Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EI kannata erota, vaikka mikä olisi, koska uutta hellua ei löydy ikinä!

Vierailija
28.02.2025 |

Omassa parisuhteessa on puhuttu erosta ja siitä kuinka monet asiat ei kohtaa (esim. sukupuolielimet) mutta erotakaan ei kyllä viitsi, kun nykyään deittikulttuuri on tuollaista huothapelien hommaa, kukaan ei halua pariutua tai sitoutua ja varatutkin säätää siellä Tinderissä sun muualla.

Minä en siis aio erota. Vaikkei nykyinen suhde ole lähellekään mikään ideaali, on sekin parempi kuin olla sitten loppuelämä yksin.

Muita samoin ajattelevia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa. Aina.

Vierailija
2/16 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala ajatus. Aivan järkyttävää, jos ajattelisin noin ja olisin edelleen exän kanssa.

No ilmeisesti suhteesi ei kovin paha ole ja kirjoituksen perusteella olet läheisriippuvainen. Pelkäät olla yksin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä taas en halua olla yksin! Tässä puutteellisessa parisuhteessakin on parempi olla kuin ihan yksin. Ystäviä minulla ei juuri ole, mies on ainut ystäväni. Jos eroamme, olen niin yksin kuin olla voi.

Vierailija
4/16 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo sanoa, jos on ystäviä, lapsia, perhettä, sukulaisia tukena. Mitä jos ei ole ketään muuta kuin tuo mies?

Vierailija
5/16 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisosi potkaisee sut pihalle kuitenkin

Et sinä häntä määrää.

Vierailija
6/16 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo sanoa, jos on ystäviä, lapsia, perhettä, sukulaisia tukena. Mitä jos ei ole ketään muuta kuin tuo mies?

Se on läheisriippuvuutta ja osaltaan estää sen muun elämän.

Vierailija
7/16 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään parisuhteet ei ole enää mikään tavoiteltava asia. Siinä nuoret ovat viisaita. Keskittyvät omaan onneensa.

Vierailija
8/16 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin voi elää täyttä elämää! Uskalla kokeilla. Voit tehdä asioita yksin, et tarvitse siihen puolisoa. Samalla saatat löytää uusia ihmisiä elämääsi. 

Vierailija
9/16 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi kannattanut erota, nyt jo 10 v yksin, uskon että loppuelämä menee näin yksinäisenä. Ei nykypäivänä kumppania ole helppo löytää, ihme sekoilua kaikilla, hypitään vaan suhteesta toiseen muutamien kuukausien välein.

Vierailija
10/16 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi kannattanut erota, nyt jo 10 v yksin, uskon että loppuelämä menee näin yksinäisenä. Ei nykypäivänä kumppania ole helppo löytää, ihme sekoilua kaikilla, hypitään vaan suhteesta toiseen muutamien kuukausien välein.

Kuule kun sun kumppani halusi erota.

Vierailija
11/16 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah. Minusta on mukava olla vapaa. Ei ikinä tähän ketään pilaamaan enää elämääni.

Vierailija
12/16 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan ole halunnut mitään muuta kuin löytää suhteen joka kantaa päätyyn asti, ihmisen joka pysyy rinnalla, tuli mitä tuli. 

Enää en usko että sellaista on mulle tässä elämässä. Ehkä seuraavassa. 

Olkaa onnellisia te joilla on joku joka pysyy siinä vierellä. Myös ne vaikeat ajat. Oletettavasti aloittajalla on nyt sellainen menossa. 

Vierailija
13/16 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en koskaan ole halunnut mitään muuta kuin löytää suhteen joka kantaa päätyyn asti, ihmisen joka pysyy rinnalla, tuli mitä tuli. 

Enää en usko että sellaista on mulle tässä elämässä. Ehkä seuraavassa. 

Olkaa onnellisia te joilla on joku joka pysyy siinä vierellä. Myös ne vaikeat ajat. Oletettavasti aloittajalla on nyt sellainen menossa. 

Harva pysyy rinnalla, kun nykyään ei enää yhteisön paineesta tarvitse. Heti kun on suhteessa suvantovaihe, aletaan silmällä uusia potentiaalisia kumppaniehdokkaita ja siitä onkin sitten kiva ilmoittaa nykyiselle kumppanille että kuule tää oli nyt tässä - ja muuttaa uuden suhteen kanssa kimppaan. Näin se vaan menee nykyään.

Vierailija
14/16 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule kun sun kumppani halusi erota.

Tunnetko hänet ja niinkö hän sinulle kertoi?

Vierailija
15/16 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä taas en halua olla yksin! Tässä puutteellisessa parisuhteessakin on parempi olla kuin ihan yksin. Ystäviä minulla ei juuri ole, mies on ainut ystäväni. Jos eroamme, olen niin yksin kuin olla voi.

Eli sinullekkaan puolisosi ei ole kumppanisi vaan terapeuttisi kun selvästikin sinun ainoa syy olla parisuhteessa on se että et kestä yksin oloa. Sääliksi käy miestäsi kun luulee kuitenkin että sillä on rakastava puoliso vaikka todellisuus on se että sillä on vain epävärmä hyväksikäyttäjä

Vierailija
16/16 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinullekkaan puolisosi ei ole kumppanisi vaan terapeuttisi kun selvästikin sinun ainoa syy olla parisuhteessa on se että et kestä yksin oloa. Sääliksi käy miestäsi kun luulee kuitenkin että sillä on rakastava puoliso vaikka todellisuus on se että sillä on vain epävärmä hyväksikäyttäjä

Ehkä kumppani ajattelee samoin, että parempi yhdessä kuin ihan yksin. Tämä elämä on aika ikävää, jos joutuu heräämään aamuun yksin, ei ole ketään kenelle kertoa päivän kuulumiset (hei, ei kavereita tuollaiset kiinnosta), kenen kanssa laittaa ruokaa ja suunnittelee tulevia lomarreissuja ja niin edespäin. Nykyään vaan ylistetään tuota ylsinoloa että se on jo ihan sairasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi