Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihminen laihempana viehettävämpi?

Vierailija
04.02.2023 |

Omat kasvot tuli ainakin paremmin esille, kun olin todella laiha. Kohtelu oli myös erilaista, mm. jonojen ohi päästettiin. Autot pysähtyi ja kyytiä tarjottiin. Sai kuulla enemmän kehuja ulkonäöstä mm. Kaunis. Nykyään normaalipainoisena tätä ei enää tapahdu. Kasvotkin näyttää ihan eriltä nykyisin mitä silloin joskus.

Miten muilla?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koko elämäni vuoroin hoikka, vuoroin laiha, mutta en ole koskaan saanut mitään erikoista huomiota.

Nyt neljääkymmentä lähestyvänä olen kyllä huomannut, että näytän jotenkin vanhemmalta kuin muut ikäiseni pulleammat ihmiset. Kai se naama sitten näyttää vanhemmalta, kun rasvakerros puuttuu. En silti vaihtaisi osia heidän kanssaan.

Vierailija
22/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tottakai. Omia vanhoja kuvia kun katsoo, niin melkein hävettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana aina liftasin kotiin yöjuoksulta.

Vierailija
24/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kyllä. Silloin siis pitää verrata siihen, että kaikki muu on samaa edelleen.

Vierailija
25/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saalistajia (siis pedot, ei siis ne pedot, vaan petoeläimet, ymmärrätkö?) kiinnostaa eniten lihavat, kömpelöt, hitaat kohteet. Siksi normaali on ihailtavin, hyvä terveellinen ketterä nopea tasapainoinen kokonaisuus, ei jää petoeläimien syötäväksi.

Vierailija
26/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi kun tulee ikää, niin pieni rasvakerros ihon alla tekee hyvää. Ei ala naama roikkua. En nyt siis ylipainoa tällä tarkoita, mutta luurangon laihuus harvemmin pukee vanhempia ihmisiä. Nuoremmille sopii kyllä. Pitäisi varmaan vähän lihottaa, kun ikääkin on jo. Saanut kommenttia, että näytin paremmalta, kun oli 5kg enemmän painoa ja täytyy sanoa, että oikeassa olivat. 

Luurangonlaihuus ei sovi minkään ikäiselle. Normaalipaino taas sopii kaikille.

Mielestäni se joillekin sopii. Moni teini on sellanen heinäkorsi ja ihan kauniiltahan nuo näyttävät. Itsekin olin sellainen. Nyt painan 15kg enemmän ja näyttäisin kauhealta nuoruuden painossani. Olen siis yli 170 ja painoin nuorena 49kg, nyt 63-64. Silti mielestäni tuo aika alhainen paino sopi minulle silloin joskus. 

Vierailija
27/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on normaalipainoisena viehättävämpiä kuin ylipainoisena. Paitsi niille joilla on joku perversio lihavuuteen.

Normaalipainoinen näyttää terveeltä. Lihava tai alipainoinen näyttää sairaalta.

Sain kyllä tosi paljon kehuja kun olin alipainoinen (ilman anoreksiaa). Minulla oli silti pyöreät kasvot, joten se on voinut vaikuttaa, että näytin vaan hennolta ja eteeriseltä enkä sairaalta.

Riippuu varmaan paljon siitä kuinka alipainoinen. Mä olin nuorena 55kg ja ne ihon läpi paistavat luut ei todellakaan näytä kuvissa hyvältä nyt kun niitä katsoo. Pituutta mulla 168cm.

Olen tyytyväisempi nyt kun 64kg ja näytän omasta mielestä paremmalta.

Vierailija
28/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on normaalipainoisena viehättävämpiä kuin ylipainoisena. Paitsi niille joilla on joku perversio lihavuuteen.

Minä en näyttänyt alipainoisena sairaalta vaan ihan normaalilta. Raskaaksi tulin myös helposti vaikka bmi oli jotain 16, olen luontaisesti hoikka.

Vierailija
29/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se. Huomaan tämän kiusallisen selvästi nyt, kun oma tytär on 14-vuotiaana suunnilleen saman mittainen kuin minä, mutta 20 kg hoikempi. Kun hän pukee ylleen vaikkapa minun takkini, se näyttää todella hyvältä ja elegantilta verrattuna siihen, miltä se näyttää minun päälläni. Ja minäkin olen normaalipainon rajoissa. 

Hoikkana on helppo näyttää tyylikkäältä ja elegantilta vaatteessa kuin vaatteessa. Jo ns. normaalipainoisena se muuttuu heti vaikeammaksi.

n50

Vierailija
30/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut enemmän huomiota kuin silloin, kun laihdutin alle 60 kg:n painoiseksi. Olen 180 cm pitkä. 75-kiloisena olin totaalisen näkymätön, 65-kiloisena sain silloin tällöin huomiota.

Mutta 55-58-kiloisena vientiä olisi riittänyt vaikka kuinka. Ja olen aina pukeutunut kauniisti, laittanut hiukset, meikannut jne., joten ainoa muuttuja on ollut paino.

Vierailija
31/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain kyllä tosi paljon kehuja kun olin alipainoinen (ilman anoreksiaa). Minulla oli silti pyöreät kasvot, joten se on voinut vaikuttaa, että näytin vaan hennolta ja eteeriseltä enkä sairaalta.

Riippuu varmaan paljon siitä kuinka alipainoinen. Mä olin nuorena 55kg ja ne ihon läpi paistavat luut ei todellakaan näytä kuvissa hyvältä nyt kun niitä katsoo. Pituutta mulla 168cm.

Olen tyytyväisempi nyt kun 64kg ja näytän omasta mielestä paremmalta.

Hm. Paino ei oikein sano mitään, koska myös lihasmassa vaikuttaa. Olen 170 cm ja painoin alipainoisena 47 kg, enkä harrastanut paljon liikuntaa.

Vierailija
32/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhessä vaiheessa aika laiha. Olo oli todella hyvä. Tuntui, että pystyi mihin vaan. Olin ylpeä itsestäni ja säälin lihavia.

Nyt lievästi ylipainoisena olen kömpelö, vaatteet ei tunnu istuvan ja kasvotkaan ei näytä siroilta. Tässä elämänvaiheessa toisaalta hyväksyn sen. Myöhemmin ehkä pudotan painoa.

Outoa on, että olen saanut miehiltä positiivisempaa palautetta nyt kuin laihana ollessani. Ehkä jotkut miehet tykkää enemmän pullukoista.

Vierailija
33/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Autot pysähtyi ja kyytiä tarjottiin" :DD

Minulle on monta kertaa pysähtynyt. Että se siitä.

Niin siis sitä tuossa vaan nauroin että voi olla oikeasti imarreltu siitä jos joku random pysähtyy ja haluaa sinut autoonsa.

Vierailija
34/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Autot pysähtyi ja kyytiä tarjottiin" :DD

Minulle on monta kertaa pysähtynyt. Että se siitä.

Niin siis sitä tuossa vaan nauroin että voi olla oikeasti imarreltu siitä jos joku random pysähtyy ja haluaa sinut autoonsa.

Niin se enemmänkin karmivaa.

Vierailija
35/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta sillä on merkitystä. Laihat ovat keskimäärin paremman näköisiä kuin pullukat.

Vierailija
36/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi kun tulee ikää, niin pieni rasvakerros ihon alla tekee hyvää. Ei ala naama roikkua. En nyt siis ylipainoa tällä tarkoita, mutta luurangon laihuus harvemmin pukee vanhempia ihmisiä. Nuoremmille sopii kyllä. Pitäisi varmaan vähän lihottaa, kun ikääkin on jo. Saanut kommenttia, että näytin paremmalta, kun oli 5kg enemmän painoa ja täytyy sanoa, että oikeassa olivat. 

Luurangonlaihuus ei sovi minkään ikäiselle. Normaalipaino taas sopii kaikille.

Niin, mutta normaalipainon rajoissakin on aika lailla hajontaa.

Itse näytän mielestäni parhaalta hoikkana (en siis alipainoisena, vaikka koskaan en sellainen ole ollutkaan), enkä niin viehättävältä kun paino alkaa kolkutella normaalipainon ylärajoja. Varsinaisesti ylipainoa mulla on ollut vain hiukan ajoittain. Kyllä sen eron huomaa.

Mutta miten kukin itsensä tuntee hyväksi, omapa on asiansa. 

Vierailija
37/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen tulisi pyrkiä normaalipainoon, se on aina viehättävämmän näköistä ja ennen kaikkea terveydelle hyväksi.

Vierailija
38/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipaino näyttää parhaalta ja vanhetessa parempi jos on onnistunut pitämään saman painon aina. Itsellä ei valitettavasti näin ole vaan olen lihonut ja laihtunut ja se näkyy.

Vierailija
39/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv2 naisten hiihtokisat. Naishiihtäjiä voi myös pitää laihoina ja ovat todella kauniita. Pesee 6-0 kaikki missit ja mallit.

Vierailija
40/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Oliko muuta kysyttävää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi