Surullinen mieli
Pitkään ollut jo sinkkuna ja ei millään löydä parisuhdetta. Ikää 38 v ja en tiedä mitä enää tehdä. Masentaa aina välillä tämä yksinäisyys kun ei ole ketään kavereitakaan ja vaikea tutustua aikusena ihmisiin. Pitäs kai joku harrastus keksiä. Oon jatkuvasti yksin tai käyn vaan töissä. En näköjään tunnu kelpaavan naisille omana ittenäni.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Nykyää kaikki on jotenki outoja ja ihmeellisiä. EI ketään halua nähdä.
Tämän olen huomannut itsekin, kaikki vaikuttaa oudolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon sitä kans miettiny mutta on niin ujo ja saamaton ettei uskalla mihkään mennä.
Nämä on opittuja asioita.
Opettele toisin, liikunta auttaa.Joo vois lisätä sitä liikuntaa kyllä.
Rankkaa liikuntaa luonnossa, niin että kunnolla väsähtää.
Aivot virkistyy sen huomaa naisetkin.
Mulla on ylipainoa ja kaljamahaa, kai se estää sit naisen saamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyää kaikki on jotenki outoja ja ihmeellisiä. EI ketään halua nähdä.
Tämän olen huomannut itsekin, kaikki vaikuttaa oudolta.
Emmä aina tajua ihmisiä. Ite kaipaan sosiaalista elämää muttakun ei oo ketää ketä nähdä
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli ennen tuttuja ja jopa kavereita, jotenki kaikki on hävinny elämästä.
Nin minullakin kuolivat korona aika 2020-2021. Uusia en saa tutavia, kun en tupakoi,ei juo viiniä,en kaljaa. Kaikki kaatuu siihen . Harastuspiiristä ja kerhotoiminasta,kovasti esim.naiset kaipaa ystävä ja muka samanlailla ulkoilee kuin minä ymm.Sit kun vaihataa puhelinumerot. Oletetavasti ilta känit pällä 3h vuodatus, Selkää särkee en voikaa kävelä.Tulisin teille,juotais viiniä,Sepä se .Ei käy, en ala ketään kahvitutaa ja istuu kotini sisällä sen enempää tarjoilla viiniä.Kun en juo.ps. kyse naisista jota eronneita,vaihdevuodet ohittaneita ja eivät löydä miestä, Itse käyn kuitenkin viikossa 4 eri liikunta ryhmässä.Jossa on miehiä naisia.Muttaen tee lähempää tuttavutta. Kerhotoiminnas lopetin käymisen ei ole mun juttuni. Mutta katsokaa oman aluenne asukastalot, ymm .Liikunta rymiä,Pois kodista ydin.On jopa netissä sinkujen kävely 1 kertaa kuukaudessa Helsinki. Voi myös mennä serakunan kautta ystäväksi yksinäiselle,Sama punanen risti.Kurstavat ilmasiksi,etsivät sopivan henkilön jota tapatte, ymm.Jossette itse pysty.Pyytäkää ystävä kirkon diakonilta tai Punaselta Ristiltä.Onnistu ikään sukupuoleen katsomatta ja on ilmasta.
Tiedän ei hae kotoa, käyn baareissaki yksin yleensä, ei sielä oikein tutustu.[/quote]
Menetkö juttelemaan naisille, jotka kiinnostavat sinua? Minä ainakin arvostan, jos mies avaa keskustelun sen sijaan, että tuijottelee varpaitaan ja odottaa minun tekevän aloitteen.
Kiva kun Allu saa välillä sympatiaa ja yläpeukkujakin.
Mussa on jotain vikaa ku en kelpaa naisille. Mua kyllä kiinnostais moniki.
tahtoo pilluuuu m39. 70v kelpaa myös jos on jotain yhteisiä jutun aiheita.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ei hae kotoa, käyn baareissaki yksin yleensä, ei sielä oikein tutustu.
Menetkö juttelemaan naisille, jotka kiinnostavat sinua? Minä ainakin arvostan, jos mies avaa keskustelun sen sijaan, että tuijottelee varpaitaan ja odottaa minun tekevän aloitteen.
En uskalla itse amis miehenä lähestyä niitä kauniita hoikkia korkeasti koulutettuja naisia mitä keskustelevaa olen kun olen itse tasoa 5 pykälää alempana?
Vierailija kirjoitti:
Ei sussa ole vikaa. Niissä naisissa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ei hae kotoa, käyn baareissaki yksin yleensä, ei sielä oikein tutustu.
En uskalla itse amis miehenä lähestyä niitä kauniita hoikkia korkeasti koulutettuja naisia mitä keskustelevaa olen kun olen itse tasoa 5 pykälää alempana?
Sitten mä en uskalla lähestyä naisia oikein baarissa kun on tätä mahaa ja vähän ylipainoa eikä oo mikää hyvä itsetunto. Eli en oikein jutteje ja jos juttelen yleensä saan pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sussa ole vikaa. Niissä naisissa on.
Kyllä on, koska mulle kelpais moniki mutta naiset ei halua ees kirjotella mulle, pelkkiä tykkäyksiä tulee badoossa mutta naiset ei vastaa ja tinderissä ei yhtään osumia, ja monta kuvaa on ja profiiliteksti
Parempi keskittyä itteensä ja on yksin, ei vain oma taso riitä naisille en ole korkeasti koulutettu ja hoikka mies tai normaali painoinen, oon masentunut ja mulla ei oo kavereita, kaikki vaikuttaa.
Minulle kelpaa yli 70 vuotiaat pillut.
Mussa on vaa jotain vialla oon sen huomannu jo monta vuotta.
No käyn vaan töissä ja tekis mieli unohtaa naiset ku ei niitä koskaa kiinnosta, ja minua aina yksipuolisesti.
No taidan jatkaa sinkkuna käyn enempi salilla teen rahaa töissä ja käyn terapiassa.
Mulla on oppimisvaikeus ja en oo normaali ehkä siks en saa parisuhdetta ja ei oo kavereitakaan.
Kun mä olin nuorempi jotain 30 v tai alle niin aina oli jotain tuttuja ja lähti baariinkin nyt saa yksin käydä ja ei huvita kokoajan käydä koska se on kallista touhua ja ei niitä naisia oikein löydä.