IS: Teemu Selänne kommentoi uutista lihansyönnistä Kommaritouhua parhaimmillaan
Ei Tsiisus valtio päättää mitä ihmisten pitäis syödä niinkö? Kommaritouhua parhaimmillaan.. P.s. just oon tilaamassa waguhärkää, Selänne kirjoitti Twitterissä.
:D Hyvä Teemu!
Kommentit (352)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
support teemu 100%, loppu ruokavahtaamiselle! Mä ainakin syön lihaa, enkä halua minkään tupajumien alkavan sitä rangaista reguloinnin kautta. Ilmastoon ei kansallisilla toimilla voida vaikuttaa, mittakaavasta ei ole ihmisillä taaskaan mitään ymmärrystä. Globaaleihin uhkiin on vastattava globaaleilla toimilla
Keskittykää libilaarit sukupuoliasioihin, miettikää nyt vaikka montako niitä sukupuolia olikaan :D
Kyllä. Maailma pelastuu ihan heti, kun Teemu lopettaa pihvin syönnin. Se on tuo pelastuminen ihan just nyt vaan tuosta kiinni.
Käy kirjoittamassa sama Teemulle niin ehkä hän kertoo sinulle kuinka älykäs olet.
Sinä olet melkoisen tyhmä.
Käy ilmiantamassa Teemulle niin ehkä hän kertoo sinulle kuinka älykäs olet, Vauva-palstailijaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
support teemu 100%, loppu ruokavahtaamiselle! Mä ainakin syön lihaa, enkä halua minkään tupajumien alkavan sitä rangaista reguloinnin kautta. Ilmastoon ei kansallisilla toimilla voida vaikuttaa, mittakaavasta ei ole ihmisillä taaskaan mitään ymmärrystä. Globaaleihin uhkiin on vastattava globaaleilla toimilla
Keskittykää libilaarit sukupuoliasioihin, miettikää nyt vaikka montako niitä sukupuolia olikaan :D
Sinähän olet selvästi lapsi vielä, kritiikittömän lätkäjanarifanituksen ja sen perusteella ettei lasten tulevaisuus kiinnosta sinua.
Tämäkin on Teemun vika? Jo on nyt Teemulla paljon muutettavaa. Ei me muut, mutta kun se Teemu. Siitä se kaikki lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Selänteen kommenteille annetaan Suomessa niin paljon näkyvyyttä? Mieshän ei ole vuosiin maksanut veroja Suomeen. Leijonienkin kirkkaimmat mitalit voitettiin nimenomaan ilman Selännettä. Tekeekö mustan kiekon perässä luistelu ilmasto/ravitsemus/sähköasiantuntijan?
Kyllä se maksaa veroja tänne. Ainakin kiinteistö- ja sähköveroja. Tuloveroja sillä ei nyt oo, kun sen ei tartte käydä töissä.
Ja Suomessa ollessaan käyttää rahaa jonkun ihmisen vuosipalkan verran, kun ei ole ihan pikkurahasta pulaa.
Mun Teemulla on enempi rahaa kuin sinun isällä.
No ei nyt kuitenkaan kannata ihan hirveen katkera olla itseään varakkaammille ihmisille.
Kannattaa ihailla itseään varakkaampia lätkänpelaajia, jotka näkevät kommunismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän olet selvästi lapsi vielä, kritiikittömän lätkäjanarifanituksen ja sen perusteella ettei lasten tulevaisuus kiinnosta sinua.
Tämäkin on Teemun vika? Jo on nyt Teemulla paljon muutettavaa. Ei me muut, mutta kun se Teemu. Siitä se kaikki lähtee.
Pihvinsyöminen kuulemma hyväksi aivoille ja ajattelulle eli nyt sinulle loppuvuoden pihvikuuri että ÄO nousee sinne kahdeksaankymppiin.
Oijoijoijoi sentään. Oot sä kyllä aika surkea.
Teemu Selänne on unohtanut duunaritaustan ja leikkii nyt porvaria...🦧
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihvinsyöminen kuulemma hyväksi aivoille ja ajattelulle eli nyt sinulle loppuvuoden pihvikuuri että ÄO nousee sinne kahdeksaankymppiin.
Kuulostat Valavuorelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat Valavuorelta.
Nainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Maailma pelastuu ihan heti, kun Teemu lopettaa pihvin syönnin. Se on tuo pelastuminen ihan just nyt vaan tuosta kiinni.
Käy kirjoittamassa sama Teemulle niin ehkä hän kertoo sinulle kuinka älykäs olet.
Sinä olet melkoisen tyhmä.
Käy ilmiantamassa Teemulle niin ehkä hän kertoo sinulle kuinka älykäs olet, Vauva-palstailijaksi.
Luulenpa, että Teemua ei paljoa kiinnosta sinun ajatuksesi. Teemu on huomattavasti parempi kirjoittelemaan proavavia kommentteja kuin sinä. Siis todella paljon parempi kuin sinä. Saamme siis jatkossakin nähdä lehtien palstoilla Teemun Twitter kirjoituksia, kun ne saa ainakin aikaan pöhinää.
Joo, Teemu voisi tehdä kommareita vastustavan natsitervehdyksen. Olisi taitavaa provoa ja kunnon pöhinää faneille. Muulla ei ole väliä.
Äläpä nyt kuitenkaan pistä asioita ihan överiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat Valavuorelta.
Nainen olen.
Wannabe-Valavuori.
Ihan miten vaan.
Onko Teemu ehdokkaana kun alkaa keräämän lihamyllyjen ääniä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalaisjärki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Selänteen kommenteille annetaan Suomessa niin paljon näkyvyyttä? Mieshän ei ole vuosiin maksanut veroja Suomeen. Leijonienkin kirkkaimmat mitalit voitettiin nimenomaan ilman Selännettä. Tekeekö mustan kiekon perässä luistelu ilmasto/ravitsemus/sähköasiantuntijan?
Ei tee, mutta kuten tieteeseen kuuluu, titteleillä ei ole mitään todistusvoimaa. Tätä vahvistaa vielä se, että maan asiantuntijat vaikuttavat olevan täysin pihalla todellisuudesta ja paperit on saatu copy-pastella huuhaayliopistoista.
Eläinten kasvattaminen ruoaksi kuluttaa monin tavoin maapallon rajallisia resursseja ja huonontaa ympäristön tilaa. Kasvispohjaisen ruokavalion ilmastohyötyjä kuvaa hyvin se, että esimerkiksi tietyn proteiinimäärän tuottaminen naudan- tai lampaanlihalla aiheuttaa 250 kertaa enemmän kasvihuonepäästöjä kuin saman määrän tuottaminen palkokasveilla.
Ruoantuotannossa hyödynnetään hyvin merkittävää osaa maailman rajallisista makean veden varannoista ja eläinmaatalous vaikuttaa myös maaperän kuntoon, eläin maatalouden aiheuttamista sairauksista puhumattakaan.
Kiina ja Intia muiden muassa nauravat kippurassa, kun suomalaiset nääntyvät rehuineen nälkään.
Kiina ja Intia taitaa olla aika lailla kasvispainotteisia maita. Luultavasti molemmista löytyy eniten kasvisyöjiä maailmassa.
Et oo sitten ikinä käynyt Kiinassa? Siellä syödään LIHAA. Kaikkea lihaa käärmeistä oraviin ja koiriin. Siellä todella syödään lihaa.
Enemmän kasviksia silti.
Välimerelläkin liha on vain sivutuote ravinnossa, pääpaino on kasviksilla. Ihan tv-kokeilta kuullut tämän, ja tottahan se on. Välimerellä elää maailman vanhimmat ihmiset.Eri
Ne syö kalaa paljon. Vihervasemmisto ei annan ihmisten syödä ees kalaa
Eli olet vege kun liha ja kala on kielletty.
Työkaveri ei syö minun kanssa enää yhtäaikaa lounasta koska käytän leivän päällä voita ja juustoa ja välillä eväänä on esim makaroonilaatikkoa, lasagnea ym jauhelihalla, minulla on oma maito jääkaapissa jota käytän kahviin, sanoo ettei voi ruokailla samassa tilassa noin vastuuttoman ihmisen kanssa :D
Teemu uskaltaa sentään kommentoida rehellisesti oman mielipiteensä kun muut ovat vain hiljaa ettei julkikuva kärsi.
Teemulla onkin varaa kunnon eväisiin, jos hintojen nousu jatkuu niin loput joutuu hyönteisravinnolle.
Vierailija kirjoitti:
Teemu uskaltaa sentään kommentoida rehellisesti oman mielipiteensä kun muut ovat vain hiljaa ettei julkikuva kärsi.
Teemu tietää että eduskunnan kommunistin Anna Kontulan vaikutusvalta ohjaa suomalaisten syömistä.
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri ei syö minun kanssa enää yhtäaikaa lounasta koska käytän leivän päällä voita ja juustoa ja välillä eväänä on esim makaroonilaatikkoa, lasagnea ym jauhelihalla, minulla on oma maito jääkaapissa jota käytän kahviin, sanoo ettei voi ruokailla samassa tilassa noin vastuuttoman ihmisen kanssa :D
Niin varmaan juu.
Vierailija kirjoitti:
Teemu osaa laittaa poliitikkojen säännöt omiin mittoihinsa. Teemu on suomen toisinajattelija, joka puhuu monen ajatukset julki, koska uskaltaa. Valitettavasti tämä ankeus täällä saa hänet vielä lähtemään.
Sosioekomoninen status selittää elinikää parhaiten. Eli tekevät vähän hommia, syövät rennosti, juovat viiniä ja seurustelevat keskenään.
- eri