Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lähestyä miestä, en tiedä onko varattu?

Vierailija
04.02.2023 |

Auttakaa. Kuinka lähestyn miestä, josta en tiedä onko hän varattu? Olen itse eronnut joku aika sitten. Isossa kaupungissa asun. Mätsäsin tinderissä ko. miehen 7v sitten, mutta olin jo hullaantunut silloisesta ja moita pidemmälle ei juttu edennyt. Sen jälkeen olen nähnyt livenä sattumalta tätä miestä, ja hän saa minut jotenkin ihan värisemään. En todellakaan kiinnitä huomiota yleensä kehenkään tai kukaan tunnu miltään. Joku vetovoima hänessä on ja en halua jättää kysymättä, kiinnostaisiko häntä.

Hänellä tyttö samassa isossa päiväkodissa. Joskus satunnaisesti (pari krt kuussa) satutaan samaan aikaan päiväkodin parkkipaikalle. En ole hänen huomanneen erityisesti minua katselevan, itsekin olen hieman vältellyt katsomista koska jännittää jotenkin. Tiedän hänen nimen ja työpaikan. Löytyy somesta. Haluaisin todella lähestyä häntä ja kysyä esim. Kävelylle. Mutta en halua tehdä sitä, jos hän on varattu niin häpäisen itseni todella pahasti. En ole nähnyt häntä kenenkään naisen kanssa, somessa ei tule ilmi puoliso mutta ei kyllä lapsikaan. Hän on todella menestyvä liikemies, voi olla, etten minä tosiaankaan häntä kiinnosta. Mutta en halua jäädä jossittelemaan, on niin poikkeuksellinen tunne kun hänet näen.

Mitä teen, auttakaa?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös hiljattain eronnut. Harrastuksessa olin tavannut kiinnostavan miehen, mutta en ollut päässyt enempiä juttelemaan. Laitoin Facebookissa viestiä, että hymyäsi on vähän tullut ikävä kun ei olla hetkeen törmätty. Kysyin lähtisikö vaikka kahville jos on sinkku. Mies vastasi että ei lähde koska on parisuhteessa. Vastasin että asia selvä ja että ehkä törmäillään harrastuksessa. Hän oli ottanut viestini kohteliaisuutena.

Mua myös jännitti kysyä, mutta ei siinä mitään noloa lopulta ollut vaikka treffejä ei tullut. Ajattelin että pakko uskaltaa etenkin kun en ole Tinderissä.

Kysyt vaan!

Tuo facebook olisi helppo, mutta riski että viesti menee jonnekin pyyntöihin mistä sitä ei ikinä bongaa. Ehkä teen niin, että seuraavan kerran kun sattuu parkkiksella, laitan rekkarin hakuun ja siihen numeroon saman tien viestin, lähtiskö joskus kävelylle. Niin ei ihan puskista tulis viesti. Oisko hyvä näin.

Creepyä. Lähesty kasvokkain. Et menetä mitään ja on viehättävin tapa.

Vierailija
42/46 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, anna tilannepäivitys! Joko olet lähestynyt miestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaise olevasi sinkku, jos aihe solahtaa soljuvasti keskusteluun. Mies luultavimmin kertoo parisuhdestatuksensa ja siitä on helppo jatkaa treffikutsulla, jos hän kertoo olevansa sinkku.

Toisaalta toimii suora kysyminenkin. Viimeksi tänään minulta kysyttiin suoraan olenko sinkku ja, jos olen niin lähdenkö treffeille. Kyseinen mies ei tosin ollut makuuni enkä innostunut häntä treffaamaan, mutta oli virkistävää ettei hän kierrellyt ja kaarrellut vaan kysyi sen kummemmin empimättä.

Vierailija
44/46 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne parkkipaikalle twerkkaamaan. Eiköhän ukko tajua vinkin.

Vierailija
45/46 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt se tilannepäivitys!

Vierailija
46/46 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap paikalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan