--- SYYS 04 MAANANTAINA ---
Eilinen ihanan paksu pino
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8875796&p=&mpage=7&tmode=…
T@hti
Kommentit (50)
Mua ärsyttää niin paljon tää paskanen ja sekainen kämppä! Uskotteko, jos sanon, ettei täällä olla siivottu yhtään kahteen viikkoon! Imurikin on pysynyt kaapissa. Minähän päätin olla siivoamatta sillon Ouluun lähtiessä eikä täällä todellakaan ollut tapahtunut mitään viime viikolla. Eikä tapahtunut viikonloppunakaan, kun ärsytti koko homma (=mun ois pitänyt huolehtia siivouksesta). Nyt sitten ärsytys on todellakin niin huipussaan, että tekis mieli vaan häipyä muualle elämään täältä.
Jatu, kerro Enkelille terkkuja, kun kuulet seuraavaksi! Jännää!
T: Ynis ja tosi iso oma napa!
Enkelillä taitaa olla jo nyytti sylissä myös!? Toivottavasti kaikki menee hyvin.
Mari ja poitsut
varmaan on Enkeli jo saliin päässy, ehkä on vauvakin jo maailmassa. Voi toivottavasti kaikki menee hyvin!
Flunssa jatkuu, ja Idallakin on nenä tukossa. Kunpa ei tulis tyttönen kipeäksi. Huomenna mulla onkin " vapaa" tai siis olis koulua klo 9-10 ja 14-15 joten en viitsi mennä. Ida menee kuitenkin päiväkotiin, ajattelin lukea tuleviin tentteihin ja tehdä muitakin kouluhommia. Niitä kun kertyy koko ajan.
Ynikselle jaksuja, täälläkin siivoamiset ym. on mun vastuulla. Just äsken kun saatiin syötyä, niin ida lähti lastenohjelmia katsomaan ja mies parvekkeelle tupakalle. Mulla jäi astioiden raivaus, roskat roskiin, maidot kaappiin, pöydän pyyhkiminen yms. Mietin et huomenna vois päivällä tiskata, mut sit muistinkin et meillähän onkin lämmin vesi poikki klo 9 eteenpäin...
Meinaatteko monet muuten teettää joulukortit omasta valokuvasta? Meillä ois tarkoitus mut en keksi yhtään minkätyyppisen kuvan yrittäisin Idasta ottaa. Viime jouluna otettiin ulkona kuva, no nyt ulkona on yhtä talvisen näköstä ku syyskuussa...
ei liiku päässä enää mitään...
Petra, Ida ja vauva rv 35+3 luultavasti...
Lila, aika hurja hintavaraus oli tossa kohteessa! Muuten kyllä tosi ihana
Meillä on parina jouluna olleet kortit lasten kuvilla. Ollaan otettu jouluiset kuvat ja olen itse tehnyt kortit niistä. En muista mistä ollaan kortit tilattu, mutta jostain saa tilattua kokonaan omatekemänkin kortin, eli ei tarvi liikkeen omaa pohjaa käyttää.
Viime vuonna päätin, ettei tule enää lasten kuvilla korttia. Jotenkin se alkoi tuntua tylsältä aina lähettää niitä. Nyt ei kuitenkaan ole oikein muutakaan mielessä. Ehkä esikoinen vois piirtää jotain ja skannattais siitä kortti. Tosin se ois noloa kopiointia kaveriperheeltä:) Saa nähdä, jotain pitää keksiä.
T: Ynis
Enkeli taitaa olla nyt tositoimet, tai sitten ne ovat jo ohi! Voimia supistusten kestoon ja ponnistamiseen vielä kuitenkin!
Öttis, voisitko siirtää miehesi vauvahaaveet minun ja Jatun miehelle! ;-) Mutta oikeasti, en kyllä yhtään ihmettele jos synnytys pelottaa.. Rystyset valkoisena sai rutistaa penkkiä, vaikka vain luki synnytyskertomuksesi. Onneksi kaikki meni hyvin!
Voi sittiksen pieniä pentuja. :-(
Tomera, en tiedä miksi myyjä asettaa noin korkeat hintavaraukset. Välittää kuitenkin tavaraa huuto-netissä ihan työkseen ja on myinyt aiemminkin 2 samanlaista katosta, niissä oli hinnat jotain 60 ja 70e. Kummallista.
Ynis, haluaisin kanssa sanoa tästä miesten putkiaivoisuudesta pari valittua sanaa. Vähän samassa veneessä ollaan. Rosa oli pakko hakea syliin joten josko illalla ehtisin..
Rosa nousee tukea vasten seisomaan. Söpön näköistä kun ährää pystyyn! :-)
Lila75, palailee
En ole koskaan lähettänyt, joten en viitsi enää aloittaa.
Enkelille syntyi pieni prinsessa klo17.05 :-) 2920g ja 49cm
Äiti kuulosti oikein pirteälle ja onnelliselle!
Vielä paljon onnea ja nyytin tuoksua koko perheelle :-)
jatu+perhe
Viimein pitkä odotus palkittiin! Niin kovasti toivon, että tulee helpompi tapaus ja saatte nauttia täysillä!
T: Ynis
ja Perhe!!!
jee lisää pikku tyttövauvoja :)))
Ramika ja Pikku Pirkot
Enkelille ja koko perheelle onnea pienen tyttövauvan syntymän johdosta. Ihanaa vauva-aikaa!
Jännityksestä toipuva Mimmuli
On niin mukavaa lukea Kerpun kirjoituksia, kun selvästi huomaa, että voit hyvin ja elämä sujuu. Haleja.
-M
Meitin mies sai sitten Enkelin pikkuprinsessasta synttärikaiman!
Paljon Onnea Enkelin perheeseen!
Täällä ei erityisemmin ole ukkelin synttäreitä vietetty. Ehkä vielä jätskit vedetään koko perheen voimin.
I-iha-naa vauva-aikaa Reeli ja Enkeli sinne Kättärille ja kotiinkin!!!
Keilin
mun isäki sai synttärikaiman,täyttää tänää60v :-) Juhlivat auringon lämmössä
jatu
Pino oli niin pitkä maanantaipinoksi.
Voi kuinka ihanaa, Enkelille ja perheelleen paljon onnea pienestä suloisesta tytöstä.
Alli
ONNEA PRINSESSAN JOHDOSTA KOKO PERHEELLE! Ja erikoisonnittelut isosiskoksi tulemisesta Nekulle!
Sniif, tässähän ihan herkistyy!
Mimmu ja lapset x3
Kyllä on tätä tietoa odotettu!
Lämpimät Onnittelut Enkelille ja koko perheelle pikku neidistä!
Suloinen päätös vaikealle ja pitkälle odotukselle!
Nauttikaa:)
Aavis
Ihania vaaleanpunaisia uutisia =) Kyynel silmässä muistelen, miten ihana tunne on, kun vauvan saa ekaa kertaa syliin syntymän jälkeen =)
TUlin just salilta ja aioin tulla kertomaan, että mulla on poika-fiilis Enkelin suhteen:) Myöhässä tulin ja väärässä olin;) Hirmuisesti onnea koko perheelle!
T-P ja kätensä salilla loukannut (palkeenkieli irti ja verta..)
meilläkin mä käytännössä huolehdin KAIKESTA. Siis ruoka-ajat, nukkumisajat, pesullemenot, lahjat, siivoukset ja kaiken muunkin. Mies auttaa kun sanon sille eka mitä sen pitää tehdä, mutta oma-aloitteisuutta sillä ei ole. Vaikka koti olisi kaaos niin ei ala siivoamaan ellen mä käske/pyydä. Tai vaikka kello jo 12 lauantaina päivällä on vaan pojan kanssa pihalla eikä tajua tulla sisälle syömään /päiväunille poikaa ellen mä sano. Ja illalla leikki piilosta pojan kanssa vielä klo 9 vaikka pitäis olla jo nukkumassa, ellen mä erikseen sano puo ysi että nyt hammaspesulle ja nukkumaan. Ihan kun olis kaksi lasta hoidettavana ja kolmas tulossa!!! Vituttaa, meillä tästä on puhuttu muttei tunnu tehoavan. Vaikka meillä muuten ihan ok suhde, tää asia vaivaa ja rassaa mua aika paljon, välillä mietin kieltämättä olisko jonkun toisen kanssa helpompaa.... Kummilapset tai omat vanhemmat ei olis kai ikinä saaneet lahjoja ilman että mä huolehdin ne AINA.
Pelottaa missä kunnossa koti on kun ja jos olen pitkään sairaalassa tällä kertaa. Oon ihan varma että kun miehen pitäis siivota, pestä pyykkiä ja hoitaa arkea, se vaan leikkii pojan kanssa ja sitten illat istuu ja katsoo telkkaria! Kun pitäähän sitä vähän saada kuulemma omaa aikaakin... grrrrr. (olen jo valmiiksi vihainen, vaikka itsekin tuota omaa aikaa haluan / tarvitsen / otan)
tämä piti vaan päästä vuodattamaan.
Enkelin kuulumisia mäkin kurkin tunnin välein täällä.
nyt siivoamaan.
äk