Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi ja tunteet

Vierailija
03.02.2023 |

Kertokaapa mikä ajatuksenkulku on taustalla, kun odotetaan tyytyvän seksiin ilman tunneyhteyttä? Mielestäni koko ajatus kertoo tunne-elämän epäkypsyydestä. Kerro näkemyksesi.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkemykseni on, että ihmiset ovat  tässä suhteessa erilaisia, ja heitä ei tarvitse arvottaa toistaan paremmiksi tai huonommiksi sen mukaan millaisen tunneyhteyden he haluavat seksinsä kanssa.

Vierailija
2/49 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia tunteita se kassien tyhjennys tarvitsee, en ihan ymmärtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on näitä alemman tason miehiä.

Vierailija
4/49 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa siitä mitään ilman sitä oksitosiinin ja endorfiinin täyteistä dopamiini-adrenaliini-rakkaus ties mitä koktailia.

Vierailija
5/49 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkemykseni on, että ihmiset ovat  tässä suhteessa erilaisia, ja heitä ei tarvitse arvottaa toistaan paremmiksi tai huonommiksi sen mukaan millaisen tunneyhteyden he haluavat seksinsä kanssa.

Ei ehkä arvottaa, muttei myöskään olettaa tyytyvän samaan.

Vierailija
6/49 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ilman tunteita on hyväksikäyttöä. Oletko ollenkaan käynyt peruskoulua?

Vierailija
7/49 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt peruskoulun ja muutaman muunkin oppimäärän läpi tähän mennessä. Kiitos kysymästä.

Kysyin näkemyksiä, koska ajatus seksistä ilman tunteita ei istu ajatusmaailmaani. Minua on pilkattu lapselliseksi ja epäkypsäksi, koska en suostu "pelkkään" seksiin tai yhdenyön juttuihin. Ne räpellykset on koettu parikymppisenä.

Vierailija
8/49 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina seksissä on mukana tunteita.

t: setämies

Vierailija
9/49 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina seksissä on mukana tunteita.

t: setämies[/quote?

Niin. Ehkäpä kysymykseni olisi pitänyt asetella niin, että miksi oletetaan kenen tahansa kiinnostavan tai samankaltaisen elämäntilanteen sytyttävän intohimon? Vai innostuuko setämies jokaisesta vastaantulijasta.

Vierailija
10/49 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa siitä mitään ilman sitä oksitosiinin ja endorfiinin täyteistä dopamiini-adrenaliini-rakkaus ties mitä koktailia.

Samoin.

-raavas M

Vierailija
11/49 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt peruskoulun ja muutaman muunkin oppimäärän läpi tähän mennessä. Kiitos kysymästä.

Kysyin näkemyksiä, koska ajatus seksistä ilman tunteita ei istu ajatusmaailmaani. Minua on pilkattu lapselliseksi ja epäkypsäksi, koska en suostu "pelkkään" seksiin tai yhdenyön juttuihin. Ne räpellykset on koettu parikymppisenä.

Olisit heti sanonut että kyse on miehen yrityksestä painostaa sinua seksiin. Ei siinä ole taustalla mitään muuta kuin halu syyllistää sinut naimapuuhiin. 

Vierailija
12/49 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit heti sanonut että kyse on miehen yrityksestä painostaa sinua seksiin. Ei siinä ole taustalla mitään muuta kuin halu syyllistää sinut naimapuuhiin. 

Itseasiassa ei niinkään, vaan yleinen asenne, jos edes mainitsen ettei pelkästään seksi riitä tai ei innosta ekoilla treffeillä hypätä lakanoiden väliin.  Pilkkaamalla haastaminen tosin on lähinnä esiteini-ikäisten poikien keino saada toinen reagoimaan haluamallaan tavalla. 

Vierailija
13/49 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Tuntuu kuin kävisi gynekologilla, että jotain liikutetaan siellä sisäpuolella. Kyllä se mulla vaatii tunneyhteyden, että minäkin kiihotun ja nautin. Jos mies ajattelee, että naisen pitää vaan "antaa" niin se on turn off. En ota riskiä taudeista ja vahinkoraskaudesta ihan vaan antamisen ilosta.

Vierailija
14/49 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko suudella intohimoisesti ilman että siinä on tunteita mukana?

Vierailija
15/49 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on minulle fyysinen tarve. Kun ei ollut parisuhdetta, hoisin sen itse tai jonkun toisen halukkaan, vastakkaista sukupuolta olevan kanssa. Toki se on vielä parempaa rakkaan ihmisen kanssa. Enkä mielestäni ollut sinkkunakaan tunne-elämältäni epäkypsä. En, vaikka edellinen avovaimoni jätti ja petti.

16/49 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihaninta seksi on nyt kun on naimisissa, oman rakkaan miehen kanssa.

Vierailija
17/49 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne voi myös tulla vasta sen jälkeen, kun on harrastanut seksiä.

Vierailija
18/49 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko suudella intohimoisesti ilman että siinä on tunteita mukana?

Eipä oikeastaan. Suuteleminen on siinä määrin intiimiä, että ainakin minulle se, jos en halua suudella treffikumppania kertoo siitä, ettei vetovoimaa ole ja meininki on kaverillinen. Viimeksi, kun näin kävi minua väitettiin pelkuriksi ja läheisyyskammoiseksi. Totuus on kuitenkin että, jos intohimo syttyy ja kemiat osuvat yksiin niin suutelen.

Vierailija
19/49 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunne voi myös tulla vasta sen jälkeen, kun on harrastanut seksiä.

Kyllä. Rakastuminen seksin seurauksena on mahdollista. Ihan tutkittu juttu. Vaatii tosin erittäin voimakkaan seksuaalisen vetovoiman. Väitän, että silloin on jo ihastunut. Jos toinen ei sytytä ja seksi on laimeaa, niin ei kyllä rakastumistakaan ole luvassa.

Vierailija
20/49 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voivat harrastaa tyydyttävää seksiä ilman tunteita ja myös suudella intohimoisesti vaikkei tunteita olisikaan. Se nyt on vaan miehelle luonnollista. Harva nainen moiseen pystyy. Ei tietysti jotkut miehetkään mutta he ovat poikkeuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi