Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

CM-kassa Pia valittaa: tienaa käteen vähän vaille 1900 euroa

Vierailija
08.02.2023 |

1900e käteen - Sehän on hyvä palkka!!!

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009380422.html

Kommentit (529)

Vierailija
1/529 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, kaikki alle 2000 on vähän.

Vierailija
2/529 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilusti enemmän tuo on kuin työttömän saamat tuet.

Kaikille pitää antaa satojen eurojen palkankorotukset, jos kauppojen kassoille annetaan palkankorotus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/529 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan saman käteen. Eikä ole urakehitysmahdollisuuksia eikä ilta/viikonloppulisiä. Nyt sitten kaupan kassalla saa jopa enemmän samalla päivätyöllä, jos vaatimukset menee läpi. Kiva heille, mutta onhan tää epäreilua. Meidän liitto on sysipaska.

T. Kasvatustieteiden maisteri, varhaiskasvatuksen opettaja

Vierailija
4/529 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kaupan kassalla ei ole minkäänlaista koulutusta pakollisena eikä tykkään ole kovin vaativaa. Olen ollut kassalla, joten on vertailupohjaa. Useammalla amk-alalla peruspalkka on samaa luokkaa ja siihen on joutunut opiskelemaan ja työkin on vaativampaa.

Vierailija
5/529 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu kaupan kassalla ei ole minkäänlaista koulutusta pakollisena eikä tykkään ole kovin vaativaa. Olen ollut kassalla, joten on vertailupohjaa. Useammalla amk-alalla peruspalkka on samaa luokkaa ja siihen on joutunut opiskelemaan ja työkin on vaativampaa.

Niinpä.

T. Ins.amk 1900e/kk käteen

Vierailija
6/529 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein myös jopa 2200 euroa netto

Vierailija
7/529 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.

T. Ins.amk 1900e/kk käteen

T. AP

Vierailija
8/529 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisteri tutkimuslaitoksen tukipalveluissa, 10 vuotta työkokemusta, ei lisiä, palkka bruttona karvan alle 2200.

Vierailija
9/529 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun palkka on samaa luokkaa ja kasvatan kuukausitulojani sijoittamalla (ulkomaisiin )osakkeisiin = kuukaudessa tilille tuleva rahamäärä kasvaa joka kk.

Vierailija
10/529 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on hyvä palkka työn vaativuuteen nähden.

Vierailija
11/529 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan käypä maksu semmoisesta työstä. Kassan työnhän voi konekin nykyään jo hoitaa, joten...

Vierailija
12/529 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä tienaan paljon vähemmän. Ja todennäköisesti oma työni on myös himpun verran raskaampaa kuin kaupan kassan. Ehkä pitäisi vaihtaa alaa?

terv. vartija

Vierailija
13/529 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saan saman käteen. Eikä ole urakehitysmahdollisuuksia eikä ilta/viikonloppulisiä. Nyt sitten kaupan kassalla saa jopa enemmän samalla päivätyöllä, jos vaatimukset menee läpi. Kiva heille, mutta onhan tää epäreilua. Meidän liitto on sysipaska.

No vaihdapa sitten alaa. Istu siellä kassalla milloin aikaisin aamulla, milloin iltamyöhään tai sunnuntaisin kun muu perhe on viettämässä aikaa. Tai jouluna, juhannuksena jne.

Vierailija
14/529 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maisteri tutkimuslaitoksen tukipalveluissa, 10 vuotta työkokemusta, ei lisiä, palkka bruttona karvan alle 2200.

Sun pitää hakeutua tukipalveluita paremmin palkattuun työhön jos tehtäväkohtainen palkkaus ei tyydytä. Ei ole mikään pakko jäädä tuonne ikuisiksi ajoiksi.

Vierailija
15/529 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä palkka.

Vierailija
16/529 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuvittelee ansaitsevansa työstään???

Siivoojille palkan lisää saatava myös!

Kumpi raskaampaa kassalla vai siivoojana 40h???

Vierailija
17/529 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan alaa valitessasi tiesit mikä palkkataso on?

Vierailija
18/529 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1900e/kk käteen on hyvin kun aletaan sitten vertaamaan sitä palkkaa töihin, joissa vaaditaan pitempää koulutusta. Monista töistä jää se sama tai satasen kaksi enemmän käteen vielä kymmenkin työssäolovuoden jälkeen. Välillä on hyvä saada vertailupohjaa siihen omaan palkkaan. 

Vierailija
19/529 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow, olen sitten varmaan sähkömiehenä tosi palkkakuopassa, sillä käteen jää vain 1480€/kk

Vierailija
20/529 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda kassatyöhön? Tosin aloituspalkka on paljon pienempi ja saat osa-aikatunnit, mutta kun jaksat painaa 20 vuotta 1500e _brutolla_ niin sitten voit päästä noille ansioille, ja ilman muuta nostaa kk-ansiota tekemällä töitä iltaisin, viikonloppuisin ja pyhinä, niinä kun olet nykyään vapaalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän