Mitä lehtiä luette / tilaatte?
Mulle tulee Seiska ja tilaus on kohta päättymässä. Pähkäilen tässä, että tilaisinko Annan vai Amelian. Laittakaa teidän vinkkejä hyvistä lukulehdistä!
Kommentit (371)
Asahi Shimbun ja Ming Pao
Huutista niille ketkä ei lue :D
ettekö tajua että metsää kaatuu teidän huu haa lehtienne takia. lehtien tilaajat pakko hoitoon. kannettuna melkoinen hiili jälki
Vierailija kirjoitti:
Tilaan Apu -lehteä ihan tilaajalahjojen houkuttelemana. MeNaiset ja kauneus&terveys on aika huonoja mun mielestä.
Mitä kaikkea on tullut tilaajalahjoina? Mun paras lahja oli varmaan täysin uusi Fiskarsin rautapannu
Vierailija kirjoitti:
7 - päivää lehteä luen . Tosin ostan sen aina kaupasta.
Halvemmalla saa tilauksena
Vaihtoehto medioita ja ulkomaisia. Saa enemmän totuuden mukaista tietoa kun hesareista ja itapaskoista jne.
Vierailija kirjoitti:
Kauppalehden saan työpaikan puolesta ilmaisena ja lapset saavat koulusta hesarin tunnukset
Kaikki aina jakaa noita yhteistunnuksia. Tiedä miten monta tuhatta käyttää noitakin.
Magneettimediaa ja persujen vaalilehti sekä mv-lehteä
Naistenlehtiä ainoastaan lääkärin odotushuoneessa :)
Vierailija kirjoitti:
Ootteko koskaan lukenu tota Meidän perhettä? Onko mielenkiintoinen? Vai Seiska parempi juorulehti??
Seiska on paras lehti
Silloin kun vielä viitsin lukea, niin Uutiskukko, Tiedonantaja ja Aku Ankka täyttivät tiedontarpeeni. Nyt olen jo niin viisas, etten tarvitse enää lehtiä, koska tiedän jo kaiken. Miksi avaaja ei lue lehtiä? Seiskastakin hän katsoo vain kuvat?
amispohja niin emmä mitää lehtiä lue ku tykkään juoda viinaa
HS digi on ainoa mistä maksan.
Kirjastokortilla käyn joskus lukemassa jotain naistenlehtiä, Kodin Kuvalehti tms.
Paperilehteä en ole lukenut vuosiin. En käy edes kampaajalla Seiskaa lukemassa 😊.
TS:n digi on ainoa, mistä maksetaan.
Luen paljonkin lehtiä, mitä kirjaston valikoimasta pystyy etänä lukemaan.