Mitä lehtiä luette / tilaatte?
Mulle tulee Seiska ja tilaus on kohta päättymässä. Pähkäilen tässä, että tilaisinko Annan vai Amelian. Laittakaa teidän vinkkejä hyvistä lukulehdistä!
Kommentit (371)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko koskaan lukenu tota Meidän perhettä? Onko mielenkiintoinen? Vai Seiska parempi juorulehti??
Seiska on paras lehti
Pelkkiä juoruja tuntemattomista tolvanoista. Älyttömin lehti ikinä.
Mulle tulee Koiramme-lehti, erinäinen määrä eri koirakerhojen omia rotulehtiä sekä Food & Travel
Meille tulee ainoastaan ammattiliiton jäsenlehdet (molemmille oma) ja pojalle tulee Ursa:n Tähdet ja avaruus kun tykkää niin paljon kaikesta avaruusaiheisesta
Tehy on ainoa joka tulee kotiin. Välillä ostan irtonumerona Kodin Kuvalehden.
Me Naiset, Kauneus ja Terveys ,myös Voi hyvin tulee joskus & satunnaisesti Eeva
Kodin kuvalehti, Tiede luonto ja Aku ankka.
En tilaa mitään paperilehteä. Dyykkaan taloyhtiön paperiroskiksesta mitä sattuu olemaan, eli Annaa, Me naisia, Kodin kuvalehtä, Kotiliettä, Apua ym. Palautan lehdet takaisin lehtiroskikseen luettuani ne.
Helmet -kirjaston kautta kaikkia siellä olevia lehtiä. Löytyy nykyisin myös IL. Ei mitään paperilehtiä.
Ottaen huomioon, miten paljon tälle palstalle linkitetään juttuja Seiskasta, niin sanoisin, että kovin rehellisiä tähän ketjuun vastaajat eivät ole.
Vai häpeävätkö Seiskan lukijat ja tilaajat sittenkin Seiskaa?
Aku Ankka tulee vielä ensi viikolla, sitten tilaus loppuu. Hyvät lehti mutta rahat vähissä
Kaleva, Rantalakeus, Maaseudun tulevaisuus, Tiede, Tähdet ja Avaruus, Suomen Kuvalehti, Käytännön maamies, Skeptikko.
Tiede on ainoa lehti jota olen aikuisiällä tilannut
Seiska
Hymy
Jallu
Ratto
Kalle
Joskus yrittivät hesaria myydä. En tilannut.
Meillä tulee miehelle Rakentaja- ja Yhteishyvä lehti, ja minulle BirdLife-lehti.
Vierailija kirjoitti:
Seiska
Hymy
Jallu
Ratto
KalleJoskus yrittivät hesaria myydä. En tilannut.
Miksi kirjoitat paskaa?
Hesaria diginä. Eevassa on ihania henkilöjuttuja. Oman ammattiliiton lehti on myös mielestäni laadukas.
Hesari paperisena ja diginä, Tuulilasi, Apu, Avotakka, ja Seura väkinäisesti lisänä puoleen hintaan. Tyttärelle TuedeLuonto.