Liian innokas nainen? Millainen on liian innokas?
Mistä tietää, että nainen on liian innokas tutustumaan?
Onko innokas nainen epätoivoinen tai tyrkky?
Mitä ajatuksia se herättää?
Millainen on ripustautuva nainen?
Kommentit (83)
Elämä on niin monimutkaista, että on vaikea luetella riittävästi tilanteita milloin nainen on liian innokas. Mutta muutamia esimerkkejä. Jos mies on väsynyt kahden peräkkäisen työvuoron jälkeen - ole siina vastainnokas. Jos mies on runkannut juuri pussinsa tyhjäksi ja haluaa vain levätä rauhassa.
Jos miehellä on vaimo/tyttöystävä. Jos miehellä alapäässä salattava sairaus. Jos mies on piilohomo. Miehen pitää salata todellinen taloudellinen tilanne. Asunnossa on jotain piiloteltavaa. Ym. Syitä on lukemattomia, joten kysymys kannattaa rajata niin silloin saa perempia vasrtauksia.
Vierailija kirjoitti:
Outo kysymys. Itselle sopivan kumppanin voi löytää vain olemalla oma itsensä, joten mihinkään pelailemiseen ei kannata lähteä. Jos haluat tehdä aloitteen tai tapaillessa olla miehen suuntaan yhteydenpidossa aktiivinen ja se tuntuu luontevalta, tee se. Jos mies kavahtaa, suhteella ei olisi missään tapauksessa ollut tulevaisuutta.
Tuo on ihan totta. Jostain syystä todella moni kuvittelee olevan täysin ok ja kaikinpuolin järkevääkin, että esittää siinä tapailu/tutustumisvaiheessa aivan toisenlaista kuin mitä todellisuudessa on. Mikä ihmeen järki tuossa oikeasti on? Eikö siinä nimenomaan ole tarkoitus tutustua toiseen eikä yrittää luoda itsestään jotain roolihahmoa joka vastaa toisen toiveisiin? Ihan yhtä älytöntä on ummistaa silmänsä toisen huonoilta puolilta tai vaan erilaiselta ajatusmaailmaltakin ja luottaa siihen, että kyllä se toinen vielä muuttuu ja hyvä tästä tulee kunhan kasvetaan yhteen..
Miksi ei ymmärretä että parisuhde voi onnistua vain jos siinä kumpikin saa olla aidosti oma itsensä?
Olen ulkoistanut aloitteenteon aina miehille, jos heitä kiinnostaa he tekevät aloitteen, minä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo kysymys. Itselle sopivan kumppanin voi löytää vain olemalla oma itsensä, joten mihinkään pelailemiseen ei kannata lähteä. Jos haluat tehdä aloitteen tai tapaillessa olla miehen suuntaan yhteydenpidossa aktiivinen ja se tuntuu luontevalta, tee se. Jos mies kavahtaa, suhteella ei olisi missään tapauksessa ollut tulevaisuutta.
Tuo on ihan totta. Jostain syystä todella moni kuvittelee olevan täysin ok ja kaikinpuolin järkevääkin, että esittää siinä tapailu/tutustumisvaiheessa aivan toisenlaista kuin mitä todellisuudessa on. Mikä ihmeen järki tuossa oikeasti on? Eikö siinä nimenomaan ole tarkoitus tutustua toiseen eikä yrittää luoda itsestään jotain roolihahmoa joka vastaa toisen toiveisiin? Ihan yhtä älytöntä on ummistaa silmänsä toisen huonoilta puolilta tai vaan erilaiselta ajatusmaailmaltakin ja luottaa siihen, että kyllä se toinen vielä muuttuu ja hyvä tästä tulee kunhan kasvetaan yhteen..
Miksi ei ymmärretä että parisuhde voi onnistua vain jos siinä kumpikin saa olla aidosti oma itsensä?
Et ole ollut koskaan oikeasti ihastunut. Jopa tutkijat kuvailevat sitä mielenhäiriöksi, joskin luontaiseksi sellaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entinen deittailija kirjoitti:
Jos nainen on oikea, sellaista ei olekaan. Sen sijaan jokainen "väärä" nainen on liian innokas, jos ei odota vastavuoroisuutta.
Juuri näin. Jos ei natsaa, niin ei "innokkuudesta" ole johtunut.
Mistäs tietää onko toinen "oikea", jos ei jutellakaan voi (ettei ole tyrkkyä) vaan pitäisi salaa vilkuilla?
Tietää siitä, että nainen on riittävän kaunis.
Eli onko ainut, mikä merkitsee ulkonäkö?
Tähänkö parisuhteet miesten mielestä perustuu?
Että luonteella ei ole merkitystä aloitteessa?
No ei siinä ole, koska eihän siinä vaiheessa voi toisen luonteesta sanoa oikein juuta eikä jaata kun tosiaan ei olla sanaakaan vaihdettu.
Siinä vaiheessa mennään vielä ihan puhtaasti sillä ulkoisella olemuksella, joka on paljon muutakin kuin vain kaunista/komeaa ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on oikea, sellaista ei olekaan. Sen sijaan jokainen "väärä" nainen on liian innokas, jos ei odota vastavuoroisuutta.
Mistäs tietää onko toinen "oikea", jos ei jutellakaan voi (ettei ole tyrkkyä) vaan pitäisi salaa vilkuilla?
Aloite ja parisuhde on kaksi eri asiaa. Aloitevaiheessa ulkonäkö on se millä on merkitystä, koska sillä se kiinnostus tutustumiseen herätetään, mutta parisuhteeseen vaaditaan sitten paljon muutakin eikä siihen riitä pelkkä ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen kuin koirat ovat. Mieti, millainen tyypillinen koira on ihmisen lähellä. Koko ajan pyörii jaloissa, hyppii päälle, antaa tassua, kerjää huomiota ja rapsutuksia, häärää ja höösää, kiehnää vieressä, heittäytyy selälleen pyörimään, ulisee ja ulvoo.
Älä ole sellainen. Ole kuin kissa.
Meidän koira ei ole noin läheisriippuvainen. Kasvatus ja rotuvalinta kannattaa tehdä huolella 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloite ja parisuhde on kaksi eri asiaa. Aloitevaiheessa ulkonäkö on se millä on merkitystä, koska sillä se kiinnostus tutustumiseen herätetään, mutta parisuhteeseen vaaditaan sitten paljon muutakin eikä siihen riitä pelkkä ulkonäkö.
Eikö ole riskaabelia tehdä aloite ksuniiseen/komeaan, tietämättä etukäteen jos onkin mulkku luonteeltaan? Vai näkeekö senkin ensi vilkaisulta?
voi iskeä katumus?
No jaa minä esimerkiksi. Alkuun ja vain alkuun. Menetän samaten mielenkiintoni nopeasti.
Yhden ainoan kerran olen tavannut liian innokkaan naisen.
Ajoin taksia kauan sitten. Nuori nainen tuli kyytiin ja ilmaisi että haluaa panna heti. Siis oikeasti, ei läpällä.
Vähän häkellyin, olin nuori itsekin. Olisi pitänyt ehkä ottaa tarjous vastaan. Vähän hankala keskellä päivää Helsingin ydinkeskustassa, kaikki näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi vaikka kysyä suoraan, kiinnostaako,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen kuin koirat ovat. Mieti, millainen tyypillinen koira on ihmisen lähellä. Koko ajan pyörii jaloissa, hyppii päälle, antaa tassua, kerjää huomiota ja rapsutuksia, häärää ja höösää, kiehnää vieressä, heittäytyy selälleen pyörimään, ulisee ja ulvoo.
Älä ole sellainen. Ole kuin kissa.
Meidän koira ei ole noin läheisriippuvainen. Kasvatus ja rotuvalinta kannattaa tehdä huolella 🙄
Koirilla on myös oma persoona.
Vierailija kirjoitti:
Det är en kvinna som ringer, sms:sar, råkar träffa dig här och där, har mycket ärende och vill helst komma riktigt nära.
Tupaa aina lähelle ja keskustelemaan jostain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaa oma-aloitteisesti miehelle viestiä mitä kuuluu ja kysyy nähdäänkö tms.
Tämä pätee ainakin Tinderissä! Poistavat matchin ja juoksevat kirkuen pakoon, tai vastaavat yhdellä sanalla. Ei todellakaan kannata olla "liian innokas"..
N41
Toisaalta tuskin tuollainen mies olisi itsekään aloittanut ko. naisen kanssa keskustelua, että ei se pakeneminen siitä innokkuudesta johtunut. Viestin myötä mies vaan huomasi, että hänellä on tuollainenkin match, josta ei ollut kiinnostunut. Eli lopputulos olisi ollut sama (eli ei suhdetta), vaikkei olisikaan laittanut viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole riskaabelia tehdä aloite ksuniiseen/komeaan, tietämättä etukäteen jos onkin mulkku luonteeltaan? Vai näkeekö senkin ensi vilkaisulta?
voi iskeä katumus?
Ihan jokaisessa tutustumisessa on tuo sama riski. Lisäksi se ulkoinen olemus on muutakin kauneutta/komeutta joka sekin on ns. katsojan silmässä. Se on kokonaisuus eleitä, ilmeitä, tapa liikkua ja kantaa itseään sekä tyyli miten pukeutuu tai millaiset hiukset/parta/meikki on jne.
Kantsii oikeasti miettiä mitä itsestään haluaa muille viestiä ns ensivilkaisulla ja mitkä vaikkapa kannanotot omassa ulkonäössä on sellaisia, joiden oikeasti haluaakin vaikuttavan siihen minkälaiset ihmiset se saa kiinnostumaan eikä valitse jotain vain siksi, että se on jotenkin muotia.
Lisäksi kannattaa aina muistaa, että sitä kumppania hakee aina itselle eikä kavereille tai vaikkapa jollekin julkkikselle. Jokainen meistä on uniikki.
Vierailija kirjoitti:
Olen ulkoistanut aloitteenteon aina miehille, jos heitä kiinnostaa he tekevät aloitteen, minä en.
Mä olen tehnyt itsekin aloitteita, mutta en tee enää koska omasta aloitteesta alkaneet jutut oli aina jotenkin puolilämpöisiä miehen puolelta.
Ja siis se on ihan ok, että ei kiinnosta mutta miehet tuntuu herkästi lähtevän mukaan vaikka ei niin kiinnostaisikaan ja silti antavat ymmärtää että tottakai kiinnostaa..
Hankala selittää, mutta tuollainen mies on jotenkin kuin kivireki jolle itse pitää olla aina ehdottomassa yhteistä tekemistä ym eikä se yhteydenpitokaan ole sellaista luontevan molemminpuolista.
Sen sijaan kun mies tekee aloitteen niin koko suhde lähtee alusta saakka oikeille urille ja kumpikin panostaa siihen yhtä lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi iskeä katumus?
Ihan jokaisessa tutustumisessa on tuo sama riski. Lisäksi se ulkoinen olemus on muutakin kauneutta/komeutta joka sekin on ns. katsojan silmässä. Se on kokonaisuus eleitä, ilmeitä, tapa liikkua ja kantaa itseään sekä tyyli miten pukeutuu tai millaiset hiukset/parta/meikki on jne.
Kantsii oikeasti miettiä mitä itsestään haluaa muille viestiä ns ensivilkaisulla ja mitkä vaikkapa kannanotot omassa ulkonäössä on sellaisia, joiden oikeasti haluaakin vaikuttavan siihen minkälaiset ihmiset se saa kiinnostumaan eikä valitse jotain vain siksi, että se on jotenkin muotia.
Lisäksi kannattaa aina muistaa, että sitä kumppania hakee aina itselle eikä kavereille tai vaikkapa jollekin julkkikselle. Jokainen meistä on uniikki.
Kumppania julkkikselle? En ymmärrä.
Hah, minä! Jos olen kiinnostunut niin todellakin kerron sen, ja jos saan vastakaikua niin vien hommaa eteenpäin. Toisaalta myös jos mies sitten epäröikin, niin tunteeni latistuvat hyvin äkkiä. Minulle se on ollut hyväksi, koska en ole ksokaan jäänyt itkemään kenenkään perään, mutta moni mies on jäänyt itkemään minun perääni.
En jaksa piitata mistään peleistä, vaan jos pidän jostain, haluan olla hänen kanssaan tekemisissä, ja teen sen selväksi. Jos yhdessä oloa on miehen mielestä liikaa, tai olen liian tungetteleva, niin hän ei ole minua varten. Olen iloinen, hakeudun lähikontaktiin, ja pidän seksistä, kehun, ja rakastan kiivaasti.
Joskus aina mies sitten on aluksi innoissaan, mutta kohta huomaa että olen liian innokas hänelle. Hän toppuuttelee, ja minä sanon että asia selvä. Siirryn eteenpäin enkä vaivaa miestä enää, jolloin hän alkaakin ottaa taas yhteyttä, johon minä vastaan ettei hän ole sellainen mies joka minulle sopii, enkä halua enää lämmitellä juttua uudestaan. Tämän jälkeen moni on jäänyt väittelemään asiasta, että halusi vain hetken hengähtää ja miettiä mitä oikein haluaa jne. mutta juna on armotta jo vaihtanut asemaa.
Tsori!
Olen mieheni kansa ollut 8v yhdessä, ja hänet nappasin samalla tyylillä. Ero oli vain siinä että mieheni tiesi itsekin mitä haluaa. Sellaisen kanssa on helppo olla yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä koskaan tehnyt aloitetta ulkonäön perusteella. En edes ymmärrä konseptia.
Kyllä aina tarvitaan edes lyhyt keskustelu ennen kuin pyydän treffeille.
Jos nainen on sopivan (näköinen) oloinen, niin ei ole mahdollista olla liian innokas. Kyse on väärän (ruman) oloisten naisten ongelmista esim. naaman iho roikkuu, ylipaino, hevosennaama, jne.