Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Teemu Selänne kommentoi uutista lihansyönnistä Kommaritouhua parhaimmillaan

Vierailija
05.02.2023 |

Ei Tsiisus valtio päättää mitä ihmisten pitäis syödä niinkö? Kommaritouhua parhaimmillaan.. P.s. just oon tilaamassa waguhärkää, Selänne kirjoitti Twitterissä.

:D Hyvä Teemu!

Kommentit (352)

Vierailija
321/352 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se korkki kiinni kun alkaa kommareita näkymään milloin missäkin.

"Commies! Commies, everywhere!!"

Vierailija
322/352 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puolesta syökää vaikka pelkkää pettuleipää ja heinää. Minä syön mitä minä haluan ja mun keho tarvitsee. Siihen ei mitään paska lakeja tarvita. 2% on vegaaneja ja saamaton äänekästä sekä typerää porukkaa. Aivopestyjä reppanoita. Hyvä Teemu että sanoit rohkeasti mielipiteesi.

Tämä kommentti se vasta loistaa tyyliä ja älyä.

Ei kun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/352 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme junttieinari tuo Selänne. Asuu Jenkeissä ja maksaa verot sinne mutta koko ajan pitää laukata Suomessa ja rääpiä Suomen asioita kun ei sillä ole mitään elämää siellä USA:ssa.

Onhan sillä siellä pihviravintola ja harrastaa tennistä ja golfia.

Itsekö siellä raflassa töitä paiskii? Ei takuulla. Tennis ja golf? Kas kun ei mitään enempää vanhan eläkeläisukon harrastusta ole keksinyt. Plus ettei ole yhtään mitään. 13 tusinassa entinen ammattiurheilija maassa missä jääkiekko on kolmos- tai neloslaji amerikkalaisen jalkapallon, koripallon ja baseballin jälkeen. Mutta Suomessa palvotaan kuin vapahtajaa.

Vierailija
324/352 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maalaisjärki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Selänteen kommenteille annetaan Suomessa niin paljon näkyvyyttä? Mieshän ei ole vuosiin maksanut veroja Suomeen. Leijonienkin kirkkaimmat mitalit voitettiin nimenomaan ilman Selännettä. Tekeekö mustan kiekon perässä luistelu ilmasto/ravitsemus/sähköasiantuntijan?

Ei tee, mutta kuten tieteeseen kuuluu, titteleillä ei ole mitään todistusvoimaa. Tätä vahvistaa vielä se, että maan asiantuntijat vaikuttavat olevan täysin pihalla todellisuudesta ja paperit on saatu copy-pastella huuhaayliopistoista.

Eläinten kasvattaminen ruoaksi kuluttaa monin tavoin maapallon rajallisia resursseja ja huonontaa ympäristön tilaa. Kasvispohjaisen ruokavalion ilmastohyötyjä kuvaa hyvin se, että esimerkiksi tietyn proteiinimäärän tuottaminen naudan- tai lampaanlihalla aiheuttaa 250 kertaa enemmän kasvihuonepäästöjä kuin saman määrän tuottaminen palkokasveilla.

Ruoantuotannossa hyödynnetään hyvin merkittävää osaa maailman rajallisista makean veden varannoista ja eläinmaatalous vaikuttaa myös maaperän kuntoon, eläin maatalouden aiheuttamista sairauksista puhumattakaan.

Kiina ja Intia muiden muassa nauravat kippurassa, kun suomalaiset nääntyvät rehuineen nälkään.

Kiina ja Intia taitaa olla aika lailla kasvispainotteisia maita. Luultavasti molemmista löytyy eniten kasvisyöjiä maailmassa.

Et oo sitten ikinä käynyt Kiinassa? Siellä syödään LIHAA. Kaikkea lihaa käärmeistä oraviin ja koiriin. Siellä todella syödään lihaa.

Enemmän kasviksia silti.

Välimerelläkin liha on vain sivutuote ravinnossa, pääpaino on kasviksilla. Ihan tv-kokeilta kuullut tämän, ja tottahan se on. Välimerellä elää maailman vanhimmat ihmiset.

Eri

Ne syö kalaa paljon. Vihervasemmisto ei annan ihmisten syödä ees kalaa

Tätä olin tulossa kysymään että viekö vegenatsit meiltä kalankin?

Kalakannat onkin loppumassa, syö vain rauhassa loppuun. Namnam.

Vierailija
325/352 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maalaisjärki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Selänteen kommenteille annetaan Suomessa niin paljon näkyvyyttä? Mieshän ei ole vuosiin maksanut veroja Suomeen. Leijonienkin kirkkaimmat mitalit voitettiin nimenomaan ilman Selännettä. Tekeekö mustan kiekon perässä luistelu ilmasto/ravitsemus/sähköasiantuntijan?

Ei tee, mutta kuten tieteeseen kuuluu, titteleillä ei ole mitään todistusvoimaa. Tätä vahvistaa vielä se, että maan asiantuntijat vaikuttavat olevan täysin pihalla todellisuudesta ja paperit on saatu copy-pastella huuhaayliopistoista.

Eläinten kasvattaminen ruoaksi kuluttaa monin tavoin maapallon rajallisia resursseja ja huonontaa ympäristön tilaa. Kasvispohjaisen ruokavalion ilmastohyötyjä kuvaa hyvin se, että esimerkiksi tietyn proteiinimäärän tuottaminen naudan- tai lampaanlihalla aiheuttaa 250 kertaa enemmän kasvihuonepäästöjä kuin saman määrän tuottaminen palkokasveilla.

Ruoantuotannossa hyödynnetään hyvin merkittävää osaa maailman rajallisista makean veden varannoista ja eläinmaatalous vaikuttaa myös maaperän kuntoon, eläin maatalouden aiheuttamista sairauksista puhumattakaan.

Kiina ja Intia muiden muassa nauravat kippurassa, kun suomalaiset nääntyvät rehuineen nälkään.

Kiina ja Intia taitaa olla aika lailla kasvispainotteisia maita. Luultavasti molemmista löytyy eniten kasvisyöjiä maailmassa.

Et oo sitten ikinä käynyt Kiinassa? Siellä syödään LIHAA. Kaikkea lihaa käärmeistä oraviin ja koiriin. Siellä todella syödään lihaa.

Enemmän kasviksia silti.

Välimerelläkin liha on vain sivutuote ravinnossa, pääpaino on kasviksilla. Ihan tv-kokeilta kuullut tämän, ja tottahan se on. Välimerellä elää maailman vanhimmat ihmiset.

Eri

Ne syö kalaa paljon. Vihervasemmisto ei annan ihmisten syödä ees kalaa

Tätä olin tulossa kysymään että viekö vegenatsit meiltä kalankin?

Kalakannat onkin loppumassa, syö vain rauhassa loppuun. Namnam.

Eiköhän noihin tuhansiin järviin nyt muutaman fisun saa elämään. Ei pitäisi olla rakettitiedettä. Ainoa vaan, että kala on aina aivan s**tanan kallista. Ihan sama missä kasvanut ja miten pyydystetty.

Vierailija
326/352 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riistan ja kalan perässä on tätäkin maata aikoinaan asutettu.

Vierailija
327/352 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran valtio joutuu maksamaan ylettömän lihansyönnin kustannuksia (esim. monet sairaudet), on ihan oikein, että miettii myös, miten rajoittaa tätä haittatekijää. Ihan sama kuin vaikka tupakointikiellot ja tupakan verotus. Kommunismia se on julkinen terveydenhoitokin.

Vierailija
328/352 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kerran valtio joutuu maksamaan ylettömän lihansyönnin kustannuksia (esim. monet sairaudet), on ihan oikein, että miettii myös, miten rajoittaa tätä haittatekijää. Ihan sama kuin vaikka tupakointikiellot ja tupakan verotus. Kommunismia se on julkinen terveydenhoitokin.

Liha on hyvää ravintoa. Monet sairaudet johtuu ihan muista syistä kun lihasta. Katso vaikka mitä tohtori Nov;in 300 kg syövät.

Vierailija
329/352 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen läskin pullat ja karkit pitäisi kieltää lailla nyt ensimmäisenä. Sokeri on myrkky.

Vierailija
330/352 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme junttieinari tuo Selänne. Asuu Jenkeissä ja maksaa verot sinne mutta koko ajan pitää laukata Suomessa ja rääpiä Suomen asioita kun ei sillä ole mitään elämää siellä USA:ssa.

Itsekö siellä raflassa töitä paiskii? Ei takuulla. Tennis ja golf? Kas kun ei mitään enempää vanhan eläkeläisukon harrastusta ole keksinyt. Plus ettei ole yhtään mitään. 13 tusinassa entinen ammattiurheilija maassa missä jääkiekko on kolmos- tai neloslaji amerikkalaisen jalkapallon, koripallon ja baseballin jälkeen. Mutta Suomessa palvotaan kuin vapahtajaa.

Teemu on legenda ja sekös sinua harmittaa. Jääkiekko on myös Suomen suosituin laji ja sekös sinua harmittaa. Teemu on varakas ja sehän sinua harmittaa. Spämmäät kaikki nämä ketjut täyteen Teemua haukkuen. Heti jo näkee, että tuo sama ääliöhän se näitä kommentteja kirjoittelee. Ja kyllä, Teemu on myös itse töissä tuolla ravintolassaan. Sekös sinua harmittaa. Kyllä muakin harmittaisi, jos olisin tuollainen täysi juoppo nolla niinkuin sinä.

🤭 Olen kirjoittanut ketjuun tasan 2 viestiä. Sekös sinua harmittaa.

Vierailija
331/352 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teemu on legenda ja sekös sinua harmittaa. Jääkiekko on myös Suomen suosituin laji ja sekös sinua harmittaa. Teemu on varakas ja sehän sinua harmittaa. Spämmäät kaikki nämä ketjut täyteen Teemua haukkuen. Heti jo näkee, että tuo sama ääliöhän se näitä kommentteja kirjoittelee. Ja kyllä, Teemu on myös itse töissä tuolla ravintolassaan. Sekös sinua harmittaa. Kyllä muakin harmittaisi, jos olisin tuollainen täysi juoppo nolla niinkuin sinä.

Niin varmaan. Tuota et usko itsekään.

Vierailija
332/352 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tarve vegaaneilla on muuttaa historiaa? Kyllä on metsästetty ja syöty lihaa. Syöty muulloinkin kun jouluna. Suomessa on syöty jopa oravia. Kaupunkilaisetkin pitivät sikoja ja kanoja.

Muinaisaikoina ei oikein ollutkaan muuta. Kuoppanauriita ehkä. Eikä olla ihan maailman terveintä kansaa. Sydän- ja verisuonitaudit olleet sairauksista suurin kuolinsyy ja ovat lihansyöjillä edelleen.

Vierailija
333/352 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu persuihin ja eduskuntaan! Lakkauttais sitten kaikki valtion vaikutusyritykset siihen, mitä kansan pitää syödä!

Eli lakkauttais myös kaikki maataloustuet suomalaiselle ruualle, erityisesti lihalle, jonka hinnat pomppais sen seurauksena pilviin. Siinä sitten olis suomalaisilla varaa syödä vain juureksia ja miettiä teemun waguy-härän syöntiä seuratessaan, mites tässä nyt näin kävi.

Tajuatteko siis yhtään kuinka paljon Suomen valtio

tukee suomalaisten lihansyöntiä??? Pitäisikö tällaisesta kommunismista luopua???

Vierailija
334/352 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tarve vegaaneilla on muuttaa historiaa? Kyllä on metsästetty ja syöty lihaa. Syöty muulloinkin kun jouluna. Suomessa on syöty jopa oravia. Kaupunkilaisetkin pitivät sikoja ja kanoja.

Muinaisaikoina ei oikein ollutkaan muuta. Kuoppanauriita ehkä. Eikä olla ihan maailman terveintä kansaa. Sydän- ja verisuonitaudit olleet sairauksista suurin kuolinsyy ja ovat lihansyöjillä edelleen.

Sehän tässä casessa on ollutkin yllätys kun kansa tulee vain sairaammaksi. Palmuöljyt yms.pikaruoka tappaa. Ja tappaa myös vegaaneja.

Sulla on yllättävää tietoa jota tieteellä ei ole. Palmuöljyäkin jo torjutaan sen jälkeen kun haitat nähtiin. 

Vierailija
335/352 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän tässä casessa on ollutkin yllätys kun kansa tulee vain sairaammaksi. Palmuöljyt yms.pikaruoka tappaa. Ja tappaa myös vegaaneja.

Sulla on yllättävää tietoa jota tieteellä ei ole. Palmuöljyäkin jo torjutaan sen jälkeen kun haitat nähtiin. 

Itselläsi on tieto hukassa. Sitä yritettiin jonkin verran, mutta Ukrainan sota taas pisti takapakkia. Eli on laajasti käytössä edelleen. Yhtä pahoja on juuri ne pikaruuissa käytetyt aurinkokukka-, rypsiöljyt.

Vierailija
336/352 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkiekosta en vlitä pätkääkään mutta on suomessa sentään rohkeitakin tyyppejä jotka osaavat sanoa missä mennään. Aikoinaan koivisto totesi sopuleista ja sitten suomettumisesta joka on vitsi kun vertaa lännen perseenuolentaa. Nyt on pahi presidentti suomen rauhan kannlta vuosikymmeniin joten puolueeton terveystarkastus olisi tarpeen. Vai haluaako reservi rintamalle?

En ymmärrä taas tästä mitään. 

Vierailija
337/352 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan. Tuota et usko itsekään.

Sekös sinua harmittaa.

Vierailija
338/352 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihansyöjät vois välillä ajatella niitä tuotanto eläimiäkin, nimittäis ei oo aina inhimillistä sekään touhu. Ja itse siihen voi vaikuttaa ostamalla luomulihaa tai vähentämällä kulutusta. Lihansyönnin hiilijalanjälki on huomattava. Siinä tarvitaan paljon resursseja, että saadaan tuotettua 1kg lihaa. Tosiaan niinkuin Niinistö tokaisi, niin suomessa lihan myynti on lobattua ja edesautettua hallinnollisia tahoja myöten. Josko joskus nähtäisiin kasvis syönti yhtä hyvässä asemassa.

Vierailija
339/352 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun puolesta syökää vaikka pelkkää pettuleipää ja heinää. Minä syön mitä minä haluan ja mun keho tarvitsee. Siihen ei mitään paska lakeja tarvita. 2% on vegaaneja ja saamaton äänekästä sekä typerää porukkaa. Aivopestyjä reppanoita. Hyvä Teemu että sanoit rohkeasti mielipiteesi.

Tämä kommentti se vasta loistaa tyyliä ja älyä.

Ei kun...

Mitä sä täällä muiden älystä länkytät? Onko sulla huono itsetunto? Luuletko että sun kommenttisi heilauttaa mitenkään? Teet itsestäsi vain pellen.

Ei todellakaan ole. Siksi uskallankin sanoa, kun joku puhuu tai kirjoittaa p:tä.

Vaikutat itse aggressiiviselta. Eikä fiksu ihminen riehu noin.

Vierailija
340/352 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile vaikka kuukausi ilman lihaa niin huomaat ettei kehosi tarvitse sitä. Ne luutuneet ajatuksesi muka tarvitsee. Mitä itse olet saanut aikaiseksi, jos uhotappelut ja steroidilihakset lasketaan pois? 

Mitkä hemputin uhotappelut ja steroidilihakset?😂

Kokeile itse lihaa, kananmunia ja voita, niin huomaat kun ajatus kirkastuu. Luuletko että syön pelkkää lihaa? Niin paljon kun sitä rakastan, niin vihannekset ja juurekset maistuu myös. Oot sä hukassa 🤔

Onks sulla muna perseessä, kun oot noin takakiree?

Aika usein on mutta en ole enää kireä. T. Pekka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi