Mitä lehtiä luette / tilaatte?
Mulle tulee Seiska ja tilaus on kohta päättymässä. Pähkäilen tässä, että tilaisinko Annan vai Amelian. Laittakaa teidän vinkkejä hyvistä lukulehdistä!
Kommentit (371)
EN MITÄÄN LEHTEÄ: Kirjastokortin tunnuksella pääsee lukemaan Ilmatteeksi lehtiä myös lainaamaan elokuvia ja myös äänikirjoja .
Kukaan ei ole niin vanha ettei voisi oppia uutta
Paikallislehti tulee. Tarviin sen aamukahvin kanssa. En ole vuosiin tilannut aikakausilehtiä, kun kaikki henkilöhaastattelut on netissä jo ennen kuin lehti on tullut. Lisäksi lehdissä niin paljon mainoksia. Tieteen Kuvalehti oikeastaan ainoa, jota voisin harkita.
Hesarin nettilehti on ainoa mikä on tilattu.
Äänestän vihreää liittoa ja olen kaikkea vastaan :D
hei ei jäbäl ois mitään mitään ihan akuuttii jeesii joku ihan skidi kulma vaan mä jeesaan sit takas kyl sä tiiät et mä heitän sit bäkkii muistaksä ku mä jeesasin sillon joku iha akuutti pala vaa
Joko fyysisenä tai digitaalisena:
Helsingin Sanomat
Kauppalehti
Huvudstadsbladet
Svenska Dagbladet
Tiede
+ erilaisia jäsennyyksien kautta tulevia lehtiä, kaikkia en edes muista, ainakin
Edge, Nautic, Taloustaito, Viisas Raha, Puupaatti
Vierailija kirjoitti:
Helsingin Sanomat
Kauppalehti
Huvudstadsbladet
Svenska Dagbladet
Tiede
+ erilaisia jäsennyyksien kautta tulevia lehtiä, kaikkia en edes muista, ainakin
typo - Hufvudstadsbladet
Helsingin Sanomat, paperisena, on paras! Siinä uutisten lisäksi tosi paljon muuta kiinnostavaa. Kuvalehdet tuntuu mitättömiltä siihen verrattuna. Lapsille Aku Ankka on aina paras!
Vierailija kirjoitti:
Helsingin Sanomat
Kauppalehti
Huvudstadsbladet
Svenska Dagbladet
Tiede
Hyvät setit
Vierailija kirjoitti:
Me tilataan lapsille Kalle Ankkaa että oppisivat vähän ruotsia. Nimittäin kaikki pääoma Suomessa on ruotsalaisilla joten hyvät vauraustumismahdollisuudet tulee kun hallitsee molemmat kielet hyvin.
Meillekin tulee Kalle Anka. Ja ihan paperisena. Lapset (2 x) eivät edes halua lukea sitä digiversiota, konkreettinen lehti se olla pitää. He kyllä kokeilivat sitä, mutta kiinnostus siihen lopahti alta aikayksikön.
En tilaa mitään lehteä, luen sen minkä haluan netistä ilmaiseksi
Luepa Raamatusta Ilmestyskirjan 13.luku.
Tilaan Hesarin diginä. Luen netissä The Guardiania ja kirjastossa Suomen Kuvalehteä
Hesari, Trendi, Me Naiset, Mondo sekä Kauneus ja Terveys
Vaihtoehtoista mediaa vain. En halua lukea yhtäån valhetta ja riittää että suurin osa kansasta myrkytetty.
Kouvolan Sanomat Digi, lahjatilaukseksi saamani Tiede ja Kodin Kuvalehti, Tiede Luonto.