Mitä lehtiä luette / tilaatte?
Mulle tulee Seiska ja tilaus on kohta päättymässä. Pähkäilen tässä, että tilaisinko Annan vai Amelian. Laittakaa teidän vinkkejä hyvistä lukulehdistä!
Kommentit (371)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaan Apu -lehteä ihan tilaajalahjojen houkuttelemana. MeNaiset ja kauneus&terveys on aika huonoja mun mielestä.
Apu lehdestä tuli mieleen, missä jallu luuraa😄
Apussa oleva Jallu on ollut Apu lehden suosioni syy.
Vierailija kirjoitti:
Helsinki on Suomen masentavin ja ylihintasin sekä joka suhteessa surkein kaupunki mitä Suomesta löytyy.
Sanoi maalainen, joka ei ole stadissa koskaan käynyt.
Mulle tulee Maku, miehelle Pelit. Liisäksi luen satunnaisesti Glorian ruoka & viiniä, Leivotaan, Infernoa ja ulkomaisia musalehtiä.
Long play ja hesarin digiversio
Tällä hetkellä tilaan, Må bra, hänt extra, mode &skönhet, anna, kauneus&terveys, kodin kuvalehti
Tiede, Tähdet ja avaruus, Skeptikko, Turun Sanomat, Suomen Kuvalehti, Aku Ankka, lisäksi tulee pari työhön liittyvää lehteä.
Tieteen kuvalehti, Tähdet ja Acaruus, Tekniikka ja Talous ja Talous.
Hesari, paikallislehti ja Kodin Kuvalehti tulevat.
En tilaa, mutta hyviä lehtiä mielestäni esim The Telegraph, The Independent, New York Times, The Guardian, Instyle, National Geographer, Condé Nast Traveller
Helsinki on Suomen masentavin ja ylihintasin sekä joka suhteessa surkein kaupunki mitä Suomesta löytyy.
Tiedonantaja, Uutis-Kukko ja Aku Ankka. Niistä saa kätevästi tiedot, miten maailma makaa.
Taloustaito lehti ja paikallinen sanomalehti diginä.
Ainoastaan yhtä harrastuslehteä jonka tulo loppui koska päätoimittaja kuoli...
Lupasivat 2 puuttuvaa lehteä tehdä ja toimittaa, eipä oo näkynyt. Eikä rahoja.
Mun harrastus on kyllä niin kuoleva taiteenlaji.
Aikakauslehdet luen ilmaiseksi kirjaston e-lehtipalvelussa kotona tabletilla. Peri sanomalehteä tilaan digiversiona.
Kaikki löytyy jo netistä.
Tärkeintä on kuitenkin boikotoida Helsingin Sanomia.
Vierailija kirjoitti:
Mä luen Kotivinkkiä ja se on mun juttu. En pidä mistään hömppäjutuista vaan ruoka-, sisustus- ja vaatevinkeistä.
Eli hömpästä pidät
Sekavaa selitystä mutta pointtini on että AV:lla vain arvaillaan millaisia olemme.
Hesari paperisena, Suomen luonto, Antiikki&desing, Kodin Kuvalehti ja Anna.
Kahden liiton lehdet ja minun syntymäkuntani paikallislehti. Ai niin ja Erälehti vielä.