Ystävänpäivä tulee taas! Miten vietätte sitä?
Pian se ystävänpäivä taas tulee (14.2). Miten aiotte muistaa ystäviänne ystävänpäivänä?
Kommentit (255)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ystäviä minullakaan. Oma mies löytyy kotoa siivoamasta, lapset juoksee jalkojen välissä ja siskot sekä veljet on, mutta sellainen kaikista parhain ystävä puuttuu aivan täysin joka on jotenkin mielestäni vähän säälittävää jopa.
Olisi todella ihanaa, jos olisi joku, kelle toivottaa hyvää ystävänpäivää mutta kun ei vain ole.
Olen nainen 29 vuotias nainen ja olen yrittänyt aina pitkään miettiä syytä yksinäisyyteeni, mutta en tiedä sitä.Käyn töissä ja olen avoin sekä puhelia, liikkuva jne urheilen, mutta ei vain ole ystäviä. Mukavia työkavereita toki on ja heidän kanssaan viihdyn sekä osaan kuunnella.
Jostain syystä kukaan ei halua olla minun kanssani tekemisissä.
Voisiko joku kertoa, et mistä voisi löytää ystävän ja miten heidän kanssaan toimitaan oikein?!olet outo
Niin olet sinäkin. Lyöt lyötyä. Miksi?
Ei ole mitaan ystavanpaivaa. Se on St. Valentine's Day, rakastavaisten paiva, pyhimyksen paiva.
Meillä vietetään valentines dayta, eli rakastavaisten päivää, joten juhlimme miehen kanssa kahdestaan.
Menen miehen kanssa syömään ravintolaan lounasaikaan ja kun haetaan lapsi päiväkodista mennään yhdessä kahvilaan. Laitan viestin läheisimmälke ystävälle.
Mitä ajattelee ihminen joka menee noin huonoon provoon mukaan? Medialukutaito -haloo!
Ystävä voi olla vuoden jokaisena päivänä. Tätä jenkkipaskaa tuputetaan idiooteille, milloin vietetään narsistin päivää?
En mitenkään muuten, mutta töissä (koulu) on jotain ystävänpäivähölynpölyä tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ystävä voi olla vuoden jokaisena päivänä. Tätä jenkkipaskaa tuputetaan idiooteille, milloin vietetään narsistin päivää?
Joo mulla on myös näitä kaltaisiasi ystävänpäivävihaajia jotka hokevat, että ystävänpäivä on joka päivä. Mitään heistä ei tosin koskaan kuulu. Että haistapa sinäkin paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin vaimolleni laittaa hyvää ruokaa ja jotain muuta spesiaalia. On vapaapäivä meillä molemmilla joten työt ei häiritse. Hän aina muistaa puolestaan minua. Kissammekin saa jotain erityista aivan varmasti.
Ihana! Ehdin jo toiveajatella, että mieheni täällä kirjoittelisi. Sitten muistin, että meillä on 2 kissaa. :D
Me olemme molemmat naisia joten siinäkin menee vähän huti.
Samaa sarjaa nenäpäivän kanssa. Kerran vuodessa ollaa niin höveliä ja auttavaista että ihan, ja muu aika lähinnä perseillään. Ystävänä olemiseenkin pitää ihan päivä osoittaa kaiken oheiskrääsän säestyksellä. Tekopyhää ja oksettavaa sontaa.
Vierailija kirjoitti:
miten aiotte olla ystävä tuntevallenne kiltti miehelle?
Mikä sinuakin risoo? Oletko yksinäinen, vailla ystäviä? Katkera siitä, ja porvoilet sitten pahaa oloasi tänne?
Hyvää ystävänpäivää ihan kaikille.
Miksi uusi vuosi on kuin puu? - Koska se on vaihtuva ja joka vuosi se näyttää hieman erilaiselta.
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse erillistä päivää ystävieni muistamiseen. Muistan heitä silloin, kun on oikeasti aihetta.
Eli et koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinä vietät sitä joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitaan ystavanpaivaa. Se on St. Valentine's Day, rakastavaisten paiva, pyhimyksen paiva.
Eikö sinun mielestäsi eri maissa voi olla erilaisia juhlapäiviä?
Ja kyllähän ne ääkköset sinunkin näppäimistöllä on. Ei tarvitse käyttää a- tai o-kirjainta.
Miksi kiskotte herneen nenään totuuden sanomisesta?
Toivottavasti naapurikaupungissa haarat levällään.
Kukkakimppu yhdelle. Ei minuakaan kukaan muista . Olen sellofaani .
EN ole outo vaikka ei ole ystäviä!