Ystävänpäivä tulee taas! Miten vietätte sitä?
Pian se ystävänpäivä taas tulee (14.2). Miten aiotte muistaa ystäviänne ystävänpäivänä?
Kommentit (255)
En mitenkään, en vietä näitä amerikkalaisten öyhötyspäiviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan pomolle kunnon poskihoidon.
Sama t. N23
Ollaan saman ikäisiä, toivottavasti ei ole sama pomo.
Tuli syrran kaa jotai biiffii ku frendi oli nyysiny sen rintsikat.
Joka kerta tulee vähän oksennusta suuhun kun kuulen tämän sanan
En vietä mitenkään, koska kaikilla ystävilläni on suunnitelmia joko muiden ystäviensä tai sitten miehensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään. Pelkkää kaupallista hömppää.
Ystävättömät ovat outoja.
Olen siis outo kun minulla ei ole ainuttakaan ystävää.Tiedätkö miksi korona pahin aika mentin kuolemalle rakaani mies ystäväni.Kuolmasta tulee 1v.maaliskussa. menetin,siskoni,veljeni kaiki tärkeät oman oloiset ihmiset elämästäni jotka eivät juo eivätkä tupakoi : 2020-2022 Heitä lopulta kertyi kuolemalle 19 kpl.Joten et koskan voi tietää miksi ihmisellä ei ystävää tai ystäviä aina ei heisssä syy. lisäksi 14.2. on rankka päivä muistutaaaina veljeni Matin kuolemasta vain 50vuotiaana Malmö sydänkohtaus.Terveisin 1mutsi monista itä-Helsinki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään. Pelkkää kaupallista hömppää.
Ystävättömät ovat outoja.
Olen siis outo kun minulla ei ole ainuttakaan ystävää.Tiedätkö miksi korona pahin aika mentin kuolemalle rakaani mies ystäväni.Kuolmasta tulee 1v.maaliskussa. menetin,siskoni,veljeni kaiki tärkeät oman oloiset ihmiset elämästäni jotka eivät juo eivätkä tupakoi : 2020-2022 Heitä lopulta kertyi kuolemalle 19 kpl.Joten et koskan voi tietää miksi ihmisellä ei ystävää tai ystäviä aina ei heisssä syy. lisäksi 14.2. on rankka päivä muistutaaaina veljeni Matin kuolemasta vain 50vuotiaana Malmö sydänkohtaus.Terveisin 1mutsi monista itä-Helsinki
Voisi vietä kurssi opetella krjoitus.ei ymmärrä kuka
Mä meinasin käydä parhaan ystäväni eli aviomieheni kanssa syömässä. Lapsille varmaan pitää jotain extra kivaa keksiä .
Hyvää blogi tekstiä ystävänpäivän merkityksellisyydestä.
https://christine.fi/suhteet/ystavanpaiva-perinteet-ja-merkitys/
Ei ole ystävän ystävää eikä kaveria joten päivä menee ryypätessä.
Vierailija kirjoitti:
Osta -osta - osta amerikanpäivä olen töissä, normiarki
En osta amerikkalaista olutta mutta olutta kuitenkin ja ryyppään suruuni.
Miksi Helsingin keskellä kulkee juna?
En edes välitä että on ystävänpäivä mutta odotan tiistaita koska netflixissa näkyy uudet osat sarjaa physical 100. Ehkä nautin suklaata samalla kun katson ja olen onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
EN mitenkään. Ystävät eivät tarvitse erillistä päivää ollakseen ystäviä. Päivähän on alun perin rakastavaisten päivä mutta markkinat tajusivat että jokaisella voi olla monta ystävää ja sillä voi rahastaa tyhmiä. Ei vain toiminut suunnitellusti.
Et varmaan vietä mitään muutakaan juhla- tai pyhäpäivää? Mietit vaan, että mitä ne oli alun perin?
Joten meillä ei tosiaan ilmaista rahaa ole!!!