Kassatyöntekijänä olen SURULLINEN, kun joku menee itsepalvelukassalle
Kommentit (146)
Sen verran epähygienisen näköisiä kassat, niin haluan itse koskea elintarvikkeisiini.
Vierailija kirjoitti:
Elämäni eka etelänmatka viime syksynä Maltalle. Siellä ostokset PAKATTIIN pussiin asiakkaan puolesta. Se vasta outoa olikin...
Sinulle taisi olla moni muukin asia sitten outoa, jos oli eka etelänmatka. Kylläpä onkin ihmeellistä. Jos vielä elämässäsi saat uudelleen säästettyä rahaa matkaan niin tulet huomaamaan, että monessa paikassa on monikin asia toisin kuin Suomessa.
Mää käyn aina ihmiskassalla, en halua viedä kenenkään työpaikkaa.
En ymmärrä miksei viiden ihmis- ja kolmen pikakassan sijaan kaupan käytäville laiteta mieluummin paria ihan aitoa asiakaspalvelijaa jotka voivat auttaa tuotevalikoiman kanssa. Tutussa kaupassa tietää missä tuotteet suunnilleen ovat, mutta vieraassa kaupassa sitä aina hortoilee lopulta kyllästyneenä kun ei tajua logiikkaa.
Ei tarvitse edes olla iso kauppa kun jää osa tuotteista ostamatta kun ei vain löydä jotain tuotetta. Sittenkään ei löydä ketään kun aspat ovat kaikki kassalla. Ja onhan kaupassa monta muutakin työtä myyjillä kuin kassatyö joihin voitaisiin panostaa vaikka lopultahan myymälätoiminta tullaan täysin automatisoimaan.
En käytä pikakassoja kuin äärimmäisessä pakossa. Siellä tuntee itsensä varkaaksi vaikka ei olekaan.
Mä menen silti tuollaisessakin tilanteessa sinne tavalliselle kassalle. En käytä itsepalvelukassoja koskaan ihan jo periaatteen vuoksi. Haluan että työpaikat säilyvät + olen kyllästynyt itsepalveluun aina ja kaikkialla.