Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lehtiä luette / tilaatte?

Vierailija
08.02.2023 |

Mulle tulee Seiska ja tilaus on kohta päättymässä. Pähkäilen tässä, että tilaisinko Annan vai Amelian. Laittakaa teidän vinkkejä hyvistä lukulehdistä!

Kommentit (371)

Vierailija
1/371 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesaria ja Kauppalehteä luen

Vierailija
2/371 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 - päivää lehteä luen . Tosin ostan sen aina kaupasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/371 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu FT, ja paloja WSJstä sekä NYTistä. Kerran viikossa The Economist. Vaimo lukee jotain tällaista https://tinyurl.com/ke3enawn naisten lehteä voimaantuakseen. Molemmille tulee vielä yhteisenä tilauksena paperisena Helsingin Sanomat, muut on lähinnä työpaikan kautta saatuja tilauksia.

Vierailija
4/371 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan Apu -lehteä ihan tilaajalahjojen houkuttelemana. MeNaiset ja kauneus&terveys on aika huonoja mun mielestä.

Vierailija
5/371 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luen Kotivinkkiä ja se on mun juttu. En pidä mistään hömppäjutuista vaan ruoka-, sisustus- ja vaatevinkeistä.

Vierailija
6/371 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksen arvostaminen ja lukeneisuus. Niistä sivistys koostuu. 

Vierailija
7/371 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tilataan lapsille Kalle Ankkaa että oppisivat vähän ruotsia. Nimittäin kaikki pääoma Suomessa on ruotsalaisilla joten hyvät vauraustumismahdollisuudet tulee kun hallitsee molemmat kielet hyvin.

Vierailija
8/371 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan enää tilaa lehtiä ja lue niitä.

Vierailija
9/371 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntalehti ja Polemiikki tulevat ihan tilaamatta. Hesarin puoliso tilaa paperisena, minä luen diginä.

Vierailija
10/371 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka aamu FT, ja paloja WSJstä sekä NYTistä. Kerran viikossa The Economist. Vaimo lukee jotain tällaista https://tinyurl.com/ke3enawn naisten lehteä voimaantuakseen. Molemmille tulee vielä yhteisenä tilauksena paperisena Helsingin Sanomat, muut on lähinnä työpaikan kautta saatuja tilauksia.

Näiden lisäksi seuraan vielä neurologia ja psykologian alan tiedejulkaisuja erittäin säännöllisesti.

Vierailija
11/371 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko koskaan lukenu tota Meidän perhettä? Onko mielenkiintoinen? Vai Seiska parempi juorulehti??

Vierailija
12/371 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Anna tai Amelia tai sitten vaikka molemmat!

Vierailija
13/371 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kato duunariperheestä niin ei meillä mitään lehtiä lueta. ps. jos et käy amiksen autoalaa oot homosexuaali

Siitä mitä lehtiä lukee tai ei lue tunnistaa helposti: Ikäsi, lasten määrän, asumismuodon, koulutustason ja siviilisäädyn.

Mä luen ainakin paljon fyysisiä lehtiä ja kirjoja. Pihassa Ässämersu vm. 2018, taskussa ylempi korkeakoulututkinto, lukeneisuus ja ravintoloissa käynti.

Vierailija
14/371 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat Aku Ankat ja Avotakka.

Vierailija
15/371 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa muuta kuin Hesarin ja NYT:n, luen satunnaisesti IS:n ja IL:n.

Vierailija
16/371 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kato duunariperheestä niin ei meillä mitään lehtiä lueta. ps. jos et käy amiksen autoalaa oot homosexuaali

Mitähän lehtiä sinä oikein luen.... niitä ei taida ollakkaan.

Vierailija
17/371 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan paperisena Helsingin Sanomat. Mulla on myös New York Timesin digitilaus. Vaimo lukee Annaa ja lapset Aku Ankkaa.

Vierailija
18/371 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppalehden saan työpaikan puolesta ilmaisena ja lapset saavat koulusta hesarin tunnukset

Vierailija
19/371 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesaria ja Kauppalehteä luen

Ne sijoitusartikkelit on huonoja kuin mitkä :D

Vierailija
20/371 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkaat lukee WSJ ja The Economist. Monta miljoonaa sun varallisuus oikein on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä