Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liian innokas nainen? Millainen on liian innokas?

kaverin puolesta kyselen...
04.02.2023 |

Mistä tietää, että nainen on liian innokas tutustumaan?

Onko innokas nainen epätoivoinen tai tyrkky?

Mitä ajatuksia se herättää?

Millainen on ripustautuva nainen?

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on liian innokas jos:

Tekee aloitteen

Sanoo olevansa kiinnostunut

Haluaa nähdä

Kertoo tykkäävänsä

Kysyy tulevaisuuden suunnitelmista tai kertoo omistaan

Sanoo rakastuneensa

On aloitteellinen seksuaaliseen kanssakäymiseen

"Oon ajatellut sua" on myös lause, josta tunnistaa liian innokkaan naisen.

Vierailija
42/83 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotkut pitää liian innokkaana kun puhun paljon ja kerron asioita avoimesti. Se on vain mun luonne eikä edes tarkoita että olisin kiinnostunut. Ilmeisesti puheliaasta luonteesta ei pidetä tai sitten minun oletetaan olevan ujompi.

N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pätee toisinpäin, liian innokas mies on rasittava. 

Vierailija
44/83 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osoittaa minkäänlaista omaa tahtoa, on liian innokas.

Vierailija
45/83 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ollut luontevaa odottaa miehen aloitetta. Aikoinaan mieheni, jonka kanssa oli ilmassa molemminpuolista kiinnostusta, teki lopulta aloitteen. En olisi tehnyt aloitetta itse, vaan olisin antanut hänen mennä, jos hän ei olisi lähestynyt minua.

Tällainen toimii vain, jos se on itselle luontevaa ja jos siihen uskoo itse, ja jos mies ajattelee samoin. Ei onnistu väkisin ja ulkoisista syistä. Suhteessa voi olla mielestäni aktiivinen, mutta tietyt rajat kannattaa mielestäni olla, jotta kunnioitus säilyy. Eli ei esim. yövytä kummankaan luona eikä päästä alussa miestä kotiinsa.

Suhtauduin niihin kaikkiin eli muutamiin miehiin, joita nuorena tapailin ja joihin rakastuin, tosissani. He olivat minulle hyvin merkityksellisiä ihmisiä, joiden kanssa keskustelin paljon ja syvällisesti ja joiden kanssa oli hyvää huumoria ym. En ole suhtautunut kehenkään liukuhihnamaisesti.

Vierailija
46/83 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen deittailija kirjoitti:

Jos nainen on oikea, sellaista ei olekaan. Sen sijaan jokainen "väärä" nainen on liian innokas, jos ei odota vastavuoroisuutta.

Juuri näin. Jos ei natsaa, niin ei "innokkuudesta" ole johtunut.

Mistäs tietää onko toinen "oikea", jos ei jutellakaan voi (ettei ole tyrkkyä) vaan pitäisi salaa vilkuilla?

Vierailija
47/83 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on oikea, sellaista ei olekaan. Sen sijaan jokainen "väärä" nainen on liian innokas, jos ei odota vastavuoroisuutta.

Mistäs tietää onko toinen "oikea", jos ei jutellakaan voi (ettei ole tyrkkyä) vaan pitäisi salaa vilkuilla?

Tietää siitä, että nainen on riittävän kaunis.

Vierailija
48/83 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen nainen on liian innokas joka tekee itse aloitteen eli ehdottaa vaikka kahvilla käyntiä. Tai vielä typerämpää, yhteistä kävelylenkkiä tai ulkoilua esim meren jäällä.

Tuollainen nainen on liian innokkaan lisäksi epätoivoinen sekä tyrkky jolle kelpaa  kuka vaan ja siksi nainen kelpaa ehkä kyllä irtopanoksi mutta ei todellakaan ole parisuhdematskua.

Mitä mä just luin?

Vierailija
49/83 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli onko ainut, mikä merkitsee ulkonäkö?

Tähänkö parisuhteet miesten mielestä perustuu?

Että luonteella ei ole merkitystä aloitteessa?

Vierailija
50/83 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä noista alemman tason miehistä. -nainen

Vierailija
51/83 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.

Vierailija
52/83 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ajatus liiallisesta innokkuudesta on jotain mihin naiset uskovat, ja myös haluavat uskoa.

Tässä muutamia vastauksia:

"Milloin nainen on liian innokas"

Kun mies ei ole kiinnostunut naisesta.

"Aina kun mies on ollut aloitteellinen, siitä on seurannut jotain. Kun minä olen ollut aloitteellinen monesti olen saanut pakit"

Haloo. Älykkyysosamäärä 25? Totta kai aloitteellinen on aina kiinnostunut, mutta vastapuoli ei välttämättä ole. Kumpi pelottaa enemmän: missaat mahdollisuuden kiinnostavaan mieheen, vai egon kärsiminen jos saatkin mieheltä pakit?

Miehet ovat metsästäjiä ja tekevät aloitteen jos ovat kiinnostuneita

Höpön löpön. Pieni osa tykkää metsästää, mutta naiset projisoivat tämän kaikkiin miehiin koska pitävät siitä että aloite ja riski ulkoistetaan miehelle. Osa metsästää koska on pakko, aloitteellisuutta toivottaisiin naiselta mutta sitä ei tule. Osa odottaa naista joka on myös aloitteellinen, tai jopa naista joka pitää metsästämisestä.

Vierailija
53/83 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille tuo egon suojeleminen on todella tärkeää.

"Mies ei tykännyt sitä että olin liian aloitteellinen".

Ego kiittää. vrt. en ollut riittävän viehättävä, hauska tai älykäs.

Vierailija
54/83 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian innokas nainen on silloin kun miestä nainen ei kiinnosta.

Vierailija
55/83 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. Itselle sopivan kumppanin voi löytää vain olemalla oma itsensä, joten mihinkään pelailemiseen ei kannata lähteä. Jos haluat tehdä aloitteen tai tapaillessa olla miehen suuntaan yhteydenpidossa aktiivinen ja se tuntuu luontevalta, tee se. Jos mies kavahtaa, suhteella ei olisi missään tapauksessa ollut tulevaisuutta.

Vierailija
56/83 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli odotetaan aloitteellisuutta, mutta kuitenkin on tyrkky, jos on aloitteellinen. Eli kiltisti pitäisi odottaa, että mies tekee aloitteen, mutta entä, jos aloitteita tekevät enimmäkseen ne miehet, joista en kiinnostu? Painotus sanalla enimmäkseen, sillä tämän lausahduksen osalta on olemassa myös poikkeuksia.

No tuossahan sitten on se mahdollisuus, että antaa itsestään ulospäin aivan vääränlaisen kuvan jos kerran sillä saa lähinnä vain vääränlaisilla kiinnostuksen heräämään. Tai sitten se omakuva on mennyt vinksalleen ja siihen on sekoittunut ihan liikaa sellaista "unelma/ihannaminää" ja sille todelliselle reaalielämän minuudelle onkin itse sokeutunut, jonka taas muut tietenkin ainoastaan näkee.

Ja onhan sitä heitäkin joita ei lähesty edes vääränlaiset. Eikä heidän oma aloitteellisuutensa yleensä saa aikaan riemunkiljahduksia vastapuolessa, koska he on niitä vääränlaisia lähestyjiä ja ilmeisesti aivan kaikkien mielestä.

Sitten ei auta kuin odottaa ja toivoa, että joku sopiva vielä osuisi kohdalle ja innostuisi ja elää ihan sitä omaa elämäänsä yksin. Ei kaikki löydä itselleen kumppania vaikka se kuinka kurjaa onkin jos yksinelo ei ole oma toive.

Ja vaikeammaksi se varmasti vaan muuttuu kun some muokkaa jatkuvasti utopistisempaan suuntaan kumppaninkin ihanneulkonäköä ja samaan aikaan suurin osa ihmisistä vaan lihoo lihomistaan. Vaikka se ulkonäkö onkin vain pintaa eikä sen kanssa kukaan seurustele niin silti se on se, millä se toisen huomio ja kiinnostus herätetään eikä sellainen laiskanpulskea olemus oikein viesti tällaisesta aktiivisesta elämäntavasta jota moni puolisoltaan odottaa ja vaatii.

Vierailija
57/83 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen nainen on liian innokas joka tekee itse aloitteen eli ehdottaa vaikka kahvilla käyntiä. Tai vielä typerämpää, yhteistä kävelylenkkiä tai ulkoilua esim meren jäällä.

Tuollainen nainen on liian innokkaan lisäksi epätoivoinen sekä tyrkky jolle kelpaa  kuka vaan ja siksi nainen kelpaa ehkä kyllä irtopanoksi mutta ei todellakaan ole parisuhdematskua.

Mitä mä just luin?

Totuuden.

Vierailija
58/83 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sellainen nainen, joka vilkuilee, mutta jutellessa jäätyy ja pian pakenee paikalta?

Onko liian ilmeisen ihastunut?

Ei tuosta mitään ihastumista voi päätellä 😃

Miten niin? Oon ollu tuollainen nuorena.

Vierailija
59/83 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sellainen voi ollakaan oikea jonka kanssa ei edes kiinnosta jutella vaikka toinen selkeästi näyttääkin vihreää valoa.

Olemuksessa, elekielessä ja/tai ulkonäössä on silloin jotain joka vihreästä valosta huolimatta on luotaantyöntävää. Ja sitä siis ei välttämättä edes ymmärrä mikä se tietty turnoff on vaan ainoastaan sen, että tilanne on kiusallinen kun toisesta tulee niin miksattua signaalia ja outo olo. Eikä siis todellakaan hyvällä tavalla.

Eikä tuota edes välttämättä mitenkään ajattele vaan se outo tunne on ihan automaattinen ja alitajuntainen.

Vierailija
60/83 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää "kaverin puolesta kyselen" -kysymykset on melko läpinäkyviä...

Se on vitsi, läppä. Viittaa siihen että itse kysyy