meidän piti lähteä markkinoille, mutta eipä taida uskaltaa jos oksentelu jatkuu..

Vierailija
59/89 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvavauvalle pahoittelut surullisen kokemuksen johdosta. Tervetuloa Haahuihin!

vm69:totta, oksennustauti alkaa aina myöhään illalla/yöllä. Yön tunteina sitä vaan jostain kummasti jaksaa siivoilla sotkuja ja laittaa uutta petivaatetta... Kerran olen mattoakin yöllä pessyt (kun tauti alkoi kerrossängyn yläsänkyläisellä...) Miten vm sun henkisen jaksamisen laita? Kiva kuulla, etttä kuumailua mietit =)

Vatsa on kippee tädin kestitsemisestä mutta kestetään! Nyt keräilen voimia lauantaisiivoista varten... Rakas SofiaEnkelimme siunattiin 21.11 (emme halunneet olla paikalla yhteissiunauksessa). Mietin, että ei olis edes ollut sopivaa ennen sitä kuukautisten alkaa. Siis parempi mieli jotenkin henkisesti ajateltuna näin :' ) Eilen illalla muisteltiin miehen kanssa täydellisen kaunista Enkeliämme, suloista suukkua ja nenää. Saa nähdä, milloin kuulemme lopulliset tulokset patologiselta, ja milloin tulee kutsu Sikiöntutkimusyksikköön.

Niin sitä kummiskin eteenpäin mennään. Hävettää ihan tunnustaa, että pakko oli laskurista katsoa, mikä olis la jos nyt näin ekasta kierrosta jo tärppäis... 31.8. Mutta ei sais mennä varmaan asioiden edelle, tulee vaan sitten paha mieli.

Pakko alkaa urakoimaan, toivottavasti moni tulee kertomaan kuulumisiaan!

Sofia

Vierailija
60/89 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä. Mielestäni henkinen vointini on nyt hyvä! Onko se oikeasti, sitä en tiedä... Mutta tuntuu, että haaveilu uudesta raskaudesta parantaa mua koko ajan. Jos kertaheitolla joutuisi luopumaan unelmastaan, varmaan masentaisi enemmän. On päiviä jolloin surettaa niin vietävästi, esim viime viikonloppuna olin todella masentunut. Sytytin pihalla kynttilät enkeleille ja seisoin sateessa itkien...

Tämä viikko on ollut pikkuisen parempi. Mutta se ei tietenkään tarkoita, että jotenkin olisin unohtanut suruni. Sen kanssa vaan oppii elämään. Senhän me kaikki täällä tiedämme.

Tiedätkö mitä, toi on niin tuttua... mäkin koko kesän katsoin laskurista mikä olisi laskettu aika, jos tästä kierrosta tärppäisi..

Muuten, tuntuipa kamalalta lukea juttu, jossa viikolla 18 oli mennyt vedet ja vauva sinnitteli viikolle 29 asti. Nyt terve 9vuotias... No, me luotimme lääkärien lausuntoihin ja sen perusteella teimme päätöksen käynnistyksestä. Ei kai tässä nyt enää kannata alkaa jossittelemaan...