Jos mies on ruipelo ja lihaksiton, onko hän silloin seksikäs?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Mites tuo leuka, kun eihän sitä edes näe, jos sattuu harrastamaan parrakkaita miehiä 🤔.
Miten ees evoluutiopsykologisesti se leuka vois olla tärkee, kun se on melkein koko ihmiskunnan olemassaolon ajan ollut siellä parran alla piilossa? 😮
Ai helvetti, tosiaan, eihän miesten leuat oo ollu näkyvissä ees minään sellaisena ihmislajin kehittymisen aikana, jolloin mitään yleisiä seksuaaliseen valintaan pohjaavia ihanteita ois voinu kehittyä! 😀😀😀
Itse sytyn itseäni isommista ja hyväkroppaisista, mielellään tummemmista miehistä. Hyväkroppaisuudella tarkoitan sitä, että on kuitenkin lihaksia, eikä mitään kaljamahaa. Saa näkyä six packikin, mut ei tarvi toki olla mikään steroidihullu. Oon ite pitkä ja vaalee, kivakroppainen nainen ja must on kiva jos mies ei ole lyhyempi vaikka oon kyllä seurustellutkin itseäni 10 cm lyhyemmän miehen kaa, mutten enää kyl niin tekis.
:D
Aika hauska kysymys, mutta vastaus: EI!
Leukamies hiljeni, kun parrat tekivät naurettaviksi höpinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Itse sytyn itseäni isommista ja hyväkroppaisista, mielellään tummemmista miehistä. Hyväkroppaisuudella tarkoitan sitä, että on kuitenkin lihaksia, eikä mitään kaljamahaa. Saa näkyä six packikin, mut ei tarvi toki olla mikään steroidihullu. Oon ite pitkä ja vaalee, kivakroppainen nainen ja must on kiva jos mies ei ole lyhyempi vaikka oon kyllä seurustellutkin itseäni 10 cm lyhyemmän miehen kaa, mutten enää kyl niin tekis.
Täällä olis 190cm kilpauimari, mutta oon vaaleahiuksinen :(
M26v
Eikö nyt tammikuussa tullut laki, että kenenkään ulkonäköä ei saa arvostella?
Miehille sanoisin, että me naiset ollaan yksilöitä ja tykätään erinäköisistä miehistä.
Mites tuo leuka, kun eihän sitä edes näe, jos sattuu harrastamaan parrakkaita miehiä 🤔.
Miten ees evoluutiopsykologisesti se leuka vois olla tärkee, kun se on melkein koko ihmiskunnan olemassaolon ajan ollut siellä parran alla piilossa? 😮