Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surullinen mieli

Vierailija
03.02.2023 |

Pitkään ollut jo sinkkuna ja ei millään löydä parisuhdetta. Ikää 38 v ja en tiedä mitä enää tehdä. Masentaa aina välillä tämä yksinäisyys kun ei ole ketään kavereitakaan ja vaikea tutustua aikusena ihmisiin. Pitäs kai joku harrastus keksiä. Oon jatkuvasti yksin tai käyn vaan töissä. En näköjään tunnu kelpaavan naisille omana ittenäni.

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa miehen tason.. mies on nuori ja 30 maks niin naisia kiinnostaa.. mies on lähemmäs 40 v niin naisia ei sitte ollenkaan kiinnosta.

Vierailija
82/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea kuin aloituksen, mutta kerron Oman tarinani: olen päälle nelikymppinen nainen, ekaa kertaa nyt muuttanut avoliittoon. Ja tyytyväinen olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta naiset on kehunu mua vaan komeeksi ja kivan näköseksi mieheksi muuten en kiinnosta ollenkaan, aika outoa.

Vierailija
84/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että jotain sutinaa olisi edes treffejä naistenkaa kun on kivan näkönen ja komea mies, mutta ilmeisesti asun väärässä paikkaa tai täälä on taso liian kova ja monet on nirsoja.

Vierailija
85/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masentaa tämä yksinäisyys. Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän😢

Ap

Hyvä etten ole ainut joka on yksin.

Älä ruoki tätä pöpiä finntrollia. Spimmii tätä oileinkirjoitusta joka ketjuun. Ihan täysihana tyyppi, joka yrittää vaan rakastaa. Suljettu olis mulle ihana paikka, mutta nykyisin mää oon vapaana muiden joukossa.

Suljettuna sä olet ihan sairaan ihana 

Siis tä??

Vierailija
86/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta naiset on kehunu mua vaan komeeksi ja kivan näköseksi mieheksi muuten en kiinnosta ollenkaan, aika outoa.

Jos oot liian sulkeutunut niin naiset eivät kiinnostu, vaikka pitäs koska menettävät paljon.

Vierailija
87/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naiset kehunu monetki että olen komea ja luulisi että kelpaan.. mutta olen jo vuosia ollut sinkkuna, en jaksa odotella.

Vierailija
88/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä sinkku tapaaminen jonnekin :) kehittää juttuja missä livenä tavata ihmisiä. Vaikka ulkoilun merkeissä, ravintolaan sinkkujen tanssit/ ruokailu mikä vaan. Toivottavasti kiva ihminen löytyy kaikille sitä kaipaaville.

Vierailija
89/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai mussa on vaan vikoja masennusta mt-ongelmia se estää vain ikävä kyllä parisuhteen saamisen ja mä oon käyny elämänkoulun, toki vakituinen työpaikka on, mutta ei se kai riitä.

Vierailija
90/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä sinkku tapaaminen jonnekin :) kehittää juttuja missä livenä tavata ihmisiä. Vaikka ulkoilun merkeissä, ravintolaan sinkkujen tanssit/ ruokailu mikä vaan. Toivottavasti kiva ihminen löytyy kaikille sitä kaipaaville.

Olen ehdotellu naisille treffejä mutta ei ne suostu vastaamaan tai oikein halua nähdä?

Vierailija
91/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masentaa tämä yksinäisyys. Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän😢

Ap

Hyvä etten ole ainut joka on yksin.

Älä ruoki tätä pöpiä finntrollia. Spimmii tätä oileinkirjoitusta joka ketjuun. Ihan täysihana tyyppi, joka yrittää vaan rakastaa. Suljettu olis mulle ihana paikka, mutta nykyisin mää oon vapaana muiden joukossa.

Suljettuna sä olet ihan sairaan ihana 

Siis tä??

Ei mun tarvi mihkää suljetulle sori mennä.

Vierailija
92/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te muut miehet jaksatte jotka ette saa naista tai kelpaa?

Vierailija
93/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo ihan kyllästyny ja täynnä tätä yksinäisyyttä. Mutta on menny deittailu vaan vaikeemmaksi ja pahemmaksi ku ei kellekkään enää kelpaa tuntuu siltä monesti, mitä tässä voi tehdä.. eikai se auta ku taas mennä ens viikolla töihin ja elämää yksin.

Vierailija
94/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se auta kun elää normi elämää yksin ja toivoa että se joskus muuttuisi, en ole ainut joka on yksin, on mulla työpaikka ja terapeutti vielä.

Vierailija
95/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOhan sivusto hiljeni

Vierailija
96/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssiharrastuksessa kohtaisit naisia sillä usein paritanssikursseilla on pulaa miehistä. Tanssiessa voi myös jutella. samalla keskittyy myös tanssimiseen ja keskustelu on rennompaa. 

Mun on nyt pakko vastata tähän, koska tätä ehdotetaan vähän väliä näissä yhteyksissä. Olen nainen, joka on aina rakastanut tanssimista, hyvin monenlaisia tansseja, ja siksi monet tanssikurssitkin on tullut käytyä.

On totta, että näillä tunneilla on "kroonista pulaa" miehistä - mutta miehistä, joita tanssiminen aidosti ja vilpittömästi kiinnostaa. Ainakaan minä en kaipaa näihin ympyröihin yhtään miestä, joka on tullut vain katsastelemaan naisia ja joita itse asia ei yhtään nappaa. Ja todellakaan mitään kiinnostusta ei läheisempään tutustumiseen ole, koska jo tanssiminenkin tällaisen tyypin kanssa ärsyttää.

Ylipäätään olen sitä mieltä, että kukaan ihminen ei ole parhaimmillaan tai viehättävimmillään silloin, kun hän on tekemässä jotain sellaista, mikä ei ole oma juttu ollenkaan ja jossa ei ole yhtään kotonaan.

Niin, ja vielä varmuuden vuoksi: Ei haittaa, jos ei ole mikään ns. parkettien partaveitsi, jos on kuitenkin innostunut aidosti oppimaan, on siis paikalla tanssimisen vuoksi, ei seuranhaun (seuraa voi sitten saada plussana, jos hyvin käy. :))

Vierailija
97/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai mä rupeen kattoon jotain sarjaa ja keskityn muihin juttuihin elämässä.

Vierailija
98/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Attracting Love Into Your Life * Abundance of Feelings * Wealth of Positive Emotions

Vierailija
99/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

888 Hz | Sacred Geometry | Attract Infinite Abundance of Love and Money | Connection with the Source

Vierailija
100/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

639 hz, Harmonize Relationships, Attracts Love and Positive Energy, Heal Old Negative Energy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän