Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asiassa pidät kulissia? Edes pientä?

Vierailija
06.02.2023 |

G

Kommentit (595)

Vierailija
401/595 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kulissia yllä ihan kaikessa. 

Vierailija
402/595 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän yllä kulissia, että pitkä sairaslomani johtuu sairastetusta syövästä ja masennuksesta, vaikka todellisuudessa se johtuu yhtä paljon ihmissuhteista, joissa olen traumatisoitunut lähes toimintakyvyttömäksi ja nyt lopulta nöyryyttävään julkisessa tilassa tapahtuneeseen raiskaukseen päättyneestä manipuloivasta hyväksikäyttösuhteesta. Henkinen väkivalta alkoi perhesuhteista, sitten mukaan tulivat ystävyyssuhteet ja seurustelut, joissa oli henkistä ja fyysistä väkivaltaa, sitten työ alalla, jossa rajattomuus ja kaikenlainen hyväksikäyttö on tavallista. Viimeksi jouduin katkaisemaan välit isääni, en pysty luottamaan äitiini, vain pitkäaikaisimpiin ystäviini pystyn jossain määrin luottamaan. Häpeän sitä, miten käsittämättömiin ihmissuhdetilanteisiin olen joutunut/mennyt ja minkälaista henkistä ja fyysistä väkivaltaa olen kestänyt ajatellen että se on normaalia ja vika on minussa kun en vain osaa miellyttää toista ja mihin henkiseen väkivaltaan olen itse sitä tajuamattani sortunut. Esitän, että olen vain menevä ja seurallinen ihminen, mutta todellisuudessa ihmissuhteeni ovat lähes poikkeuksetta psykologisesti todella vaarallisia ja huomaan se aina liian myöhään. Mutta mielenterveysongelmissakin on enemmän ja vähemmän tabuja: itsestäni ainakin tuntuu että on enemmän ok olla sairaslomalla syövän ja läheisen kuoleman jälkeisen masennuksen kuin sen takia, että on tuhonnut itsensä ihmissuhteilla lapsuudesta alkaneen monialaisen traumatisoitumisen seurauksena. Pidän kulissia siitä, että olemme nykyisen kumppanin kanssa valinneet eettisen polyamorian suhteemme muodoksi, hänellä on puoliso, vaikka oikeasti en haluaisi/kykenisi edes kokoaikaiseen suhteeseen, koska pelkäisin vahingoittavani häntä ja itseäni traumojen takia liikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/595 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esitän että elän perus heterosuhteessa vaikka mieheni petti minua käymällä h*orissa tr*nsun kanssa, ja edelleen haluaa että p*nen häntä straponilla välillä. Esitän että olen asian kanssa OK. Esitän ulkopuolisille että pidän häntä tosi maskuliinisena, vaikka mielestäni hän on täys neiti enkä siedä hänen taipumuksiaan.

Voi helvetti. Tuli paha olo sun puolesta. Ei tuollaisessa suhteessa kannata olla, en halua edes kuvitella miltä seksi vastaavassa tilanteessa tuntuu.

Vierailija
404/595 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä oikeasti yhtään mistään. Elämä on näin tosi kevyttä. Elin kulissisuhteessa 13v jossa olin henkisesti rajusti pahoinpidelty, voin todella huonosti. Minulla on erityislapsia ja välillä menee kaikki päin helvettiä, mutta se on vaan elämää :)

Vierailija
405/595 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrasteteatterissa

Vierailija
406/595 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kukat kaupasta, siistin ne, sidon kimpuksi, laitan kauniiseen kääreeseen. En raaski maksaa kukkakaupan kukista, en toki valehtele, että ne olisi sieltä, mutta luulen että ne näyttävät siltä ja en korjaakaan, jos joku niin luulee. :)

Vierailija
407/595 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pidän urheilusta. Oikeasti ei voisi vähempää kiinnostaa rantaset ja markkaset, mutta kun työkaverit hehkuttaa ja muukin tuttavapiiri on penkkiurheiluorientoitunutta. Muutenkin tämmöinen keskiluokkainen ihanne okt kartanoineen ja hyvine työpaikkoineen ystäväpiirille grillijuhlia kesäsin järjestäen ei oikeasti kiinnostaisi. Jaksan lähinnä vaimon ja lasten takia esittää. Oikeasti haluisin vain ajaa moottoripyörällä auringonlaskuun lynyrd skynyrdin soidessa ja nukkua teltassa yöt ja juoda repoulämmintä kaljaa tölkistä tietämättä yhtään mitä kello on.

Vierailija
408/595 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitän että työkaverit eivät ärsytä minua, kun puhuvat joutavia kesken työntekoni. Rupattelen kuulumisista kuin haluaisinkin tehdä niin.

Vierailija
409/595 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että pidän urheilusta. Oikeasti ei voisi vähempää kiinnostaa rantaset ja markkaset, mutta kun työkaverit hehkuttaa ja muukin tuttavapiiri on penkkiurheiluorientoitunutta. Muutenkin tämmöinen keskiluokkainen ihanne okt kartanoineen ja hyvine työpaikkoineen ystäväpiirille grillijuhlia kesäsin järjestäen ei oikeasti kiinnostaisi. Jaksan lähinnä vaimon ja lasten takia esittää. Oikeasti haluisin vain ajaa moottoripyörällä auringonlaskuun lynyrd skynyrdin soidessa ja nukkua teltassa yöt ja juoda repoulämmintä kaljaa tölkistä tietämättä yhtään mitä kello on.

Mun ei onneksi tarvi pitää urheilusta ja pidän mun perheestä,mutta eniten kyllä tekisi mieli vaan nakata pskt kaikesta ja muuttaa johonkin metsään erakoksi.

Vierailija
410/595 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitän avutonta, heikkoa ja tietämätöntä. Näin saan miehen tekemään asiat puolestani. Tämä on win-win, sillä hän saa päteä ja tuntea itsensä vahvaksi ja ylivertaiseksi urokseksi.

Vierailija
411/595 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän olevani vegaani, mutta syön makkaroita.

Vierailija
412/595 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä että mun elämässä on myös henkinen puoli. Aistin energioita, näen ja koen asioita jotka valtavirrasta menee jonnekin paranormaali/huuhaakategoriaan. En voi jakaa tätä perheeni, sukulaisteni tai ystävieni kanssa, ei tarvinne avata sen enempää miksi. Menee tämä näinkin, mutta kyllä se sisimmässä tekee kipeää että ei voi olla avoimesti oma itsensä tulematta torjutuksi ja kohtaamatta skeptisyyttä. Vaikka ymmärrän kyllä vastustuksen, ei näitä varmaan voi ymmärtää muuten kuin omakohtaisesti.

Vierailija
413/595 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit ja tutut luulevat,että teen etätöitä.

Todellisuudessa olen pitkäaikaistyötön.

Vierailija
414/595 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän ulkoillessa esittää aivan tavallista ja rauhallista, vaikka sisältäpäin olen todella hätääntynyt ja peloissani. Mulla on paha agorafobia ja paniikkihäiriö, ja joudun tekemään kovasti töitä siedätyshoidon eteen.

Vierailija
415/595 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitän että kaikki on hyvin. Mutta totuus on se että olen todella uupunut. Käyn töissä, hoidan lapset, hoidan koiran, kodin ja miehen. Mies ei käytännössä auta vaan istuu sohvalla puhelin kourassa vapaa-aikansa tai pelaa lapsen kanssa pleikkaa. Rahat on aina loppu ja varaa ei ole koskaan lomailla missään tai tehdä mitään kivaa. Elämä on pelkkää raadantaa. Silti esitän kaikille olevani onnellinen ja energinen äiti, joka innoissaan puuhailee lasten kanssa kaikkea vaikka haluaisin vaan loman kaikesta.

Vierailija
416/595 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan vihreiden nuorten keskuudessa jätän lihan syönnin pois, mutta kotona ja yksin lounaalla syön lihaa ja mäkkäriä.

Vierailija
417/595 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työväenluokkaisesta perheestä ja akateemisissa töissä. Salailen taustaani ja asun kalliilla alueella.

Vierailija
418/595 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostat asunnon, voit alkaa valittaa velkataakkaa ja korkokurimusta, joka vie kaikki rahat. "Mihkään muuhun ei riitä, ikeen alla ollaan hamaan tappiin saakka" Omistusasunnon hankkiminen mahdollistaa kätevästi rahahuolista ulvomisen ikuisesti :)

Vierailija
419/595 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan vihreiden nuorten keskuudessa jätän lihan syönnin pois, mutta kotona ja yksin lounaalla syön lihaa ja mäkkäriä.

Tuohan on ihan tyhmää. Minä tykkään provosoida ja söisin tahallani oikein mehevän tirskuvaa lihaa noiden nuorten edessä. Lisäksi kertoisin äänestäväni perussuomalaisia.

Vierailija
420/595 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveydessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä