Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mies on ruipelo ja lihaksiton, onko hän silloin seksikäs?

Vierailija
06.02.2023 |

Ei todellakaan ole!

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tuo leuka, kun eihän sitä edes näe, jos sattuu harrastamaan parrakkaita miehiä 🤔.

Miten ees evoluutiopsykologisesti se leuka vois olla tärkee, kun se on melkein koko ihmiskunnan olemassaolon ajan ollut siellä parran alla piilossa? 😮

Vierailija
102/107 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites tuo leuka, kun eihän sitä edes näe, jos sattuu harrastamaan parrakkaita miehiä 🤔.

Miten ees evoluutiopsykologisesti se leuka vois olla tärkee, kun se on melkein koko ihmiskunnan olemassaolon ajan ollut siellä parran alla piilossa? 😮

Ai helvetti, tosiaan, eihän miesten leuat oo ollu näkyvissä ees minään sellaisena ihmislajin kehittymisen aikana, jolloin mitään yleisiä seksuaaliseen valintaan pohjaavia ihanteita ois voinu kehittyä! 😀😀😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sytyn itseäni isommista ja hyväkroppaisista, mielellään tummemmista miehistä. Hyväkroppaisuudella tarkoitan sitä, että on kuitenkin lihaksia, eikä mitään kaljamahaa. Saa näkyä six packikin, mut ei tarvi toki olla mikään steroidihullu. Oon ite pitkä ja vaalee, kivakroppainen nainen ja must on kiva jos mies ei ole lyhyempi vaikka oon kyllä seurustellutkin itseäni 10 cm lyhyemmän miehen kaa, mutten enää kyl niin tekis.

Vierailija
104/107 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D 

Aika hauska kysymys, mutta vastaus: EI!

Vierailija
105/107 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leukamies hiljeni, kun parrat tekivät naurettaviksi höpinänsä.

Vierailija
106/107 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sytyn itseäni isommista ja hyväkroppaisista, mielellään tummemmista miehistä. Hyväkroppaisuudella tarkoitan sitä, että on kuitenkin lihaksia, eikä mitään kaljamahaa. Saa näkyä six packikin, mut ei tarvi toki olla mikään steroidihullu. Oon ite pitkä ja vaalee, kivakroppainen nainen ja must on kiva jos mies ei ole lyhyempi vaikka oon kyllä seurustellutkin itseäni 10 cm lyhyemmän miehen kaa, mutten enää kyl niin tekis.

Täällä olis 190cm kilpauimari, mutta oon vaaleahiuksinen :(

M26v

Vierailija
107/107 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nyt tammikuussa tullut laki, että kenenkään ulkonäköä ei saa arvostella?

Miehille sanoisin, että me naiset ollaan yksilöitä ja tykätään erinäköisistä miehistä.