Surullinen mieli
Pitkään ollut jo sinkkuna ja ei millään löydä parisuhdetta. Ikää 38 v ja en tiedä mitä enää tehdä. Masentaa aina välillä tämä yksinäisyys kun ei ole ketään kavereitakaan ja vaikea tutustua aikusena ihmisiin. Pitäs kai joku harrastus keksiä. Oon jatkuvasti yksin tai käyn vaan töissä. En näköjään tunnu kelpaavan naisille omana ittenäni.
Kommentit (106)
En tiedä mitä tässä pitäisi tehdä surullista on.
Mä oon vielä nuori enkä halua elää kokoajan tälläistä elämää. Ennen oli parisuhdekki ja jotain tuttuja ees, nyt ei ole oikein ketään.
Kaikilla tuntuu olevan omat piirit ja mut on hylätty
Mä haluaisin seurustella ja löytää kumppanin elämääni.
Tanssiharrastuksessa kohtaisit naisia sillä usein paritanssikursseilla on pulaa miehistä. Tanssiessa voi myös jutella. samalla keskittyy myös tanssimiseen ja keskustelu on rennompaa.
Oon sitä kans miettiny mutta on niin ujo ja saamaton ettei uskalla mihkään mennä.
Tunnetteko yhtään salsatanssijaa tai jalkapalloilijaa, joka olisi sinkku? Naiset rakastavat tanssitaitoisia joukkueurhelijoita.
Olethan ap muistanut käydä suihkussa ja parturissa ja ajaa partasi ja tuoksua hyvältä?
Mulla oli ennen tuttuja ja jopa kavereita, jotenki kaikki on hävinny elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetteko yhtään salsatanssijaa tai jalkapalloilijaa, joka olisi sinkku? Naiset rakastavat tanssitaitoisia joukkueurhelijoita.
Olethan ap muistanut käydä suihkussa ja parturissa ja ajaa partasi ja tuoksua hyvältä?
Miksi pitäisi aina tuoksua hajuvedeltä ja olla täysin täydellinen?
Vierailija kirjoitti:
Tanssiharrastuksessa kohtaisit naisia sillä usein paritanssikursseilla on pulaa miehistä. Tanssiessa voi myös jutella. samalla keskittyy myös tanssimiseen ja keskustelu on rennompaa.
Tässä sulle ratkaisu, pese hampaat ja pylly ennen menoa.
Tanssit ja juttelet niitä näitä, kunto kasvaa ja saat sosiaalisuutta elämääsi.
Tee jotain ei ne naiset kotoa sinua hae.
Kyllä käyn parturissa ja ajan partani ja tuoksun hyvältä. Löytyy myös kallimpaa hajuvettä. Eipä naiset ole musta kiinnostunut silti
Itse odottelen, että pääsis pois parempaan paikkaan, kun aika koittaa.
Siihen saakka pitää talsia eteenpäin päivä kerrallaan, murheen musta mieli seuranain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä sulle ratkaisu, pese hampaat ja pylly ennen menoa.
Tanssit ja juttelet niitä näitä, kunto kasvaa ja saat sosiaalisuutta elämääsi.
Tee jotain ei ne naiset kotoa sinua hae.
Tiedän ei hae kotoa, käyn baareissaki yksin yleensä, ei sielä oikein tutustu.
Vierailija kirjoitti:
Oon sitä kans miettiny mutta on niin ujo ja saamaton ettei uskalla mihkään mennä.
Nämä on opittuja asioita.
Opettele toisin, liikunta auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Masentaa tämä yksinäisyys. Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän😢
Ap
Hyvä etten ole ainut joka on yksin.
Vierailija kirjoitti:
Itse odottelen, että pääsis pois parempaan paikkaan, kun aika koittaa.
Siihen saakka pitää talsia eteenpäin päivä kerrallaan, murheen musta mieli seuranain.
Paras hetki on tämä hetki.
Aloita kunnolla liikunta ja keskity omaaan kehoon.
Siitä se alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele toisin, liikunta auttaa.
Joo vois lisätä sitä liikuntaa kyllä.
Nykyää kaikki on jotenki outoja ja ihmeellisiä. EI ketään halua nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele toisin, liikunta auttaa.Joo vois lisätä sitä liikuntaa kyllä.
Rankkaa liikuntaa luonnossa, niin että kunnolla väsähtää.
Aivot virkistyy sen huomaa naisetkin.
Sama vika. Yksinäistä on.
N60 v