Milloin teille tuli ensimmäiset harmaat hiukset?
Itse löysin ensimmäisen 25-vuotiaana. Nyt lähes kolmekymppisenä yksittäisiä siellä täällä..
Kommentit (173)
Josku viidenkympin jälkeen. Ei niitä vieläkään ole kovin paljon, vaikka olen tumma. N60
Varmaan joskus 35v. Muutamia yksittäisiä harmaita, tuskin niitä edes huomaa jos ei tiedä katsoa, mutta siinäpä ovat kuitenkin.
67 v. Olen blondi ja blondit ei yleensä harmaannu vaan tukka tummuu, kellastuu. Nyt ilokseni minulle on tullut harmaita raitoja etuhiuksiin. Nyt onnessani odottelen, jos tulisi koko päähän. Harmaat hapset on vanhuksen kruunu, joka ansaitaan vanhurskauden tiellä.
Minullakin 25 vuotiaana törröttivät ensimmäiset jouhet edessä. Siitä alkoi 20 vuoden värjäyskierre, jonka lopetin nyt korona-aikaan. Kaksikymppisenä en halunnut olla vielä harmaapäinen. Nyt edessä varsinkin on aika paljon harmaata.
N48
40-vuotispäivänä otetusta valokuvasta huomasin. Edellisessä synttärikuvassa ei näkynyt, joten oletan, että 39-vuotiaana.
Mulla myös 25 v eka harmaa hius, siitä pikkuhiljaa lisääntynyt.. nyt 35 veenä kymmenkunta yksittäistä harmaata hiusta.
Ei ole vielä, olen 62 v ja ei ole näkynyt.Varmaan geeneissä kun isälläkäön ei ollut harmaita hiuksia 70-vuotiaana kuin muutama yksittäinen tummassa tukassa.
52 v löysin pienen raidan, jossa ehkä kymmenisen hiusta. Nyt pari vuotta myöhemmin tilanne edelleen sama.
23-vuotiaana, ja nehän nkyivät tummassa tukassa.
Nyt 30 vuotta myöhemmin koko pää olisi valkoisia, harmaita ja hopeisia hiuksia täynnä ellen värjäisi. Harkitsen värjäyksen lopettamista...
Olen 57 v eikä ole lainkaan harmaita hiuksia. Oma hiusten väri tummanruskea. Toisaalta tyttärelläni on ollut aina pienialainen hiustupsu, josta pigmentti puuttuu. Miehen suvussa monella on näin.
Minulla miehenä ensimmäiset yksittäiset harmaat ilmestyivät (muuten mustaan) partaan n. 37-38 -vuotiaana. Niiden määrä on lisääntynyt hitaasti; nyt, kymmenen vuotta myöhemmin, valkoisia karvoja on ehkä 10 % parrasta, epätasaisesti jakaantuneena.
Sen sijaan hiuksista löysin ensimmäisen harmaan vasta pari vuotta sitten. Nyt niitä on muutamia, lähinnä ohimoilla.
Heti kahdenkympin jälkeen tulivat ensimmäiset harmaat, nyt viisikymppisenä jo harmaantunut kokonaan.
Eikai mulla oo, en kyllä oo tutkinut asiaa 😅
Täytän tänä vuonna 57 eikä ole vielä harmaita, mutta aiemmin vaaleat hiukseni ovat kauttaaltaan tummuneet. Nyt ne ovat oikein sellaiset perusmaantienväriset.
Siinä 30v nyt 37v jo aika kirjava.
En tiedä, koska oma väri on niin harvoin päässä. Ensimmäinen harmaa kulmakarva ilmaantui 31-vuotiaana.