Liian innokas nainen? Millainen on liian innokas?
Mistä tietää, että nainen on liian innokas tutustumaan?
Onko innokas nainen epätoivoinen tai tyrkky?
Mitä ajatuksia se herättää?
Millainen on ripustautuva nainen?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
-/, kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaa oma-aloitteisesti miehelle viestiä mitä kuuluu ja kysyy nähdäänkö tms.
Eli aloitteellinen nainen on liian innokas? Joka ottaa ensimmäisen askeleen?
Mitkä ovat naisen mahdollisuudet osoittaa kiinnostusta?
Pieni vilkuilu? Pitääkö täysin salata kiinnostus ja toivoa, että mies jotenkin tajuaa?
Hymyily, katsekontakti, kehonkieli kutsuvaksi ja vastaanottavaiseksi. Vilkuilua, ei piinaavaa tuijottamista. Katso vaikka pari mallivideota naisten sanattomasta flirttailusta, Youtubesta varmaan löytyy.
Ja aika harva mies tajuaa yhtään mitään. Saatika lähestyy, selvinpäin. Tinderiin vaan, missä muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat simppeleitä otuksia: jos ovat kiinnostuneita, huomaat sen kyllä, jos eivät, heistä ei kuulu mitään. Näin se on aina ollut ilman poikkeuksia ja näin tulee aina olemaan.
Päin vastoin. Itse olen täysin välinpitämätön, jos olen kiinnostunut. Mitä kiinnostuneempi, sen varmemmin en osoita mitään ylimääräistä kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat simppeleitä otuksia: jos ovat kiinnostuneita, huomaat sen kyllä, jos eivät, heistä ei kuulu mitään. Näin se on aina ollut ilman poikkeuksia ja näin tulee aina olemaan.
Päin vastoin. Itse olen täysin välinpitämätön, jos olen kiinnostunut. Mitä kiinnostuneempi, sen varmemmin en osoita mitään ylimääräistä kiinnostusta.
Miten sitten oletat, että homma etenee? Ihan puskista pyydät ulos?
Itse olen törmännyt välinpitämättön-mieheen, josta kaverinsa kyllä vihjailee, muttei tee syoraa aloitettakaan. Odottaako naisen aloitetta? Eikös se sitten olisi juuri liian innokasta?
Eli odotetaan aloitteellisuutta, mutta kuitenkin on tyrkky, jos on aloitteellinen. Eli kiltisti pitäisi odottaa, että mies tekee aloitteen, mutta entä, jos aloitteita tekevät enimmäkseen ne miehet, joista en kiinnostu? Painotus sanalla enimmäkseen, sillä tämän lausahduksen osalta on olemassa myös poikkeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Eli odotetaan aloitteellisuutta, mutta kuitenkin on tyrkky, jos on aloitteellinen. Eli kiltisti pitäisi odottaa, että mies tekee aloitteen, mutta entä, jos aloitteita tekevät enimmäkseen ne miehet, joista en kiinnostu? Painotus sanalla enimmäkseen, sillä tämän lausahduksen osalta on olemassa myös poikkeuksia.
Sama se on toisinkin päin. Jos kiinnostava nainen tekee aloitteen, niin tietenkin mies on tyytyväinen. Älä odota, jos olet kiinnostava sen miehen mielestä. No mistä tiedät, oletko kiinnostava? Niinpä. Siinäpä kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Mites sellainen nainen, joka vilkuilee, mutta jutellessa jäätyy ja pian pakenee paikalta?
Onko liian ilmeisen ihastunut?
Ei tuosta mitään ihastumista voi päätellä 😃
Vierailija kirjoitti:
Sellainen nainen on liian innokas joka tekee itse aloitteen eli ehdottaa vaikka kahvilla käyntiä. Tai vielä typerämpää, yhteistä kävelylenkkiä tai ulkoilua esim meren jäällä.
Tuollainen nainen on liian innokkaan lisäksi epätoivoinen sekä tyrkky jolle kelpaa kuka vaan ja siksi nainen kelpaa ehkä kyllä irtopanoksi mutta ei todellakaan ole parisuhdematskua.
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen nainen on liian innokas joka tekee itse aloitteen eli ehdottaa vaikka kahvilla käyntiä. Tai vielä typerämpää, yhteistä kävelylenkkiä tai ulkoilua esim meren jäällä.
Tuollainen nainen on liian innokkaan lisäksi epätoivoinen sekä tyrkky jolle kelpaa kuka vaan ja siksi nainen kelpaa ehkä kyllä irtopanoksi mutta ei todellakaan ole parisuhdematskua.
Just joo.
Vaikka ehdottaisi kerran vuodessa kävelylle menemistä, niin silti on tyrkky ja epätoivoinen? Kerron sen verran, että olen kohdannut erittäin usein miehiä, jotka viruttavat ja vihjailevat, kunnes heille ehdottaa tapaamista. Tinder aikakauden kultaa koska, turha appissa on pitkälti viesteille ennen tapaamista. Viestit ja kuvat eivät loppujen lopuksi kerro siitä löytyykö yhteinen sävel vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama se on toisinkin päin. Jos kiinnostava nainen tekee aloitteen, niin tietenkin mies on tyytyväinen. Älä odota, jos olet kiinnostava sen miehen mielestä. No mistä tiedät, oletko kiinnostava? Niinpä. Siinäpä kysymys.
Kyllä. Siinäpä kysymys.
Eli onko nainen tyrkky silloin, jos mies ei kiinnostu, mutta ihanan aloitteellinen, jos miestä kiinnostaa? :D
Torjuisiko mies itseään kiinnostavan naisen sillä perusteella, että heistä kahdesta nainen ehti tehdä aloitteen ensin ja näin ollen hän on nyt miehen mielestä tyrkky?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Siinäpä kysymys.
Eli onko nainen tyrkky silloin, jos mies ei kiinnostu, mutta ihanan aloitteellinen, jos miestä kiinnostaa? :D
Torjuisiko mies itseään kiinnostavan naisen sillä perusteella, että heistä kahdesta nainen ehti tehdä aloitteen ensin ja näin ollen hän on nyt miehen mielestä tyrkky?
No ei kukaan järkevä mies torju, jos tuntee todella onnen potkaisseen. Toki jos nainen hiillostaa ärsyttävyyteen asti, niin voi olla liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Siihen ei tarvita kahvia eikä kävelyä että paiskaa rojut torveen.
Tämä kiinnostuksen osoitus on ilmeisesti aika hienovaraista.
Itse katson kaikkia miehiä ja naisia silmiin ja hymyilen, ja saatan small talkata, jos kohtaan tai ovat sosiaalisessa tilassa, kuten työpaikalla tms. Enkä ole kenestäkään kiinnostunut.
Välillä tosin jotkut miehet vaikuttavat siltä, että luulevat minun olevan kiinnostunut, vaikkei näin ole.
Eikös tämä ole normaaleja käytöstapoja? Vai onko tämä ystävällinen käytös sama asia kuin liian innokas nainen? :D
Nainen on liian innokas jos:
Tekee aloitteen
Sanoo olevansa kiinnostunut
Haluaa nähdä
Kertoo tykkäävänsä
Kysyy tulevaisuuden suunnitelmista tai kertoo omistaan
Sanoo rakastuneensa
On aloitteellinen seksuaaliseen kanssakäymiseen
Vierailija kirjoitti:
Silloin, kun nainen on alempaa tasoa kuin mies ja yrittää silti jatkuvasti pitää yhteyttä mieheen.
Jaa mää vai? 😂
Vierailija kirjoitti:
Niin eli jos joku sattuu olemaan juuri sinusta kiinnostunut, niin hänelle kelpaa kuka vaan?
Miten ihmisellä voi olla noin huono itsetunto? Tietenkin saatathan sinä joku rapajuoppo olla ja silloin olisit kyllä kuka vaan.
Vierailija kirjoitti:
Silloin, kun nainen on alempaa tasoa kuin mies ja yrittää silti jatkuvasti pitää yhteyttä mieheen.
Miten määrittelet tason.
Entinen deittailija kirjoitti:
Jos nainen on oikea, sellaista ei olekaan. Sen sijaan jokainen "väärä" nainen on liian innokas, jos ei odota vastavuoroisuutta.
Juuri näin. Jos ei natsaa, niin ei "innokkuudesta" ole johtunut.
Vierailija kirjoitti:
Laittaa oma-aloitteisesti miehelle viestiä mitä kuuluu ja kysyy nähdäänkö tms.
Tämä pätee ainakin Tinderissä! Poistavat matchin ja juoksevat kirkuen pakoon, tai vastaavat yhdellä sanalla. Ei todellakaan kannata olla "liian innokas"..
N41
Det är en kvinna som ringer, sms:sar, råkar träffa dig här och där, har mycket ärende och vill helst komma riktigt nära.