Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surullinen mieli

Vierailija
03.02.2023 |

Pitkään ollut jo sinkkuna ja ei millään löydä parisuhdetta. Ikää 38 v ja en tiedä mitä enää tehdä. Masentaa aina välillä tämä yksinäisyys kun ei ole ketään kavereitakaan ja vaikea tutustua aikusena ihmisiin. Pitäs kai joku harrastus keksiä. Oon jatkuvasti yksin tai käyn vaan töissä. En näköjään tunnu kelpaavan naisille omana ittenäni.

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset hiljeni kun seinään, näin käy monesti.

Vierailija
42/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa naisen taakakseen? Erosin 15 vuoden jälkeen idinarssinaisesta ja voi kuinka elämä onkaan hauskaa ilman tuota idinaista. Kiire ei ole mihinkään ja kukaan ei yritä komentaa. Miksi nainen aina luulee muuttavansa miehen? Ei suhteessa pidä yrittää muuttaa ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä haluan naisen ja parisuhteen, ei ole hyvä olla yksin ja yksinäinen.

Vierailija
44/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se on sitte unohdettava kaikki ja oltava yksin kerta ei oma taso riitä sitte mitenkään. EI ole täydellinen mies, varakas.. hyvin treenattu vartalo sun muuta.

Vierailija
45/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jotenki juoksee mua karkuun vain tai kattoo profiilia ja ei kirjota mitään, sitku mä kirjotan niin tulee viesti sori en kerinny vastaamaan ja hyvää jatkoo kun toista ei vain kiinnosta.

Vierailija
46/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tässä ees yrittää jos naistenkaa on aina tällästä ja kiinnostuu vain yksipuolisesti?

Vierailija
47/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä ole surullinen. Ehkä voisit hankkia koiran? Tulisi uusia tuttuja.

Vierailija
48/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon surullinen ja yksin masentunut kotiini, kaipaan kumppania. Haluan viettää naisenkaa aikaa ja katella telkkaria yhdessä

Vierailija
49/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai tälle voi mitään, en hanki lemmikkiä. Olen yksin sitte vaan.

Vierailija
50/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ja komeena laihempana miehenä naisia sainm kaikki on muuttunut, nyt 38 v yksinäinen, masentunut, kouluttamaton, velkaantunut, vanhalla autolla ajeleva ei kelpaa kellekkään. En halua ees lapsia.

Vierailija
51/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset haluaa vain menestyneen komean alfa miehen jolla on hyvä treenattu vartalo käy salilla ja syö terveellisesti ja on myös käynyt amk ja on menestynyt jopa.

Vierailija
52/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo turha tänne mitään kirjotella.

Vierailija
53/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karu totuus on alkanu vaivaamaan mieltä ettei tunnu kelpaavan kellekkään? Onko täälä muita ihmisiä jotka ajattelee noin?

Vierailija
54/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt pattayalla?

Vierailija
55/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt, enkä ole kiinostunut ulkomaalaisista naisista.

Vierailija
56/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli ennen tuttuja ja jopa kavereita, jotenki kaikki on hävinny elämästä.

Oletko miettinyt mitä teit silloin toisin? Oletko itse pitänyt ihmisiin yhteyttä vai oletko jäänyt vain odottelemaan yhteydenottoa?

Vierailija
57/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tässä voisi tehdä enään? Mites muut ihmiset kertokaa ny jotain avautukaa?

Vierailija
58/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli ennen tuttuja ja jopa kavereita, jotenki kaikki on hävinny elämästä.

Oletko miettinyt mitä teit silloin toisin? Oletko itse pitänyt ihmisiin yhteyttä vai oletko jäänyt vain odottelemaan yhteydenottoa?

No laitoin huonot kaverit pellolle koska ei vaan jaksanut sitä jatkuvaa alkoholia ja baareja olen jäänyt yksin. Olen pitäny, tuttu kaveri ei oikein halua nähdä ja oon vaan yksin. Olen miettinyt, nykyää en kelpaa kellekkään

Vierailija
59/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon surullinen, oon yrittäny tinderin ja badoon kautta mutta ei tule oikein osumia vaikka mulla on monta kuvaa ja profiiliteksti, olen lähinnä ilmaa jatkuvasti naisille, vaikka muutankin tekstiä ei se auta tai otan uuden kuvan ei se auta, tuntuu että tää on joku hemmetinmoinen karma ku mistää ei tuu mitään.

Vierailija
60/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon surullinen, oon yrittäny tinderin ja badoon kautta mutta ei tule oikein osumia vaikka mulla on monta kuvaa ja profiiliteksti, olen lähinnä ilmaa jatkuvasti naisille, vaikka muutankin tekstiä ei se auta tai otan uuden kuvan ei se auta, tuntuu että tää on joku hemmetinmoinen karma ku mistää ei tuu mitään.

Sanotaa kun olin 30 kympin paikkeilla niin aika paljoki pääsin treffeille ja jotkut naiset itsekki musta kiinnostui, nyt on ihan hiljaista ja kaipaan vaan enempi kumppania.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi