en halua olla tekemisissä sukulaisnuorten kanssa
en sisarusten lasten, enkä edes nuorempien sisaruksieni. heitä ei ole ketään kasvatettu kunnolla ja ovat ilkeitä ja pikkumaisia. vanhempansa hysteerikkoja ja ehkä sitä huonointa keskiluokkaista laatua, ahneita ja ylimielisiä
olen miettinyt jopa perinnöstä luopumista, jotta ei tarvitse joutua riitelemään siitä heidän kanssaan, mutta nämä kusipäät ovat jopa suoraan ehdottaneet sitä minulle! aktiivisesti siis haluten poistaa minut suvusta ja polkea jopa lakisääteiset oikeuteni. jotenkin aivan uskomattoman hirveää porukkaa
Kommentit (12)
Älä luovu perinnöstä vaan lahjoita se suoraan jollekin taholle, joten sinulta ei mene siitä perintöveroa, eikä k-päiset sukulaiset saa sinun osuuttasi.
Harmi että kohdallesi osui junttisuku. Itsellä taas toisin päin, eli miehen suku aivan ihania lapsia ja nuoria täynnä ja aikuiset sivistyneitä.
Minun sukuni täynnä pikkumaisia pyrkyreitä joiden lapset potkivat eläimiä ja pitävät sitä hauskana, hädin tuskin lukutaitoisia, luukuttavat idioottiräppiä täysillä jne.
Vanhemmat todella rajoittuneita ajatusmaailmaltaan, ainoa kasvatus mitä tekevät on lapsille kiroilu ja näiden haukkuminen tai töniminen, repiminen jne. jos tekevät "kiellettyä".
Omena ei putoa kauas puusta. Koen jotenkin että minulla ei ole mitään yhteenkuuluvuuden tunnetta sukuni kanssa, ehkä minut on sitten adoptoitu.
Perinnöstä ei kannata luopua, jos se sen arvoinen ylipäätään on. Palkkaa juristi välikädeksi, niin hän hoitaa sinun asiasi sisaruksiesi kanssa. Ei tarvitse itse sopia mitään.
otesin veljelleni hänen lapsistaan, että ilmeisesti veljeni ja minä olemme selkeästi eri vanhempien kasvatuksien tuloksia. Kaikki hyvä oppi, mitä minä sain lapsena, ei tavoittanut veljeäni saati hän osaisi opettaa samat hyvät asiat lapsilleen. Aika pian hän neuvoi lapsensa mm kiittämään minua muistamisista.
Vierailija kirjoitti:
Harmi että kohdallesi osui junttisuku. Itsellä taas toisin päin, eli miehen suku aivan ihania lapsia ja nuoria täynnä ja aikuiset sivistyneitä.
Minun sukuni täynnä pikkumaisia pyrkyreitä joiden lapset potkivat eläimiä ja pitävät sitä hauskana, hädin tuskin lukutaitoisia, luukuttavat idioottiräppiä täysillä jne.
Vanhemmat todella rajoittuneita ajatusmaailmaltaan, ainoa kasvatus mitä tekevät on lapsille kiroilu ja näiden haukkuminen tai töniminen, repiminen jne. jos tekevät "kiellettyä".
Omena ei putoa kauas puusta. Koen jotenkin että minulla ei ole mitään yhteenkuuluvuuden tunnetta sukuni kanssa, ehkä minut on sitten adoptoitu.
Kuulostaapa karsealta. mikä ihme tuollaiseen johtaa
Vierailija kirjoitti:
Älä luovu perinnöstä vaan lahjoita se suoraan jollekin taholle, joten sinulta ei mene siitä perintöveroa, eikä k-päiset sukulaiset saa sinun osuuttasi.
Hyvä vinkki.
Minua on arvosteltu siitä kun en myöskään halua olla erityisemmin tekemisissä sukulaisten kanssa.
"Olen miettinyt jopa perinnöstä luopumista, jotta ei tarvitse joutua riitelemään siitä heidän kanssaan, mutta nämä kusipäät ovat jopa suoraan ehdottaneet sitä minulle! aktiivisesti siis haluten poistaa minut suvusta"
Miten tuollainen ehdotus konkreettisesti tehdään, kuulostaa tosi kummalliselta?
"Ethän halua tätä kesämökkiä, sopiiko että me saadaan se sitten kun mummo kuolee!?"
Oi, he menettävät niin paljon! Ap kuulostaa ihanalta ihmiseltä!
Vierailija kirjoitti:
"Olen miettinyt jopa perinnöstä luopumista, jotta ei tarvitse joutua riitelemään siitä heidän kanssaan, mutta nämä kusipäät ovat jopa suoraan ehdottaneet sitä minulle! aktiivisesti siis haluten poistaa minut suvusta"
"Ethän halua tätä kesämökkiä, sopiiko että me saadaan se sitten kun mummo kuolee!?"
en muista miten keskustelu meni, mutta siis tämä henkilö kenet perin, suoraa ehdotti että minun pitäisi luopua perinnöstä. kyseessä oli joku sanaharkka, mihin olen joutunut useamman kerran oikeuksiani ja rajojani puolustaessa.
Vierailija kirjoitti:
Oi, he menettävät niin paljon! Ap kuulostaa ihanalta ihmiseltä!
Toisille se suku todellakin on pahin.
Johonkinhan nämä vanhat sananparret perustuvat.
Hyvin monet ihmiset tai ihmisryhmät tarvitsevat aina sen yhden, jota syrjiä tai haukkua. Tätä näkee työpaikoilla ja perheissäkin.
Ap:lle suosittelen välimatkan ottamista sukuun. Eikä lainmukaisesta perinnöstään pidä luopua vain siksi, että muut haluavat enemmän kuin heille kuuluisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos mökki on tulossa sinulle, otat sen.
Sitten vaihdat siihen lukot.
No älä sitten ole.