Ystävänpäivä tulee taas! Miten vietätte sitä?
Pian se ystävänpäivä taas tulee (14.2). Miten aiotte muistaa ystäviänne ystävänpäivänä?
Kommentit (255)
Siskoille ja ystäville lähetin kortin.
Omalle perheelle ajattelin leipoa suklaakakun.
Ajattelin vaimolleni laittaa hyvää ruokaa ja jotain muuta spesiaalia. On vapaapäivä meillä molemmilla joten työt ei häiritse. Hän aina muistaa puolestaan minua. Kissammekin saa jotain erityista aivan varmasti.
Ystäviä ei ole. Vietän koko elämäni yksin.
Rakkaan puolisoni kanssa sitä vietetään ja meillä on 34- vuotta kestänyt yhteiselo.
Kiltti mies kirjoitti:
Ystäviä ei ole. Vietän koko elämäni yksin.
Onko vanhempia elossa jotta edes voisit niiden kanssa juhlia.
Olettepa te itsekeskeisiä. Kyseessä on hieman isompi asia kuin teidän hauras egonne.
Suihkuun nukkumaan huomenna töihi!
En vietä mitenkään,täysin turha päivä.
Ajattelen heitä lämmöllä. Joillekuille laitan kivan tekstarin.
Koristelen juuri ystävänpäiväkuusta, lahjat laitan kuusen juurelle vasta edellisenä iltana.
Huomenna laitan ystävänpäiväkinkun uuniin.
Minulla ei ole ystäviä - tosi harmi! Olisi ihanaa käydä kahvilassa, lounaalla ja vaikka skumppalasillisella. Mutta ei 🥺
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole ystäviä - tosi harmi! Olisi ihanaa käydä kahvilassa, lounaalla ja vaikka skumppalasillisella. Mutta ei 🥺
Sama tilanne. Saan muutaman tekstarin ihmisiltä, joista kuuluu tasan jouluna ja ystävänpäivänä. Johonkin listanjatkoksi olen jäänyt roikkumaan. Tulee kahta paskempi olo.
Ystävänpäiväterkut lähetän perheenjäsenille. Kotona käyville teen ruoan ja jotain hyvää kahvin kanssa. Ostan ehkä sydänkarkkeja.
En mitenkään. Viimeksi tehnyt ystävänpäiväkortteja ala-asteella eikä yksikään nykyisistä ystävistäni sitä mitenkään vietä, ja Valentinuksen päivähän se onkin. Mieheni kanssa ei vietetä mitenkään koska kumpaakaan ei yksinkertaisesti kiinnosta. Paljon hauskempaa ja ihanampaa mun mielestä on ollut, kun ihan yllättäen jonain perustorstaina olen yhtäkkiä saanut ruusun tms. Mutta kukin tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin vaimolleni laittaa hyvää ruokaa ja jotain muuta spesiaalia. On vapaapäivä meillä molemmilla joten työt ei häiritse. Hän aina muistaa puolestaan minua. Kissammekin saa jotain erityista aivan varmasti.
Ihana! Ehdin jo toiveajatella, että mieheni täällä kirjoittelisi. Sitten muistin, että meillä on 2 kissaa. :D
Itsessä vika sen myönnän usein on tuntunut myrkylliseltä tuo ystävänpäivä vaikka en ole hankalan ihmisen maineessa.