Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

--- SYYS 04 MAANANTAINA ---

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä, tuleeko tästäkin paksu pino, esim Enkelin vauvauutisten vahdittamana.

Lila. Aivan ihana runo!

T-P:lle en varmaan oo muistanu laittaa voimia läheisen tukemiseen.

Ynikselle ja muille voimia arkeen muuten vaan.

L&B -kutsut illalla. Aika paljonki väkeä tulossa, joten painun siivoilemaan.

Mukavaa päivää kaikille!

T@hti

Vierailija
2/50 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tätä enää:( Esikoinen flunssassa (vaikka nyt sitten näyttää tietty siltä, ettei niin kipeä olekaan), pienempi kakkasi yöllä ison löysän kakan, joten tarkkaillaan mahdollista vatsatautia. Eilisessä synttäriperheessä oli nimittäin ollut vatsatautia. Koira oksensi yöllä ja on nyt ihan kuumeessa ja surkea. Lääkekuurit loppui viime viikolla, joten koira meni saman tien ihan surkeaan kuntoon niiden vaikutusten loputtua:( Yöllä en ole paljoa nukkunut.

Toivottavasti kuullaan jo Enkeliltäkin ihania vauvauutisia, kun ei ole näkynyt eilisiltanakaan enää pinossa!

T@hdelle kivoja kutsuja! Olen joskus netistä katellut noita vaatteita.

T: Ynis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ynikselle voimia sairastupalaisten kanssa - ja muutenkin!

T@hdelle mukavaa iltaa!

Mulla yö from hell. Sattui, vihvoi, vauva möyri ja painoi jne koko yön. Selkä IHAN tohjona, vauvan pää roikkuu varmaan jo pihalla - ainakin siltä tuntuu mutta ne oikeat supistukset puuttuvat. Mietin sit yöllä valvoessaani, että kun mulla huomenna tays- kokoarvio-synnytyksen suunnittelukäynti, tarttee varmaan tänään laittaa vielä viimeisetkin jutut valmiiksi varalta. Jos masussa jotain häikkää niin voisi sinne jo jäädä. En kyllä usko näin käyvän, mutta varoiks, 99,5% todennäköisyydellä kidun täällä kipujeni kanssa vielä kolmen viikon päästäkin, ellen jopa neljän. Ja Enkeli menköön ensin, en aio etuilla ;)

Tänään kuiteski pakkaan sairaalakassin, pesen rintapumpun ja petaan vauvalle sängyn varmuuden vuoksi ja siivoan vähän. Yhdelle kaverille kävi nimittäin että meni vaan tarkistus/kontrollikäynnille sairaalaan ja siellä huomattiin salakavalasti edennyt raskausmyrkytys ja sille tielle jäi.

Mutta nyt muihin touhuihin. Muskarikin odottaa. Jos autolla tuon puolikilsaa menis....

äk rv 37 ulrtan mukaan ja 37+6 virallisesti

Vierailija
4/50 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tätä kiukkupäätä voi jaksaa kovin kauaa?!?!?! Aamu alkoi ihanasti 8.15 sillä itkulla ja huudolla, että isii isii. Ja kun sanoin sen jo lähteneen töihin, huuto jatkui että ei oo isi menny töihin. Nyt märisee tuossa siitä, kun ei saanutkaan vetää vessanpönttöä kun kakkansa sinne laitettiin. Vaikka tämän ennakoiden kysyin, haluaako herra mahtollisesti vetää vessan. Seuraavaan puoleen tuntiin ei ole odotettavissa muuta kuin vinkumista ja itkua. Kyllä minä taas kateellisena seurasin veljen poikaa, joka on luonteeltaan niin tasainen!!! Voin ihan ääneen sanoa. Sanoin veljellenikin, että tulkaapa joskus kahdeksi päiväksi meille, niin osaatte arvostaa teidän helppoa lasta. Hän sen myönsi, että niin varmaan pitäs tulla, koska vaimonsa valittaa lapsen hoidon raskautta aina ja joka käänteessä. Mutta tämä on se aihe, josta en jauha tän enempää.

Serkkuni tulee ekaa kertaa meille kylään tänään sen 1kk vauvansa kanssa. Ihanaa! Saa Onnikin nähdä pikku ihmisen.

Jokohan Enkeli tosiaan on lähtenyt synnyttämään kun ei vieläkään ollut pinossa?!?!

Viikonloppu oli niin tylsä, että ei koskaan. Mieskin ärsyttää taas niin paljon, että onneksi tosiaan on maanantai ja meni töihin.

T-P

Vierailija
5/50 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeli ei päässy yöllä koneelle...

Aamulla sain viestin vaille7 et Enkeli lähtee kättärille näytille,2tuntia oli supistellu.Minä täällä ihan täpinöissäni odotin vauvauutisia.

Äsken Enkeli sotti et olivat laittaneet hänet viel ulos kävelylle ja puol12menee taas käyrille..

Nyt suunnatkaa kaikki supistussäteenne kohti Enkeliä että saa nyytin pian syliinsä :-)

Nyt kitinänarinavalitus yltyy....palaan

jatu

Vierailija
6/50 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkelille mukavaa synnytystä! Eiköhän se ole menoa nyt... :)

meillä muskari peruttu, eli jäätiin kotiin.

äk

Vierailija
7/50 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Enkelille avaavia supistuksia! Kamalan ihanaa, pian hälläkin on nyytti kädessä! Peukutan että kaikki menee hyvin!

Lila75

Vierailija
8/50 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi en malta odottaa vauvauutisia Enkeliltä!!! On se niiiin ihana juttu kun uusia pienokaisia syntyy =)

Iloista päivänjatkoa teille muorit ja lapset!

Vierailija
9/50 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi oli suppari-säteitä Enkelille :)

Reelille ONNEA ONNEA ONNEA!!!!

Saas nähdä kuin sulle käy, mulla ainaki karkas mopo käsistä ekalla vaatekauppa-reissulla tyttövauvan syntymän jälkeen ;-) (kun meilläkin siis eka oli poika ja sit tuli tyttö)

Oon kipee, tai ei kuumetta mut tosi kenkku olo :(

Huomenna olis turvapassi-koulutus koko päivän...

No, ehkä koulutuspaikan tarjoamien herkku-ruokien voimalla jaksaa opiskella :) ??

Menen marisemasta,

Enkelin vauva-uutisia odottaen,

Kerppu

Vierailija
10/50 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Reelin perheelle perheenlisäyksen johdosta! Ihanaa vauva-aikaa. =)

Enkelille lähetän paljon suppareita ja voimia koitokseen. Jänskättää.

Äitikuulle jaksua viime metreihin.

-Mimmuli

Vierailija
11/50 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENKELILLE,supistuksia,supistuksia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nyt en kerkii muuta,mentävä on=)

Leanna ja naperot sekä rv 22+

Vierailija
12/50 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelillä jännät paikat. Supistuksia sinne -------

Ihanaa kun tulee lisää vauvoja.

Just kotiuduttiin ulkoilemasta. Venla nukkuu ja Veeti syö. Hetki aikaa siis koneella kirjoitella.

Kamala ilma ulkona. Vaikea pukea lapsukaiset kun nyt taas talvivaatteet ovat aivan liian kuumat. Ja nää meijän lapset ovat aika hikoilevaa sorttia.

Mies tekee koko viikon ylitöitä. Mulla siis pitkät päivät nyt olla lasten kanssa yksin. Meinaa mennä viikonloppunakin töihin, tylsää.

Mies just yks päivä puhui että haluaa vielä joskus kolmannen lapsen. Mä en oo ihan samaa mieltä. Mua se synnytys pelottaa niin paljon. Sanoin vaan että keskustellaan asiasta uudestaan 3-5 vuoden päästä.

Mutta nyt pyykkiä pesemään. Tuntuu ettei toi pyykki vuori ikinä lopu.

Öttis, Veeti ja Venla

Vierailija
13/50 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi Reelille oikein paljon onnea pikku nyytistä!!!

Ja Enkelille paljon supistussäteitä!! Toivottavasti on pian jo vauva sylissä... Jollei ole jo!

Meillä taas takapakkia. Käytiin aamulla lääkärissä kun pojalla yltyi hurja yskä illalla ja yöllä ollaan nukuttu max 2h kerrallaan. Korvatulehdus ja keuhkoputkentulehdus! Kivaa. Mulla pitäisi työt alkaa huomenna... En tiedä mitä teen. Huomiseksi sain miehen äidin tänne katsomaan poikaa kun huomista en millään voi jättää väliin kun on sellainen 5h koulutus. Loppuviikko on varmaan pakko olla kotona! Pomo tykkää hyvää, mutta eipä mahda mitään! Joulun alla sitten ilmeisesti putkitukseen jollei nesteet jostain ihmeen syystä nyt yhtäkkiä lähde korvista.

Mun oli tarkoitus nukkua vähän univelkoja pois tänään että jaksais sitten töissä hyvin ekan viikon. Viikonloppuna kun ollaan tapeltu pojan kanssa nukkumisesta ihan kiitettävästi. Olishan se pitänyt arvata että korvissa on taas jotain! Ennen vaan ei ole unia häirinnyt mitenkään. Viime yö rasitti vielä enemmän, joten olen varmasti hehkeä näky töissä huomenna silmäpusseineni!

Huoh. Valivali..

Meille syntyi muuten aamulla kolme suloista kissanpentua joista kaksi kuitenkin menehtyi jostain syystä. Yksi on kuitenkin hyvissä voimissaan ja emokin voi hyvin. Ja tänään myös varmistui uusi koti ainakin toiselle kissoistamme. Pennulle on myös jo etukäteen etsitty koti. Enään pennun emo on vailla kotia, mutta sillä ei olekaan vielä niin hurjaa kiirettä kun pitää pentukin ensin vierottaa. Niin vain tämän mamman ensimmäiset vauvat muuttaa pois kotoa. Haikeaa.

Nyt tekemään poitsulle ruokaa.

Sittis

Vierailija
14/50 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaanko pian kuulla lisää vauvauutisia :-) Suppareita matkaan Enkelille (jollei ole jo liian myöhäistä :-)

Viikonloppu oli ja meni. Lyhyeltä tuntui, kun ei oikein jäänyt vapaa-aikaa.

Jouluruokia kävin syömässä työporukan kanssa perjantaina. Ei oikein vielä ollut pikkujoulufiilis. Nam, ei vielä ole ehtinyt kuitenkaan kyllästyä.

Seuraavat pikkujoulut onkin sitten joulukuun alussa :-)

Keilin

Vierailija
15/50 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas, kun ei kerkiä kun täällä vähän väliä rampata! Jatu, kaikki tiedot sitten kehiin:)

************>> Siinä Enkelille! Toivottavasti ei enää tarvitse:)

Meillä ei mitään ihmeellistä. Viikonloppu tuntui turhan lyhyeltä, kun mies teki lauantain töitä ja sunnuntai oli yhtä menoa. Ollaan vatvottu unelmille uusia suuntia ja haudattu vanhoja, yritetty ymmärtää ja jaksaa. Viime viikolla olikin pelihuumori enemmän kuin lopussa, mutta nyt taas on positiivisuus kaivettu esiin. Taistelu Jatkuu, erästä ihqua syysmammaa lainatakseni:)

Lumet suli, kivaa! Motti viihtyy taas ulkona ja saa aloittaa pihan syystyöt, ne jotka jäi täysin tekemättä, kun lumi ja jää tuli yhdessä yössä. Tänään haravoitiin aimo annos:D Muuten toki olen talvi-ihminen, mutta ihanaa kuin ei lasta tarvitse raahata puoliväkisin pihalle.

Aavis ja Motti-hurmaava kuten aina (mutta älkää luulko, ettei uhmis myös vaivaisi tätä herraa....;))

Vierailija
16/50 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänskättää niin Enkeli et ei pysy ajatukset kasassa.12aikaa soitteli ja 3cm oli auki.Supparit loppu jos kävi makuulle joten sinne jäi taapertamaan.Oliskohan nyt kuitenkin saliin päässy-toivottavasti!!!

Kiva oli huomata eilisten vauvauutisten jälkee et pinolla käy kurkkijoita pitkin päivää :-) Ja kiva et Sittis on palannu linjoille :-)

TuoT-Pn kuvaus vessan vetämisestä oliku suoraa meiltä..sama tapahtuu hissiä painettaessa tai käytävän valoja..huokaus!!!

Ja Vennan ruokailu..samaa meilläkin!Sormet ruokaan ja heitellään lusikoita ja ruokalappua ja leipä silputaa murusiks...Ärsyttää koko syötni!Ja tosi valikoiva on neiti..en syö tota,enkä tätä-herkut kyllä maistuu!!!

Pukeimis ongelma täälläkin..en enäää viittis syksyhaalareita kaivaa esille,mut tuo +5-6 on aika lämmin toppapuvussa,siihe viel kurikset!

Ei sen puolee,tälläst ilmaa vois jatkuu ni ois lyhyemi talvi.Nyt on ihan hyvä ku on sulamaa ja hiekkalaatikot ni ulkonaki on tekemistä!

Eilen kävin HobbyHallissa ja Kodin Anttilassa,ei jaksanu mies lähtä mihikää!Nyt on typylle vaunut pukinkonttii :-) Jouluverhoja etin ja pojalle päiväpeittoa mut ei löytyny mieluisia...

Tänää on pojan tarhalla musiikkiluokkienkonsertti 16-16.30.Lapsia ei mielellää saa hakee sillo mut konserttii saa mennä mukaa...juu,typyn kans ei huvita mennä,ei pysy aloillaa ja ei viiti riisuu ja pukee sen takii,ainakaa poikaa :-/ En haluu puol5 jälkee hakee mutmitenhän saansen pois kunnilla sieltä.Ihan kiva idea toi konsertti´mut ei sit kuiteskaa...

Yniksella jaksua ja paranemista potilaalle!

Äk:lle jaksut myös!

jatu

Vierailija
17/50 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiralla tulehdusarvot entistä korkeammat ja kuivunutkin on jonkun verran. Edessä ultraa ja vatsalaukun tähystystä, erikoissairaalassa. Halpaa varmaankin:( Eikä se raha niinkään, mutta mua ahdistaa tää koko touhu. Haimatulehdusta se on, mutta aiheuttajaa ei tiedetä. Mies toi koiran kotiin ja lähti töihin. Ei kuulemma voinut nyt soitella sinne eläinsairaalaan. Hohhoijakkaa, millon sitten.

Jotenkin tuntuu, että vaikka mies osallistuukin normaaleihin lastenhoitojuttuihin, ruuanlaittoon yms, niin kaikki vastuu tästä elämästä on koko ajan mun harteilla. Koko päivän olen miettinyt, että mikä tässä eniten mättää ja ahdistaa. Mieskin varmaan puolitahallaan käsittää mut väärin, kun kypsänä kyselen asioista. Mutta oikeasti, minä alkujaan soitin eläinlääkäriin, minä vien lapset neuvolaan, lääkäriin jne, jos ovat sairaana. Minä huolehdin, että lapset käy edes joskus suihkussa ja hiuksetkin pestään. Minä leikkaan lasten kynnet. Koiran kynnet olen jättänyt miehen vastuulle ja sen kyllä huomaakin:( Minä huolehdin, että täällä edes joskus siivotaan. Joskus harvoin saattaa mies oma-alotteisesti pestä pyykkiä ja astianpesukonetta käyttää kyllä. Mutta minä huolehdin myös kaikki merkkipäivät ja lahjat yms. Ilmeisesti miehen perheessä on ollut tapana, että vanhemmat erikseenkin ostaa lapsille lahjoja. Joka merkkipäivänä ja jouluna mies herää lahjojen annon aikaan, ettei ole ostanut mitään esim lapsille. No, minähän olen ne lahjat aina hankkinut, joten ilman eivät jää.

Eniten nyt tuntuu, että kämppä kaipaa suursiivousta. Voisin sitä alotellakin, muttei huvita ihan vaan sen takia, että mies ei varmasti noteeraa sitä juuri mitenkään, tai sitten pitkin hampain tekee pyydettäessä jotain. Minä siis pyöritän arkea ja arjen ulkopuolistakin yksin ja taakka harteilla alkaa kasvaa vähän liian suureksi. Kiljuisin riemusta, jos mies ehdottais, että vietäis vaikka lapset lauantaina mummolaan heti aamulla hoitoon (kun menevät sinne joka tapauksessa yöksi) ja siivottais kämppä kunnolla. Arvatkaa ehdottaako. Ei! Yritin eilen jo sanoa, että pitäiskö tilata siivousfirmalta suursiivous. Mies mietti, että vois olla hyvä vaihtoehto. Mutta todellisuus tiedetään! Ei vaan kiinnostanut ajatella asiaa eilen, kun sitä kysyin ja siksi vastas noin.

On varmaan paljon asioita joista mies ajattelee mun suhteen samalla tavalla. Eli ei mies tässä yksin ole mikään syntipukki. Mies esim hoitaa meidän raha-asiat lähes kokonaan.

Mutta joka tapauksessa mua ahdistaa olla täällä kotona! Tuntuu, että missä tahansa muualla oisin onnellisempi. Todennäköisesti siis koko perheen kera, vaikka lasten kiukuttelut vois kyllä jäädä tänne sekamelskaisen kämpän sisäpuolelle. Voiskohan kämppää raivata niin, että heittäis puolet kamoista kirppikselle tai roskiin? Miksi kaiken lisäksi itse tykkään shoppailla. Ei auta asiaa, vaikka suht järkevästi yleensä ostelenkin. Joululahjaksi olen miettinyt, ettei tarvis itse ostaa mitään leluja välttämättä. Lapset tarvis lakanoita ja pienempi uuden isomman peiton ja ne vois ostaa joululahjaksi. Vielä eivät ehkä ymmärrä odottaa pelkkiä lelujakaan, joten se ois aika helppoa.

Jatu, olen muuten myynyt suurimman osan niistä pimputinleluista jo kirppiksellä pois. Eli meillä on hiljaisia leluja nykyään. Lapset sitten vähemmän hiljaisia!

Tässäpä pahimmat tältä erää. Paistaakohan se päivä tähän risukasaan enää koskaan? Kohta en oikein jaksa enää uskoa sitä. Ois niin kiva innostua esim. joulusta, mutta kun ei, niin ei.

Vierailija
18/50 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ois olleet mun mittapuun mukaan ihan tarhakunnossa. Esikoisella vähän nenä vuotaa, mutta enää vähän. Pienmpi on ihan kunnossa. Oli joku satunnainen yökakkaaminen siis.

Vierailija
19/50 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kovin tuttuja ajatuksia nuo vastuu hommat.Minä täällä illalla naputan et kello on sen verran et lapsia iltapalalle ja nukkumaan tai vklna aamulla,minä laitan aamupalaa ja ne kynnet..minun alaa-siis pikkujuttuhan seki on mut et se vastuu on vaa toisella!La tulin kaupasta vaille 2.Typy ei ollu unilla vielä,ni mies sano et ei pysyny sängyssää ja sit huomas ikkunast et mä olenki tulossa...Kylläpä riemastuin!

Voi kun koiruuden sairaudet selviäisi ja se siivoja vois olla hyvä ajatus,sä käyt vielä töissäkin!Hali!

Nyt heräs neitonen....

jatu,odottaa kauhulla en syksyä mikä kaaos täällä sillon puhkee!!!!

Vierailija
20/50 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt harmittaa. Eilen katsoin että huuto-netin kohde sulkeutuu huomenna. Kummitytölle piti huutamani aivan ihana yhdistetty joulu-ja synttärilahja. Harmittaa kun meni sivu suun. Mokasin kun en tarkistanut sulkeutumisaikaa. Olis ollut niiiin napakymppi Disneyn prinsessoihin hullaantuneelle. Laitan linkin;

http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=42012390

Nyt en kykene muuhun. Arrg, oma huolimattomuus on sitten ärsyttävää!

Lila75