IS: Teemu Selänne kommentoi uutista lihansyönnistä Kommaritouhua parhaimmillaan
Ei Tsiisus valtio päättää mitä ihmisten pitäis syödä niinkö? Kommaritouhua parhaimmillaan.. P.s. just oon tilaamassa waguhärkää, Selänne kirjoitti Twitterissä.
:D Hyvä Teemu!
Kommentit (352)
Sillä tekee mieli lihapullia ja pihviä.
Teemun vahvuus on kyllä selvästi enemmän mailan- kuin sanankäyttö. Aika vahva myötähäpeä tulee hänen kommenteistaan, oli asiasta nyt mitä mieltä vain.
Oletteko kuulleet niistä vegaanien lihansyönti bileistä?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko kuulleet niistä vegaanien lihansyönti bileistä?
Ei vegaanit syö lihaa. Tai sitten eivät ole vegaaneja.
Suomessa annetaan kansalle heinäsirkkoja ja jauhomatoja, pitäisi olla tyytyväinen mitä eu meille suuressa viisaudessaan antaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa annetaan kansalle heinäsirkkoja ja jauhomatoja, pitäisi olla tyytyväinen mitä eu meille suuressa viisaudessaan antaa.
Olen syönyt noita, ei ollenkaan niin huonoja kuin voisi kuvitella. Sopivalla tavalla valmistettuina oikein maukkaita.
Mitähän muroja Teukka on popsinut kun on noin harhoissaan?
Ihmisen kahleeton into romuttaa tämän pallon elinolosuhteet ja ahnehtia itselleen mahdollisimman paljon ympäristöstä piittaamatta on yksi mitä jälkipolvet tulevaisuudessa ihmettelevät.
Lihansyönti on silloin luultavasti lähellä samaa asemaa kuin tupakanpoltto nykyisin.
Se jos mikä on lähinnä ideologista, lihansyöntiä kun ei tarvita nykyisessä mitassa, sillä tarvittavat aineet saadaan purkista ja lihattomista vaihtoehdoista.
Teemu on ottanut Matti Nykäsen paikan kansan urhelupellenä😂
Lopeta jo. Ei oikeasti kiinnosta. Itse olet kokoajan väännellyt sanomisiani ja ollut aggressiivinen. Hei, hei.