Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihminen laihempana viehettävämpi?

Vierailija
04.02.2023 |

Omat kasvot tuli ainakin paremmin esille, kun olin todella laiha. Kohtelu oli myös erilaista, mm. jonojen ohi päästettiin. Autot pysähtyi ja kyytiä tarjottiin. Sai kuulla enemmän kehuja ulkonäöstä mm. Kaunis. Nykyään normaalipainoisena tätä ei enää tapahdu. Kasvotkin näyttää ihan eriltä nykyisin mitä silloin joskus.

Miten muilla?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Noin 20 kg laihempana (nuorempana) sain ihan erilaista kohtelua.

Vierailija
2/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin, vaikka itsepetoksessa elävät ylipainoiset kuinka yrittäisivät väittää, että laihat näyttävät ryppyisiltä ja kulahtaneilta ja rumilta verrattuna "pulleisiin". Laihuudella saa monet muut ulkonäkövirheetkin anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pelottavaa, jos joku tuntematon pyytäisi kyytiin.

Vierailija
4/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni ainakin viehättävämpänä, kun on miestissit ja pyöreä massu.

Vierailija
5/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän itseäni ainakin viehättävämpänä, kun on miestissit ja pyöreä massu.

Sulla on oikeus määritellä oma viehättävyytesi. You go, bro! Yaaaaaasss, king!

Vierailija
6/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sama kokemus, MUTTA olen nyt 20 vuotta vanhempi kuin ennen. Tosin olen yhä hoikka.

Vierailija
7/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa voi ollakin

Vierailija
8/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki riippu ihmisen oma käytös,kun kyse viehättävä,komea. Mutta miehet joilla iso maha yäk.Ovat vasten mielisiä. Kuin miehet naiset jota eivät hoidata hampaitaa,ovat yäk! Samoin tupakoivat ihmiset.Kiloihin katsomatta!

Vierailija
9/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on normaalipainoisena viehättävämpiä kuin ylipainoisena. Paitsi niille joilla on joku perversio lihavuuteen.

Normaalipainoinen näyttää terveeltä. Lihava tai alipainoinen näyttää sairaalta.

Vierailija
10/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten laihana. Itse näytän mielestäni parhaimmalta normaalipainossa, oikeasti laihana kasvot olivat luisevat ja pikkasen pyöreänä pöhöttyneen näköiset. Ja riippuu myös iästä. Nuorella ihmisellä ylipaino herkästi vanhentaa, vanhalla taas laihuus vanhentaa.

Vierailija
11/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi kun tulee ikää, niin pieni rasvakerros ihon alla tekee hyvää. Ei ala naama roikkua. En nyt siis ylipainoa tällä tarkoita, mutta luurangon laihuus harvemmin pukee vanhempia ihmisiä. Nuoremmille sopii kyllä. Pitäisi varmaan vähän lihottaa, kun ikääkin on jo. Saanut kommenttia, että näytin paremmalta, kun oli 5kg enemmän painoa ja täytyy sanoa, että oikeassa olivat. 

Vierailija
12/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus luo aina mielikuvan henkisesti vahvasta ja itsevarmasta ihmisestä, vaikka eihän se välttämättä ole niin.

Vierailija
13/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin vieheeseen läskin. Tuskin haita luut kiinnostaa.

Vierailija
14/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Autot pysähtyi ja kyytiä tarjottiin" :DD

Vierailija
15/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on normaalipainoisena viehättävämpiä kuin ylipainoisena. Paitsi niille joilla on joku perversio lihavuuteen.

Normaalipainoinen näyttää terveeltä. Lihava tai alipainoinen näyttää sairaalta.

Sain kyllä tosi paljon kehuja kun olin alipainoinen (ilman anoreksiaa). Minulla oli silti pyöreät kasvot, joten se on voinut vaikuttaa, että näytin vaan hennolta ja eteeriseltä enkä sairaalta.

Vierailija
16/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihuus ei ole tavoiteltava asia vaan normaalipainoisuus. Se näyttää kaiken parhaimmailta ja terveimmältä. 

Vierailija
17/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi kun tulee ikää, niin pieni rasvakerros ihon alla tekee hyvää. Ei ala naama roikkua. En nyt siis ylipainoa tällä tarkoita, mutta luurangon laihuus harvemmin pukee vanhempia ihmisiä. Nuoremmille sopii kyllä. Pitäisi varmaan vähän lihottaa, kun ikääkin on jo. Saanut kommenttia, että näytin paremmalta, kun oli 5kg enemmän painoa ja täytyy sanoa, että oikeassa olivat. 

Luurangonlaihuus ei sovi minkään ikäiselle. Normaalipaino taas sopii kaikille.

Vierailija
18/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miten laihana. Itse näytän mielestäni parhaimmalta normaalipainossa, oikeasti laihana kasvot olivat luisevat ja pikkasen pyöreänä pöhöttyneen näköiset. Ja riippuu myös iästä. Nuorella ihmisellä ylipaino herkästi vanhentaa, vanhalla taas laihuus vanhentaa.

Kasvoja ehkä, mutta kokonaisuus on silti nuorekkaampi.

Vierailija
19/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Autot pysähtyi ja kyytiä tarjottiin" :DD

Minulle on monta kertaa pysähtynyt. Että se siitä.

Vierailija
20/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen sateessa kävellyt ja joku auto on pysähtynyt tarjoamaan kyytiä. Yöaikaan myös. Ulkomailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi