Miten lähestyä miestä, en tiedä onko varattu?
Auttakaa. Kuinka lähestyn miestä, josta en tiedä onko hän varattu? Olen itse eronnut joku aika sitten. Isossa kaupungissa asun. Mätsäsin tinderissä ko. miehen 7v sitten, mutta olin jo hullaantunut silloisesta ja moita pidemmälle ei juttu edennyt. Sen jälkeen olen nähnyt livenä sattumalta tätä miestä, ja hän saa minut jotenkin ihan värisemään. En todellakaan kiinnitä huomiota yleensä kehenkään tai kukaan tunnu miltään. Joku vetovoima hänessä on ja en halua jättää kysymättä, kiinnostaisiko häntä.
Hänellä tyttö samassa isossa päiväkodissa. Joskus satunnaisesti (pari krt kuussa) satutaan samaan aikaan päiväkodin parkkipaikalle. En ole hänen huomanneen erityisesti minua katselevan, itsekin olen hieman vältellyt katsomista koska jännittää jotenkin. Tiedän hänen nimen ja työpaikan. Löytyy somesta. Haluaisin todella lähestyä häntä ja kysyä esim. Kävelylle. Mutta en halua tehdä sitä, jos hän on varattu niin häpäisen itseni todella pahasti. En ole nähnyt häntä kenenkään naisen kanssa, somessa ei tule ilmi puoliso mutta ei kyllä lapsikaan. Hän on todella menestyvä liikemies, voi olla, etten minä tosiaankaan häntä kiinnosta. Mutta en halua jäädä jossittelemaan, on niin poikkeuksellinen tunne kun hänet näen.
Mitä teen, auttakaa?
Kommentit (46)
Ne viisi palstamammoja pelottavaa kirjainta...
Vierailija kirjoitti:
Et sä voi lähestyä ketään nykyään koska se on seksuaalista häirintää.
Easy money!
Jos annat rompsää voit saada rahaakin.
Mitä jos lähestyisit oman tasoisiasi? Eli tod.näköisesti toisia hoitsuja/humanisteja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos lähestyisit oman tasoisiasi? Eli tod.näköisesti toisia hoitsuja/humanisteja.
Minulla on kyllä ihan hyvät ansiot (~75t/v). Läheskään yhtä koulutettu en ole kuin hän, mutta pärjään omillani. Omaisuutta ei ole, kaikki suli eron myötä. Hyvä jos ei jää vielä velkaakin, kun loput asunnot on saatu myytyä pois.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kivalta ihmiseltä, jolla on kaksi miehen tärkeintä luonteenpiirrettä:
menestyvä liikemies.
Tämä tuli ilmi vasta sen jälkeen, kun aloin penkomaan hänen tietoja.
Lähesty hiljaa takaapäin ja yllätä.
Onko kokemuksia aloitteen tekemisestä naisena, miten meni?
Vierailija kirjoitti:
Miten ja mitä kautta kannattaisi siis lähestyä? Kysynkö ensin viestillä, että oletko vapaa vai kannattaisiko vain kysyä että haluaisitko lähteä kävelylle joskus? Vai miten? Ja kannattaako kirjoittaa jotain, että miksi minä nyt otan ylipäänsä yhteyttä? Että vaikutat kiinnostavalta ja siksi kysyn
Hävettää suunnattomasti, jos hän onkin varattu ja naureskelee puolisonsa kanssa minulle sitten. Tai jos on vapaa, mutta minä en kiinnosta. Hänen piirissään on muitakin kiinnostavia miehiä. Nolaan itseni sitten ja menetän mahdollisuuden näihin muihin sen myötä.
Mitä tarkoitat hänen piirissään? Eli et ehkä olekaan kiinnostunut juuri tästä miehestä, vaan kyseisen aseman/ammattikunnan/varallisuuden miehestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ja mitä kautta kannattaisi siis lähestyä? Kysynkö ensin viestillä, että oletko vapaa vai kannattaisiko vain kysyä että haluaisitko lähteä kävelylle joskus? Vai miten? Ja kannattaako kirjoittaa jotain, että miksi minä nyt otan ylipäänsä yhteyttä? Että vaikutat kiinnostavalta ja siksi kysyn
Hävettää suunnattomasti, jos hän onkin varattu ja naureskelee puolisonsa kanssa minulle sitten. Tai jos on vapaa, mutta minä en kiinnosta. Hänen piirissään on muitakin kiinnostavia miehiä. Nolaan itseni sitten ja menetän mahdollisuuden näihin muihin sen myötä.
Mitä tarkoitat hänen piirissään? Eli et ehkä olekaan kiinnostunut juuri tästä miehestä, vaan kyseisen aseman/ammattikunnan/varallisuuden miehestä?
Siis ystäväpiirissään. Olen juuri hänestä kiinnostunut, mutta olen myös hänen tuttava/ystäväpiiristään viettänyt hauskaa iltaa yhden toisen kanssa varattuna ollessani. Siis ihan vain sattui samassa seurueessa olemaan, ja hänkin jäi mieleen. Mutta ei todellakaan niin vahvasti kuin tämä kyseinen päiväkoti-tyyppi.
Olen myös hiljattain eronnut. Harrastuksessa olin tavannut kiinnostavan miehen, mutta en ollut päässyt enempiä juttelemaan. Laitoin Facebookissa viestiä, että hymyäsi on vähän tullut ikävä kun ei olla hetkeen törmätty. Kysyin lähtisikö vaikka kahville jos on sinkku. Mies vastasi että ei lähde koska on parisuhteessa. Vastasin että asia selvä ja että ehkä törmäillään harrastuksessa. Hän oli ottanut viestini kohteliaisuutena.
Mua myös jännitti kysyä, mutta ei siinä mitään noloa lopulta ollut vaikka treffejä ei tullut. Ajattelin että pakko uskaltaa etenkin kun en ole Tinderissä.
Kysyt vaan!
Vierailija kirjoitti:
Olen myös hiljattain eronnut. Harrastuksessa olin tavannut kiinnostavan miehen, mutta en ollut päässyt enempiä juttelemaan. Laitoin Facebookissa viestiä, että hymyäsi on vähän tullut ikävä kun ei olla hetkeen törmätty. Kysyin lähtisikö vaikka kahville jos on sinkku. Mies vastasi että ei lähde koska on parisuhteessa. Vastasin että asia selvä ja että ehkä törmäillään harrastuksessa. Hän oli ottanut viestini kohteliaisuutena.
Mua myös jännitti kysyä, mutta ei siinä mitään noloa lopulta ollut vaikka treffejä ei tullut. Ajattelin että pakko uskaltaa etenkin kun en ole Tinderissä.
Kysyt vaan!
Tuo facebook olisi helppo, mutta riski että viesti menee jonnekin pyyntöihin mistä sitä ei ikinä bongaa. Ehkä teen niin, että seuraavan kerran kun sattuu parkkiksella, laitan rekkarin hakuun ja siihen numeroon saman tien viestin, lähtiskö joskus kävelylle. Niin ei ihan puskista tulis viesti. Oisko hyvä näin.
Vierailija kirjoitti:
Ne viisi palstamammoja pelottavaa kirjainta...
Mikä tämä on?
Vierailija kirjoitti:
Hän voi myös olla varattu ja esittää sinulle vapaata koska haluaa hyötyä kiinnostuksestasi.
Ei hän sinusta ole kuitenkaan kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Itse suosin suoraa, ei kuitenkaan aggressiivista, lähestymistä. Menen juttelemaan ja kysyn onko henkilö varattu ja jos ei ole niin haluaisiko tavata esim. kahvilla. Ei siinä itseään häpäise mitenkään jos toinen sitten on varattu tai ei muistakaan syistä halua tutustua.
Tämä on hyvä. Jos ei halua suoraan mennä asiaan, voi ensin kysyä missä ryhmässä hänen lapsensa on ja onko siellä ollut paljon sijaisia jne.
Ette ole mitään teinejä, joten suora kysyminenkään ei ole noloa tai häpäise millään tavalla, jos kysyt asiallisesti. Aikuinen ihminen osaa asettua toisen asemaan ja käyttäytyy sen mukaan. Kenties on jopa imarreltu kiinnostuksesta, vaikka olisikin varattu tai vaikka ei itse olisi kiinnostunut.
Eli rohkeasti vaan juttusille!
Vierailija kirjoitti:
Kysyt vaan!
Ja ajatella: olet vielä hengissä, vaikka uskaltauduit lähestymään ja sait pakit. Ei siinä tosiaan mitään menetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyt vaan!
Tuo facebook olisi helppo, mutta riski että viesti menee jonnekin pyyntöihin mistä sitä ei ikinä bongaa. Ehkä teen niin, että seuraavan kerran kun sattuu parkkiksella, laitan rekkarin hakuun ja siihen numeroon saman tien viestin, lähtiskö joskus kävelylle. Niin ei ihan puskista tulis viesti. Oisko hyvä näin.
Tekstari on siitä huono, että hän ei välttämättä tiedä kuka olet.
Jos on varattu niin ehdota kolmen kimppaa.
Et sä voi lähestyä ketään nykyään koska se on seksuaalista häirintää.