Mitä lehtiä luette / tilaatte?
Mulle tulee Seiska ja tilaus on kohta päättymässä. Pähkäilen tässä, että tilaisinko Annan vai Amelian. Laittakaa teidän vinkkejä hyvistä lukulehdistä!
Kommentit (371)
7 - päivää lehteä luen . Tosin ostan sen aina kaupasta.
Joka aamu FT, ja paloja WSJstä sekä NYTistä. Kerran viikossa The Economist. Vaimo lukee jotain tällaista https://tinyurl.com/ke3enawn naisten lehteä voimaantuakseen. Molemmille tulee vielä yhteisenä tilauksena paperisena Helsingin Sanomat, muut on lähinnä työpaikan kautta saatuja tilauksia.
Tilaan Apu -lehteä ihan tilaajalahjojen houkuttelemana. MeNaiset ja kauneus&terveys on aika huonoja mun mielestä.
Mä luen Kotivinkkiä ja se on mun juttu. En pidä mistään hömppäjutuista vaan ruoka-, sisustus- ja vaatevinkeistä.
Koulutuksen arvostaminen ja lukeneisuus. Niistä sivistys koostuu.
Me tilataan lapsille Kalle Ankkaa että oppisivat vähän ruotsia. Nimittäin kaikki pääoma Suomessa on ruotsalaisilla joten hyvät vauraustumismahdollisuudet tulee kun hallitsee molemmat kielet hyvin.
Ei kukaan enää tilaa lehtiä ja lue niitä.
Kuntalehti ja Polemiikki tulevat ihan tilaamatta. Hesarin puoliso tilaa paperisena, minä luen diginä.
Vierailija kirjoitti:
Joka aamu FT, ja paloja WSJstä sekä NYTistä. Kerran viikossa The Economist. Vaimo lukee jotain tällaista https://tinyurl.com/ke3enawn naisten lehteä voimaantuakseen. Molemmille tulee vielä yhteisenä tilauksena paperisena Helsingin Sanomat, muut on lähinnä työpaikan kautta saatuja tilauksia.
Näiden lisäksi seuraan vielä neurologia ja psykologian alan tiedejulkaisuja erittäin säännöllisesti.
Ootteko koskaan lukenu tota Meidän perhettä? Onko mielenkiintoinen? Vai Seiska parempi juorulehti??
Joko Anna tai Amelia tai sitten vaikka molemmat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kato duunariperheestä niin ei meillä mitään lehtiä lueta. ps. jos et käy amiksen autoalaa oot homosexuaali
Siitä mitä lehtiä lukee tai ei lue tunnistaa helposti: Ikäsi, lasten määrän, asumismuodon, koulutustason ja siviilisäädyn.
Mä luen ainakin paljon fyysisiä lehtiä ja kirjoja. Pihassa Ässämersu vm. 2018, taskussa ylempi korkeakoulututkinto, lukeneisuus ja ravintoloissa käynti.
En tilaa muuta kuin Hesarin ja NYT:n, luen satunnaisesti IS:n ja IL:n.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kato duunariperheestä niin ei meillä mitään lehtiä lueta. ps. jos et käy amiksen autoalaa oot homosexuaali
Mitähän lehtiä sinä oikein luen.... niitä ei taida ollakkaan.
Tilaan paperisena Helsingin Sanomat. Mulla on myös New York Timesin digitilaus. Vaimo lukee Annaa ja lapset Aku Ankkaa.
Kauppalehden saan työpaikan puolesta ilmaisena ja lapset saavat koulusta hesarin tunnukset
Vierailija kirjoitti:
Hesaria ja Kauppalehteä luen
Ne sijoitusartikkelit on huonoja kuin mitkä :D
Vierailija kirjoitti:
Rikkaat lukee WSJ ja The Economist. Monta miljoonaa sun varallisuus oikein on?
Hesaria ja Kauppalehteä luen