Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihminen laihempana viehettävämpi?

Vierailija
04.02.2023 |

Omat kasvot tuli ainakin paremmin esille, kun olin todella laiha. Kohtelu oli myös erilaista, mm. jonojen ohi päästettiin. Autot pysähtyi ja kyytiä tarjottiin. Sai kuulla enemmän kehuja ulkonäöstä mm. Kaunis. Nykyään normaalipainoisena tätä ei enää tapahdu. Kasvotkin näyttää ihan eriltä nykyisin mitä silloin joskus.

Miten muilla?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa miehistä näyttää huomattavasti paremmilta hoikempina. 

Surullista elää maassa, jossa suurin osa suomalaismiehistä on ylipainoisia tai todella ylipainoisia.

Pidän kapeakasvoisista, nuoren näköisistä ja tyylikkäistä miehistä. 

N

Vierailija
42/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun bmi lähtee 22.5 yläpuolelle, miehet alkaa suhtautua eri tavalla, tulee lähestymisiä siellä sun täällä. Jos bmi alle 22.5 lähestymiset vähenee siten, että alle 21 bmi:ssä kukaan ei enää tule puheille, katseita saa vain. Eli miehet pitää hieman pyöreämpiä naisia helpompina kohteina lähestymiselle, siis miehen itsevarmuus lisääntyy pyöreämmän naisen kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi kun tulee ikää, niin pieni rasvakerros ihon alla tekee hyvää. Ei ala naama roikkua. En nyt siis ylipainoa tällä tarkoita, mutta luurangon laihuus harvemmin pukee vanhempia ihmisiä. Nuoremmille sopii kyllä. Pitäisi varmaan vähän lihottaa, kun ikääkin on jo. Saanut kommenttia, että näytin paremmalta, kun oli 5kg enemmän painoa ja täytyy sanoa, että oikeassa olivat. 

Luurangonlaihuus ei sovi minkään ikäiselle. Normaalipaino taas sopii kaikille.

Niin, mutta normaalipainon rajoissakin on aika lailla hajontaa.

Itse näytän mielestäni parhaalta hoikkana (en siis alipainoisena, vaikka koskaan en sellainen ole ollutkaan), enkä niin viehättävältä kun paino alkaa kolkutella normaalipainon ylärajoja. Varsinaisesti ylipainoa mulla on ollut vain hiukan ajoittain. Kyllä sen eron huomaa.

Mutta miten kukin itsensä tuntee hyväksi, omapa on asiansa. 

Luurangonlaihuus ei kyllä ole normaalipainon rajoissa vaan selkeästi alipainoa eikä se sovi kenellekään vaikka joku toisin väittäisi. Jos tuollaista väittää, niin kannattaisi miettiä sitä omaa käsitystä kehonkuvasta ja onko ajatukset ihan oikealla suunnalla. 

Normaalipaino on se tavoiteltava asia. Ei ali- eikä ylipaino. 

Vierailija
44/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdottomasti on merkitystä. Minun painoni on jojoillut vuosikausia noin 8 kilon haarukan välillä. Kun mainitsen jojoilusta jollekin vanhalle tutulle, he aina väittävät, etteivät ole huomanneet eroa painossani vuosien saatossa / kiinnittäneet asiaan mitään huomiota. Siitä huolimatta aina painon laskettua saan lukemattomia kommentteja ulkonäöstäni: näytät laihtuneelta, oi näytätpä hyvältä ja freessiltä, olet kaunis nainen. Sen sijaan painon ollessa haarukan yläpäässä KUKAAN ei kommentoi ulkonäköäni koskaan mitenkään.

Vierailija
45/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kenelläkin. Itse menetän laihtuessani tiimalasivartalon ja olen aika tasainen pötkö. Mutta normaalipainossa ja etenkin siellä sen ylärajalla näytän mielestäni naisellisimmalta ja siten kauneimmalta, itselläni kun kilot eivät keräänny lainkaan vatsaan.

Vierailija
46/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun bmi lähtee 22.5 yläpuolelle, miehet alkaa suhtautua eri tavalla, tulee lähestymisiä siellä sun täällä. Jos bmi alle 22.5 lähestymiset vähenee siten, että alle 21 bmi:ssä kukaan ei enää tule puheille, katseita saa vain. Eli miehet pitää hieman pyöreämpiä naisia helpompina kohteina lähestymiselle, siis miehen itsevarmuus lisääntyy pyöreämmän naisen kohdalla.

Juu. Rauhassa saa olla, 175 cm ja 60 kg.

Vierailija
47/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Autot pysähtyi ja kyytiä tarjottiin" :DD

Aika normaalia vielä 70 luvullakin. Ja ihmisethän liftas siihen aikaan. Ei siinä sen kummempaa. Aika on nyt toinen. Ei enää.

Vierailija
48/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on monta kertaa pysähtynyt. Että se siitä.

Niin siis sitä tuossa vaan nauroin että voi olla oikeasti imarreltu siitä jos joku random pysähtyy ja haluaa sinut autoonsa.

Joskus oli hiukan pelottavaakin. Asuin nuorena pienellä paikkakunnalla. Usein kävelin myöhempään illalla jostain harrastuksesta kotiin. Tiellä oli paljon paikkoja, jossa ei ollut taloja tai liikkunut ihmisiä. Hiukan pelotti, jos joku tuntematon pysähtyi ja olisi halunnut viedä autolla kotiin. Yhdellä oli lastenistuin takapenkillä. Yksi sanoi kerran, että on usein nähnyt minut yksin kävelemässä. Olen jotenkin erilainen.

Ties mitä hulluja nuo olivat. Liikkeellä arki-iltaisin.

Vierailija
49/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika normaalia vielä 70 luvullakin. Ja ihmisethän liftas siihen aikaan. Ei siinä sen kummempaa. Aika on nyt toinen. Ei enää.

On tosiaan toiset ajat. Helsinki ja Suomi on paljon turvattomampi nyt, kuin 20-15 vuotta sitten.

Vierailija
50/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietenkin lähtöpainosta.

Omaan silmään normaalipainoinen on viehättävin. Ei siis luiseva eikä lihava.

Toki luonne on merkitsevin. Toinen elämäni rakkauksista oli normaalipainon ylärajalla ja toinen alarajalla. Laihempi siis jopa luiseva, mutta p *rse oli täyteläinen. 

Vierailija
51/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi aina voi laihduttaa jos haluaa.

Vierailija
52/52 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu..

Esim miehet välttämättä ei, ja naisissakin riippuu paljon. Sellanen kuivan kesän orava ei oo nätti, eikä jos on tikku mutta mahaa ym, tiimalasi on nätti, vaikka olisi pyöreämpikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän