Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lähestyä miestä, en tiedä onko varattu?

Vierailija
04.02.2023 |

Auttakaa. Kuinka lähestyn miestä, josta en tiedä onko hän varattu? Olen itse eronnut joku aika sitten. Isossa kaupungissa asun. Mätsäsin tinderissä ko. miehen 7v sitten, mutta olin jo hullaantunut silloisesta ja moita pidemmälle ei juttu edennyt. Sen jälkeen olen nähnyt livenä sattumalta tätä miestä, ja hän saa minut jotenkin ihan värisemään. En todellakaan kiinnitä huomiota yleensä kehenkään tai kukaan tunnu miltään. Joku vetovoima hänessä on ja en halua jättää kysymättä, kiinnostaisiko häntä.

Hänellä tyttö samassa isossa päiväkodissa. Joskus satunnaisesti (pari krt kuussa) satutaan samaan aikaan päiväkodin parkkipaikalle. En ole hänen huomanneen erityisesti minua katselevan, itsekin olen hieman vältellyt katsomista koska jännittää jotenkin. Tiedän hänen nimen ja työpaikan. Löytyy somesta. Haluaisin todella lähestyä häntä ja kysyä esim. Kävelylle. Mutta en halua tehdä sitä, jos hän on varattu niin häpäisen itseni todella pahasti. En ole nähnyt häntä kenenkään naisen kanssa, somessa ei tule ilmi puoliso mutta ei kyllä lapsikaan. Hän on todella menestyvä liikemies, voi olla, etten minä tosiaankaan häntä kiinnosta. Mutta en halua jäädä jossittelemaan, on niin poikkeuksellinen tunne kun hänet näen.

Mitä teen, auttakaa?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosin suoraa, ei kuitenkaan aggressiivista, lähestymistä. Menen juttelemaan ja kysyn onko henkilö varattu ja jos ei ole niin haluaisiko tavata esim. kahvilla. Ei siinä itseään häpäise mitenkään jos toinen sitten on varattu tai ei muistakaan syistä halua tutustua. 

Vierailija
2/46 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmistä kannattaa lähestyä rennosti, eikä heti suunnitellen häitä. Keskustellen tavallisista arki asioista, eikä jännittää notta tykkääköhän se musta sillai. Tarpeeksi usein kun keskustelee ja vie aiheet joka kerta syvemmälle, uskaltaa jo ehdottaa treffejä tms tapaamista päiväkodin ulkopuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää juttelemaan päiväkodilla. Tuo ilmi, että olet sinkku. Kun olette jutelleet muutaman kerran, kysy puhelinnumeroa tms. Jos sanoo olevansa varattu, sitten on. Mutta ainakin olet yrittänyt.

Vierailija
4/46 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askel kerrallaan.

Vierailija
5/46 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse suosin suoraa, ei kuitenkaan aggressiivista, lähestymistä. Menen juttelemaan ja kysyn onko henkilö varattu ja jos ei ole niin haluaisiko tavata esim. kahvilla. Ei siinä itseään häpäise mitenkään jos toinen sitten on varattu tai ei muistakaan syistä halua tutustua. 

Kuulostaa niin yksinkertaiselta mutta on vaikea todellisuudessa ehdotella. 

En ikinä unohda hollantilaista miestä Helsingin lentokentällä.. Olisi todella vaan tehnyt mieli ottaa yhteyttä mutta ei  pokka pitänyt. Aina muistan. 

Vierailija
6/46 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen lapsi on ihan eri ryhmässä kuin omani, eri puolella taloa. Parkkipaikalla aina paljon tuohia/hakijoita, siinä ei luonnollista keskustelua saa mitenkään aikaan. Onko ihan todella friikkiä, jos nainen lähestyy esim. Viestillä miestä? En ole ikinä niin tehnyt, eikä kukaan ystävänikään. Pelottaa. Jos nolaan itseni ihan täysin jos niin teen. Ja miten sen fiksuiten tekisin ylipäänsä? Ap.

Vierailija
7/46 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voi tietää, että onko nainen varattu?  - Luuletko, että se olisi miehenä jotenkin helpompaa lähestyä naista? - Ai niin osa tietysti kokee ja tuntee, että jos toinen olisi itsestä oikeasti kiinnostunut, niin hän kyllä lähestyisi sitten. - Tosin moni meistä, joka ed. kerrotulla tavalla kokisi saattaisi olla lopun ikäänsä sinkkuna.

Vierailija
8/46 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen lapsi on ihan eri ryhmässä kuin omani, eri puolella taloa. Parkkipaikalla aina paljon tuohia/hakijoita, siinä ei luonnollista keskustelua saa mitenkään aikaan. Onko ihan todella friikkiä, jos nainen lähestyy esim. Viestillä miestä? En ole ikinä niin tehnyt, eikä kukaan ystävänikään. Pelottaa. Jos nolaan itseni ihan täysin jos niin teen. Ja miten sen fiksuiten tekisin ylipäänsä? Ap.

Tiedätkö missä asuu? Onko lähistöllä leikkipuistoa tms jossa voisi "vahingossa" kohdata?

Vierailija
9/46 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ihmeessä tehdä asia vaikeaksi. Laita viesti tai kysy suoraan. Miehet ei pahastu suorista kysymyksistä vaan juuri tuollaisesta vatuloinnista. Voit ihan kysyä että lähdetäänkö naimaan ja sekään ei pahoita mieltä.

Vierailija
10/46 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö missä asuu? Onko lähistöllä leikkipuistoa tms jossa voisi "vahingossa" kohdata?

En tiedä missä asuu. Harmi, tuo olisi hyvä keino selvittää myös onko varattu. Ap.

Vierailija
11/46 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan vaan kysyt, että mikä sopisi hääpäiväksi. 

Vierailija
12/46 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä kirje tuulilasiin?

Vierailija
13/46 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi ihmeessä tehdä asia vaikeaksi. Laita viesti tai kysy suoraan. Miehet ei pahastu suorista kysymyksistä vaan juuri tuollaisesta vatuloinnista. Voit ihan kysyä että lähdetäänkö naimaan ja sekään ei pahoita mieltä.

Minkä kautta olisi viisain? Tekstarilla, linkedinissä, facessa, missä? Ja mitä kirjoitan, ihan vain että lähtisitkö lenkille? Apua, tunnen itseni aivan idiootiksi. Ap.

Vierailija
14/46 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ja mitä kautta kannattaisi siis lähestyä? Kysynkö ensin viestillä, että oletko vapaa vai kannattaisiko vain kysyä että haluaisitko lähteä kävelylle joskus? Vai miten? Ja kannattaako kirjoittaa jotain, että miksi minä nyt otan ylipäänsä yhteyttä? Että vaikutat kiinnostavalta ja siksi kysyn

Hävettää suunnattomasti, jos hän onkin varattu ja naureskelee puolisonsa kanssa minulle sitten. Tai jos on vapaa, mutta minä en kiinnosta. Hänen piirissään on muitakin kiinnostavia miehiä. Nolaan itseni sitten ja menetän mahdollisuuden näihin muihin sen myötä.

Vierailija
15/46 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä kautta olisi viisain? Tekstarilla, linkedinissä, facessa, missä? Ja mitä kirjoitan, ihan vain että lähtisitkö lenkille? Apua, tunnen itseni aivan idiootiksi. Ap.

Whatsapilla minä kysyisin ja olen kysynytkin. Jos kieltäytyy jyrkästi tai tulee jotain pahoja kommentteja, voit aina sanoa että "Anteeksi viesti tuli väärälle henkilölle".

Vierailija
16/46 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti puhelimeen on viisain. Tuleeko miehelle kuitenkin olo, että olen aivan epätoivoinen sekopää joka selvitellyt yhteystiedot ja laittaa viestiä? Tiedän, etten todellakaan varmasti tule sattumalta kohtaamaan miestä esim missään yöelämässä.

Vierailija
17/46 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyt samalla tavalla kuin naisiakin? Jotenkin kummaksun tälläisiä aloituksia koska sukupuoli ei käsittääkseni vaikuta tähän asiaan millään tavalla. Sukupuoli on vain se mitkä killuttimet sulla on jalkojen välissä ja miltä näytät.

Vierailija
18/46 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Askel kerrallaan.

Ei Akselia. Se on ihan sutki jätkä!!

Vierailija
19/46 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun mielestä olisi varsinkin varattuna ollessa todella epämiellyttävää, jos joku satunnainen random päiväkodin pihalta olisi selvittänyt tietoni ja laittaisi viestiä. Jos itse olisin vapaa ja huomioinut myös toisen kiinnostavaksi, sitten se olisi kutkuttavaa. Äh, ei tästä taida tulla mitään kun pelottaa ja ahdistaa niin paljon epävarmuus :( Ap.

Vierailija
20/46 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä