Lue keskustelun säännöt.
Huh, tein sen. Varasin ajan täyteaineen laittamiseen suupielen ryppyihin
03.02.2023 |
Olen pähkäillyt tätä niin kauan. Nyt vihdoin toteutan sen. Ihotautien erikoislääkäri, joka on erikoistunut esteettisiin hoitoihin, laittaa pistokset. Jännittää...!
Kommentit (82)
Itse menossa seuraavaksi taas ottamaan sibeliuksiin vähän botoxia ja uuttna juttuna väkälangat kaulaan. Olen kokeillut profhiloa kaulaan ja mesolankoja leukalinjaan, teho ok mutta näitä täytyy kyllä noin kerran vuodessa ainakin alkuun uusia, kallista siis ja vaihtoehtona kirurgia. Täyteaineita olen käyttänyt mm. nasolabiaalijuonteisiin jo vuosia, välillä otin myös silmänalusiin mutta huono pistäjä laittoi liikaa ja täyteaineet piti liuottaa toisaalla.
N43
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Luin ketjun läpi, mutta en löytänyt kokemuksia ylähuulen yläpuolella olevien pystyjuonteiden/-uurteiden täyttämisestä. Niitähän kutsutaan myös tupakkajuonteiksi.
Olen jo yli 60-vee ja koska olen elänyt tervettä ja liikunnallista elämää ilman tupakkaa ja muita päihteitä, , niin olen pysynyt hoikkana, onneksi aika terveenäkin ja suht nuoren näköisenä.
Minulla uurteita esim. otsassa ja vähän poskissakin eivätkä ne haittaa minua ollenkaan. Mutta ylähuulen yläpuolen jatkuvasti syvenevät uurteet häiritsevät. Haluaisin niihin vähän sileyttä, mutta mikään kalliskaan aine ei ole auttanut. Olen kokeillut monia suositeltuja tuotteita. En ottaisi täyteainetta huuliin. Se ei ole mun juttu.
Onko kenelläkään kokemusta, miten ylähuulen yläpuolen pystyjuonteisiin laitettu täyteaine on toiminut? Onko alue siloittanut, onko pysynyt ihan hyvin ja onko tullut patteja tai muuten sen näköistä, että heti näkee, että on täytetty uurteet?
Kiitos kaikille kokemusten kertomisesta etukäteen. :)