Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* HAAHUT viikko 47 *~*

20.11.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]77mm[/b] 1.9.2006 rv 11+1 todettiin ultrassa sikiö jonka sydän ei lyönyt ja koko vastasi rv 8. Tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Jälkitarkastuksessa kaikki oli ok ja nyt on vuotokin loppunut. Uutta raskautta toivotaan pian. Meillä on ennestään yksi poika, syntynyt 07/05. Ikää itselläni on viikkoa vaille 29 v.

[b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.

[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.

[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.

[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.

Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.

[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Viikko sitten jätettiin ehkäisy pois mutta ei vielä mitään systemaattista yritystä.

[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.

[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]Moment[/b] Olen 29 v. reilu 1 vuotiaan ihanan taaperon äippä, mieheni on 30 v. Olemme yrittäneet pikkukakkosta lähes siitä asti, kuin esikko syntyi. Aktiivisemmin viime huhti-toukokuulta. Toiveena on ollut lapset pienellä ikäerolla. Vihdoin loppukesästä sitten tärppäsi ja iloitsimme raskaudesta jo täysillä, -tietenkin kerrottiin heti sukulaisille ja kaikille. Niinpä sit kävi, että 7+5 rvk:lla tuli spontaani keskenmeno, kyseessä ilmeisesti oli tuulimuna. Nyt olen hissukseen toipunut keskenmenosta ja kovasti olemme orientoituneet uuteen yritykseen.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]pumpsu[/b] Minä 24, Mies 26, Ensimmäistä lasta toivotaan, Spontaanit keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-8.

[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.

[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.

[b]ÄIPPÄ_80[/b] minä 26v mies 28v, pojat 01 ja 04. Keskenmenot 02/06 ja 06/06. Molemmissa sikiö kuollut kohtuun. Ekassa viikolla 8 ja toisessa viikolla 5 tai 6.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007

[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007

[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007

[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007

[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?

[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 25.7.2007

[b]katri72[/b] plussa 16.11.2006, la 16.7.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b]

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]

[b]Ongelmakohdat:[/b]

[b]Keinot:[/b]

[b]Tavoite:[/b]

[/quote]

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vm69: Kiitos onnitteluista! Ja kiitos myös ajatuksesta, että voisit antaa mulle jotain vauvatavaraa, mutta pahasti näyttää siltä ettei siitä ainakaan nyt tule mitään. Siitä tossa oma napa -osuudessa lisää.

ON: Kerronpa miten kävi tänä aamuna... Heräsin kuuden maissa, menin vessaan ja huomasin että on tullut verta vähäsen. Nyt on sitten alavatsaa poltellut, ei nyt mitenkään järkyttävän isoja kipuja, lähinnä sellasia menkkakipuja ja tuntuu että vuodan melkein koko ajan. Pelottaa niin, että onko tämä taas tässä ja eikö pieni jaksanu tämän kauempaa olla. Mieskin oli niin epäuskoisen ja järkyttyneen kuuloinen kun sille sitten kerroin vähän myöhemmin kun kello oli soinut. Sitten lohdutti mua ja on lohduttanut sen jälkeen vielä uudestaankin pariin kertaan. Vielä ei ole itku tullut, mutta tiedän ettei ole kaukana. Kunhan kestäisi vielä sen, ettei ala sitten kaupassa...

Samoin jää melko varmasti huominen leffareissu tekemättä. Sinänsä harmi, liput kun ovat valmiina. Ei kukaan lähellä Helsinkiä asuva haluaisi ostaa niitä? Pari lippua on Bond-leffaan ja klo 13 näytökseen.

Nyt apein ja surullisin mielin...

Katri

Vierailija
62/89 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin pahoillanai että joudut tällaista kärsimään, mutta älä vielä menetä toivoa!! Olet ajatuksissani, ja pikkuisellenne lähetän paljon voimaa ja suojelusenkeleitä että jaksaisi sinnitellä!

vm69:ylämäkeä ja alamäkeä - tuttu tie :' ( Onnekseni voin todeta, että koko ajan vähemmän on pahoja päiviä, ja sitä kohtihan sinäkin matkaat. Toisille noita Enkeleitä siunaantuu enemmän elämän varrella, ei auta kuin ajatella, että Enkelimme tekevät meistä entistä vahvempia!

Kaikille Enkeleille ja Enkeleiden vanhemmille rauhallista lauantaita toivoen, Sofia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaks sulle jättihali ja jaksuja, ei tuon vuodon vielä tarvii sitä pahinta asiaa tarkoittaa, itse asiassa alkuraskaudessa vuodot ovat hyvinkin yleisiä !! JA NIMPPARIONNEA !!

SOFIALLE onnittelun tädin saapumisen johdosta, muistan itsekkin tämän viikon tiistailta tunteen kun en meinannut pöksyissäni pysyä kun punaista alkoi virtaamaan paikalle..

ROUVAVAUVA pahoitteluni että olet tänne palstalle ajatunut kanssamme , täällä on ihanat fiilikset ja virtuaaliolkapäitä tarjolla !!

VM tuttuja tunteita myös nuo sinunkin aatoksesi. Olen tässä huomannut viime aikoina että juuri kun alkaa helpottamaan eikä asia ole ihan niin mielenpäällä niin heti kohta " se suru" taas hyökkää silmille ! Ostin itselleni muistoksi " Tähdestä" kultaisen ns. Diana-mallisen riipuksen ja kas kas kuinka sitä onkin ihasteltu mm. miehen sisko viimeviikonloppuna.

Tässä riipuksessa on keskellä sinisafiiri ja terälehtinä 6 timanttia ( timantit ovat 4 olemassa olevaa muksua, yksi on menettämämme Tähti ja yksi on toivottavasti sitten se joka joskus tulee /jos on tullakseen )

Tosin vasta jälkeenpäin ostettuani tuon riipuksen huomasin, että minullahan ollut miehen ostamana samaa sarjaa sormus tuolla korulaatikon pohjalla.

Nyt en enään muista mitä olin kaikille kirjottamassa !!

Omaa (.) ei uutta auringon alla, täti on lähdössä pois päin ja kunhan saan sen nurkista pyörimästä niin alkaa hurrjaa yritys !!

Clomeja syön vielä huomenna ja maanantaina ja sitten jonkin aikaa niin alan terolutit.

Tämän viikonlopun olenkin töissä ja sitten maanantaina olisi vapaapäivä jonka ajattelin käyttää ihan asioiden hoitoon ja joulukoristeetkin pitäis kaivaa kaappien kätköistä..

Oikein mukavaa lauantaita teille kaikille !!

T.Isotikru

Vierailija
64/89 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KATRI: Koita lepäillä ja ottaa rauhassa, niinku moni täällä on sua lohduttanu niin ei se vuoto aina tarkoita pahinta. Näillä meidän taustoilla sitä todellakin aina pelkää pahinta, ei auta kun odotella ja seurailla tilannetta. *halaus *

VM69: Huomasitkos tän viikonlopun iltasanomat vai ¿lehti: Kaksoset syntyneet rv 22+6, toinen selvisi ja on nyt vuoden ikäinen jässikkä. Sniif¿

ROUVAVAUVA: Pahoittelut teille. Ja tervetuloa tänne purkamaan tuntoja, minusta tämä on ainoa paikka missä voi oikeasti kertoa miltä tuntuu! Ja taas täällä ¿oikeassa maailmassa¿ ei tulisi kerrottua puolta sanaa kuukautisten odottelusta tms. Ja minä se olin joka kaavintaa pelkäsin, mutta onneksi en sitten joutunut.

SOFIA: Samoissa tunnutaan menevän, mulla kuukautiset (toivottavasti) alkoi tänään! Monena päivänä on tiputellut vähän, mutta nyt näyttäis lupaavalta.

Omia tuntoja sen verran että kuukautiset tuntuu nyt alkaneen! Ja jotenkin mieli on kääntynyt taas kuumeilun puolelle. Ei nyt yritystä siis vielä, lähinnä mietin että pitäisköhän tässä hankkia jotain ehkäisyä vai antaa tulla jos on tullakseen. Vitamiinikuurin aloitin jo samantien kun kotiuduin sieltä synnäriltä, mutta pitäisköhän vielä jotain temppuja tehdä? Se mua kyllä hirvittää se, että saatiin 3-4% mahdollisuus siihen että seuraavakaan lapsi ei olisi terve. Toki se 97% on paljon isompi luku mutta silti hirvittää! Ikää meillä on vielä reilusti alle 30 joten iän mukanahan se riskikin nousee. Siinä mielessä ei vissiin kannattais kauaa odotella. Meille on illalla tulossa vieraita (ystäviä joilla on joko lapsia tai ovat raskaana¿ Mukava että tulevat mutta aina välillä se niin kirpasee. Ehkä meillekin vielä joskus?) Taidan lähteä vähän siivoilemaan, palailen taas! Mukavaa viikonloppua!

Menier

Vierailija
65/89 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäisenä Katri: Mä EN SUOSTU USKOMAAN, että sä taas joutuisit kokemaan ikävän menetyksen. En millään usko! Noita vuotojahan on monilla esiintynyt ilman että raskaus menee kesken! Paha täältä sua on lohdutella, mutta tiedät, että olet ajatuksissani ja lähetän vielä kerran suojelusenkelin sinne pikkuiselle. Vaikka sen meidän pikku Inkan. Jospa se saisikin teidän vauvan matkan turvattua, niin löytyisi jokin tarkoitus meidän enkelin syntymällekin.

Huh.. kun meni vakavaksi. Mutta hirveen paljon lämpöisiä ajatuksia sinne!

Menier: Onneksi en ostanut kumpaakaan lehteä. Olisin täällä varmaan ihan itku kurkussa.

Niin, ikä lisää kaikenlaisia riskejä, mä sain ekani 29v, toisen 30v ja kuopuksen syntyessä olin 34v. Tänä vuonna kun kaksi menetystä on ollut, niin väkisinkin miettii johtuuko kenties iästä. Sinulla ei sinänsä ole kiirettä jos vielä olet reilusti alle 30. Toisaalta kun vauvan haluaa, niin voihan sitä kuumeilla tyylillä " tulee jos on tullakseen" . Eli ettei mene siihen oviksen kyttäämiseen niinkuin mulla koko viime kesän meni. Tuntui, että mä elin vaan kalenterin mukaan.

Isotikru: Toivottavasti saat sen korusi yhdenkin tähden " täytettyä" .

Soifa: Niin ikävältä kun se kuulostaakiin, niin todella nämä Enkelit vahvistavat ihmistä. Tuntuu, ettei mikään pikkuasia hetkauta niinkuin ennen. Kun tietää, että asiat voivat olla paljon huonomminkin. Toisaalta olen myös löytänyt itsestäni todella herkän puolen. Eli tavallaan olen vahvistunut, tavallaan heikentynyt. Mutta jos heikkous näkyy esim. niin, että kesäkuun alussa lasten kevätjuhlassa aloin itkemään kun Suvivirttä laulettiin, niin ei tuo heikennys mitään kamalan negatiivistä ole.

Minä menen nyt lepäilemään. Valvottu oksennusyö takana..

Pakko saada pieni päiväuni!!

Vierailija
66/89 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... toivotaan, että kyseessä on vain raskauden aikainen vuoto, ei sen pahempia. Pidän tosissaan peukkuja, että pikkuinen jaksaa kyydissä mukana. bd

Vierailija
67/89 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaisuli79: En usko, että tuo myöhäinen ovulaatio on mikään este raskaaksi tulolle. Itselläni kierron pituus 28-30 pvä, kun esikoista yritettiin. Esikoinen hedelmöityi kp 21-23, muulloin ei ole mahdollista, ja ultran mukaan tuo laskettiin. Eli vain viikkoa ennen menkkojen alkua. Nyt meidän esikko on 1,5 v, joten meillä ainakaan ei myöhäinen ovulaatio haitannut.

Sofia-77: Tippa tuli linssiin, kun luin, että teidän Enkeli on siunattu. Voimahaleja edelleen! Mutta mukaviakin uutisia sulla oli eli onnittelut tädistä! Meillä on kierrot aika samassa vaiheessa. Kiva, päästään piinailemaan samoihin aikoihin. :) Ja hävettää minunkin myöntää, että olen jo laskurilla katsonut mahdollisia laskettujaaikoja, jos nyt tärppäisi. Ihan idioottimaista, kun sitten vaan pettyy pahemmin, jos menkat alkaakin... Ovis olis ens viikonloppun mitä todennäköisimmin. *virn* Joutuu mies koville...

Rouvavauva: Tervetuloa joukkoon. Olen pahoillani menetyksestänne.

vm69: Voimahaleja myös sinulle.

Mäkin luin ihmetellen sen jutun, jossa viikolla 18 oli mennyt vedet ja vauva sinnitteli viikolle 29 asti. En tiennyt, että voisi edes olla mahdollista.

katri72: Kovasti jaksamista! Tuo vuoto on varmasti pelottavaa, mutta kuten jo joku kirjoittikin, alkuraskauden vuoto on NIIIN yleistä! Ja kohdun kasvu aiheuttaa kipuja, etenkin, jos ekaa odottaa. Olin itsekin tuhruvuodon ja nipistelyjen ja polttavan tunteen kanssa ihan paniikissa ja varma, että menee kesken, mutta ei mennyt. Joten jaksa vaan uskoa ja ajatella positiivisesti! *Rutistus*

Vierailija
68/89 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuosta muutamasta prosentista ole huolissaan, vaan ajattelu just toisin päin, eli 97% mahdollisuus on saada terve vauva! Meillekkin kardiologi sanoi, että riski kohdallamme suurentunut saada sydänvikainen lapsi kun jo yksi ennestään, Enkelimme siis. Mutta 5% mahdollisuus uusia, 95% mahdollisuudella ei sydänvikaa. Ja tuohon 95% uskomme.

Ompa ihanaa kun sullakin täti vierailee =) Kiva kun on joku ihan samassa tilanteessa! Meillä on nyt sellainen olo, että tulee jos on tullakseen ja kovasti toivotaan tulevaksi!

vm69:samalla tavoin koen kyllä herkistyneeni entisestään kuin sinä. En pidä sitä huonona asiana, ja aina olen ollut herkkä muutenkin, itken ilosta ja surusta. Nyt vaan välillä huomaan itkeväni paljon herkemmin, esim. Hesarissa joku aamu luin Seurakunnan mainoksen " Kadulle vai kerhoon" tai jotain sinnepäin ja tuli tippa linssiin! Mietin niitä lapsia, joilla ei ole rakastavaa perhettä, ja olin (ja edelleenkin olen) heidän puolestaan niin surullinen. Elämä on epäreilua. Saippuasarjoja katsoessa välillä tulee tihrustettua myös... Siis tällaista arjen herkistelyä huomaan lähes päivittäin. Mutta tässä kylmässä maailmassa ei varmasti ole liikaa herkkyyttä.

Tuutupii:kiva, mekin siis melko samoissa vaiheissa ollaan!! Kuten jo yllä mainitsin, vauva saa tulla jos on tullakseen! Tuo siis miehen mielipide, minä salaa kalenterista merkkaan päiviä milloin VARMASTI pupuillaan... ;) ukkorukka saa kyytiä! Sille kun ohi mennen kerroin, että joka toinen päivä seksiä kohta, kiitos, niin raasu ihan kauhistu, ettei sillä hommat edes onnistu, jos tuollai painostan!! No oikeestihan olen ihan iisisti ottamassa, en aio ovista sen kummemmin metsästää. Kiertokin ilman pillereita melko epäsäännöllinen ja pitkän puoleinen. Joten rauhassa mennään =) Ja viimeksi kun raskaaksi tulin, niin mies kovasti halusi hellyyttä oletetun ovulaation aikoihin! Se ei vaan kehtaa asiasta intoilla ääneen :)

Nyt on puhdas koti, kynttilöitä paljon tunnelmaa tuomassa. Lähipäivinä, ennen Joulua menemme lasten kanssa Honkanummen hautausmaalle viemään kynttilän Enkelimme haudalle. Kohtuuttoman paljon on kyllä minun lapset nyt joutuneet kestämään, kun kaverikin liittyi Enkeleiden joukkoon. Nuorempi, jonka paras kaveri hän siis oli, sai mummilta ja ukilta viikko sitten pehmolelun, joka kovasti eräällä tapaa muistutti tuosta ystävästä. Nyt se pehmolelu kulkee mukana kahden kodin välillä, koska se on ehdottomasti oltava unikaverina. Nimeksi antoi sille Enkelikaverin nimen :' ) Iltaisin sitten jutteleekin välillä tuolle kaverille! Voi kultaani. Onneksi on paljon rakastavia ihmisiä ympärillä! En nyt muista, onko täällä muita uusioperheellisiä, mutta täytyy sanoa, että meidän perheillä tämä kuvio toimii. Lapsillani on toisessa kodissa ihanat pikkusisarukset isän uudesta liitosta, joita kovasti rakastavat. Hoitavat ja huolehtivat. Tullaan kaikki toimeen keskenämme, emme nyt aikaa vietä yhdessä, mutta hienosti saamme asiat hoidettua niin, että lapsilla ja kaikillavanhemmillakin olisi hyvä olla. Exäni uusi puoliso on todella ihana lapsilleni, ja lapset tykkäävät kovasti hänestä. Tottakai ydinperhe on aina ydinperhe, mutta meidän perhe on onnellinen näin :) Voi miten paljon rakastankaan perhettäni! Nyt alkaa taas herkistely, joten taidan poistua kesäkeiton syöntiin...

Katrille toivotan jaksamista ja toivoa! Sydämestäni toivon, että pikkuisenne on turvassa ja vuoto jostain muusta johtuvaa tuiki tavallista alkuraskauden vuotoa. *halaus*

Vierailija
69/89 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille lohdutuksista ja toiveita antavista viesteistä. Ootte ihania! =)

Ja vm: Tippa tuli silmään kun sunkin viestisi luin. =´)

Voi miten mä toivonkin, että tää olisi vain sitä " harmitonta" vuotoa, mutta kuten itsekin sanoitte, niin kyllä sitä näitä vuoteluja pelkää. Toisaalta tuossa nyt kun on aikaa kulunu, niin aloin sitä itsekin miettiä. Vuotoa tulee edelleen, määrältään on vähän kuin menkkojen eka päivä eli ei tuhrua eikä mitään tulvaa, vaan siltä väliltä. Menkkakivuista tulee mulle mieleen se, että ovat aika samanoloisia kuin silloin kun menkat ovat olleet parisen viikkoa myöhässä. Että jos en olis saanu sitä plussaa, niin hyvinkin pitäisin näitä normaaleina menkkoina.... ainakin tämän päivän osalta. Näkee sitten huomenna mikä olo on silloin ja samoin vuodon määrästä..

Mutta toiveita yritän pitää yllä. Jopa mies sanoi samaa aiemmin kuin te eli ei välttämättä tarkoittais huonoa... mutta minkä sitä ajatuksilleen voi...

Vierailija
70/89 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sulle nimpparionnitteluista. =)

Vierailija
71/89 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että joudut nyt elämään pelossa. Voimia lähetän sinulle kovasti ja rutistan lujaa.

Tiedän ettei oikein mikään sanomani välttämättä rauhoita tai lohduta, mutta kerron kuitenkin että mulla oli tuon onnistuneen raskauden alussa viikolla 6+ vuotoa. Verta tuli oikein reippaasti, jouduin laittamaan siteen ja pönttökin värjäytyi. Vatsaa poltteli ja nipisteli tosi paljon koko päivän ja yön. Olin aivan varma että kesken meni, mutta kuin ihmeen kaupalla kaikki oli tuosta kauheasta vuodosta huolimatta hyvin. Vuotoa tuli pari viikkoa myöhemmin uudestaan, mutta vähemmän.

Toivon kovasti että kaikki kääntyy parhain päin ja vuoto osoittautuu varaattomaksi. Haleja!

Vierailija
72/89 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu on nyt tosi voimakasta ja vuotokin vähän runsaantunut. Tuossa kun äsken kävin vessassa, niin en meinannut päästä pytyltäkään ylös kun tuli sen verran paljon verta. Lisäksi huomasin, että paperiin tuli pieni hyytymäkin.

Aiemmin sanoin etten ole itkenyt, niin nyt olen. En usko enää mihinkään muuhun kuin keskenmenoon. =´(

Tulipahan ikimuistoiset nimpparit...

Alkaa kyllä tuntua siltä, että mulle ei omaa lasta suoda. Kaikki päättyy aina keskenmenoon ennemmin tai myöhemmin. Ja vaikka tutkittiin, niin mitään ei löydetty syyksi. En kestä ajatusta olla lapseton koko loppuelämääni.

Voin siis jatkaa näitä listaemon tehtäviä edelleen, kun ei tästä näytä mitään tulevan... varmaan koskaan. =´(

Vierailija
73/89 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella, todella pahoillani puolestanne! Suuren suuri lohtuhalaus.

Ehkä tämä raskaus nyt keskeytyy, mutta älä kuitenkaan menetä toivoasi oman lapsen saamisen suhteen. Mulla oli neljä suht samoilla viikoilla tapahtunutta keskenmena ja sen jälkeen saimme tyttömme. Eikä meistä mitään vikaa löytynyt.

Toivoa siis on. Ja ihmeitä tapahtuu, muista se. Ehkä teidän pieni vauvanalkunne sinnittelee kyydissä mukana runsaasta vuodosta huolimatta.

Voimia ja haleja.

Vierailija
74/89 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo peiton alla mutta ajattelin että tulempa vielä kattomaan mistä on kysymys. Kurja uutinenhan täällä oli luettavana... :( Enkä oikein edes keksi sanoja, lähetän täältä ison halauksen sinne! Ihan varmasti teillekin vielä onni suodaan, jos nyt käy niin että kesken menee. Minulla on takana kaksi keskenmenoa eikä yhtään onnistunutta raskautta. Silti ei auta uskoa kuin parempaan huomiseen. Suuren suuri halaus vielä sinne, koittakaa pärjätä!

Rakkaudella Menier

Vierailija
75/89 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Katri sun tilanne on?

Oli itselläkin surullinen ilta, kun mietin sinua. Mies kysyi mikä on, mutta enhän mä voinut kertoa... Tai olisihan sitä voinut, mutta pidin tietoni itselläni.

Koitahan jaksaa!!!

Vierailija
76/89 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä nyt voi johtua - menkat loppui viime torstaina (olivat siis ekat tyhjennyksen jälkeen), mutta eilen illalla alkoi taas vuoto. Ihan kunnolla tulee, siis ihan sellaista menkkavuotoa, ei mitään tuhrua. Ei ole klimppejä, ei haise, ei kipuja.

Mitä, mitä mitä???

Vierailija
77/89 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tota on/off vuotelua kesti pari-kolme viikkoa! Ja parin päivän " lakot" on ihan normaaleja. Jos nää uudet menkat kestää paljon kauemmin kun sulla normaalit kuukautiset niin soita neuvolaan ja kysäse.

Vierailija
78/89 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin, etten nyt panikoi kovin, jospa tää vuoto loppuis muutamassa päivässä. Ja olihan ne menkat kyllä tosi runsaat, tuli tavaraa ulos ihan kunnolla. Ne kyllä kesti ihan sen mun normaalin vuotoajan eli 7 pvä, eli tää vuotelu, mikä nyt alkoi, on kyllä " ekstraa" . No pitänee vaan seurailla tilannetta. Ärsyttää vaan, kun se kuitenkin venyttää tätä homma, ovulaatiota jne. :( Eikö tää vois jo loppua että pääsis uuteen alkuun.

Vierailija
79/89 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä töistä lähettelen.

Sanat eivät riitä kertomaan kuinka pahoillani olen puolestanne !

Voimia ja hellikää toisianne !

Isotikru

Vierailija
80/89 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipat vaan kaikille!

Tuutupii: Kiitos sinullekin.

vm69: Runsasta vuotoa tulee edelleen ja ihan kuin olisi mankelissa käynyt, sellanen tunne on tuossa vatsalla.... jotenkin herkkä ja arka ja jos jännitän vatsalihaksia, niin ottaa vähän kipeää. Eilen silloin kipujen ollessa päällä oli tuo vatsa ihan kovana, nyt ei ole enää kova, mutta on tosiaan arkuutta.

ON: Tuossa jo suurin piirtein " veeämmälle" kerroin mikä on tilanne. Eli vuotoa tulee ja aika runsaasti. Enemmän kuin normaalien menkkojen aikana. Vähän on selkäkin kipeänä ja lonkat samaten, mutta se on sellasta pientä verrattuna eiliseen.

Jaa' a, nyt jos olis kaikki hyvin, niin tähän aikaan sitä olis jo matkalla. Piti sinne leffaan mennä, mutta en mä siihen pysty. Rahat meni sitten ihan hukkaan, mutta mistäpä tätäkin olis osannu ennakoida että just nyt käy näin. =( Vähän kyllä harmittaa tää leffajuttukin.

Mieskin kyselee vähän väliä mikä on olo tai vointi. Surullinen ja huolestunut se on.

No, eipä taas muuta. Päivänjatkoja kaikille!