Huh, tein sen. Varasin ajan täyteaineen laittamiseen suupielen ryppyihin
Olen pähkäillyt tätä niin kauan. Nyt vihdoin toteutan sen. Ihotautien erikoislääkäri, joka on erikoistunut esteettisiin hoitoihin, laittaa pistokset. Jännittää...!
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvät kanssasisaret, älkää rypyistänne piitatko. Rahansa voi käyttää hauskemminkin :)
En minä piittaakaan, koska ne rypyt on hävitetty laserhoidoilla ja muutamalla mesolangalla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee peräaukon valkaisu, pelottaa...
Mulla silvottiin vuosi sitten.
Oliko Mwebe Ghanasta, sillä on tosi kookas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvät kanssasisaret, älkää rypyistänne piitatko. Rahansa voi käyttää hauskemminkin :)
En minä piittaakaan, koska ne rypyt on hävitetty laserhoidoilla ja muutamalla mesolangalla :)
Martina käyttää niitä
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ihan järkky ajatus että oma kuusikymppinen äitini menisi johonkin pistos/mesolankasekoiluihin, tai itse häpeäisi ikääntymistään tuossa iässä niin paljon
No sen ikäisille nuo on tarkoitettukin ja sen ikäisille niillä saa luonnolliset lopputulokset.
Tässä syy miksi 20-35 vuotiaan ei kannata sellaiseen ryhtyä eli tulee tuollainen pattinen palloposkinaama ja roikkuvat tuksu-huulet kuten jotain 33 ikäiselle Sofia Bel'örfille
https://img.ilcdn.fi/AOUU2MBKJNd3WsqDVrdL8mgDJKg=/full-fit-in/612x0/img…
https://gekkonen.net/wp-content/uploads/2022/10/Belorf-oba.jpg
https://gekkonen.net/wp-content/uploads/2022/06/sofia-itkee-4.jpg
Siinä tungetty täytettä poskiin, huuliin ja leukaan ainakin.
Tuossa 2020 pingoitetuiksi täytetty, sen jälkeen naama putosi
https://www.metropoli.net/app/uploads/2020/10/metropoli_sofiabelorf2020…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martina käyttää niitä
Joo niin kuulemma on, ja siksi sen leuan alue on näyttänyt hyvältä viime vuosina!
Milloin varaatte ajan täyteaineen laittamiselle perãreijän ryppyihin?
Olen miettinyt niitä lankoja leukolinjan korjaukseen, mutten uskalla. Pelkään että vahingoittavat jotaib hermoja tai tuntuvat, joillain on ilmeisesti käynyt niin.
Mitä muita keinoja olisi kohottaa kalkkunatyyppistä poskien valahtamista? En halua pistoksia naamaan.
Ei noi huulitäytteet ole olleet muotia vuosikausiin muualla päin maailmaa
Monet on poistattaneet niitä liotushoidoilla, kuten tämä parikybänen realitytähti Brielle Biermann joka tajusi näyttävänsä turpiin saaneelta tai katuun kaatuneelta kun alanaama täynnä täytettä.
https://www.the-sun.com/wp-content/uploads/sites/6/2020/02/KH-COMPOSITE…
Huomaatteko miten naaman ilme nuoreni täytteiden poiston jälkeen?
Monia nuo täytteet tosiaan vaan vanhentaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt niitä lankoja leukolinjan korjaukseen, mutten uskalla. Pelkään että vahingoittavat jotaib hermoja tai tuntuvat, joillain on ilmeisesti käynyt niin.
Mitä muita keinoja olisi kohottaa kalkkunatyyppistä poskien valahtamista? En halua pistoksia naamaan.
Ulkomailla kouluttamattomat puoskarit ovat työnnelleet ja tökkineet noita miten sattuu. Olen myös lukenut noita kommentteja mutta konsultaatiossa sain hyvää infoa ja monet langat on ilmeisesti olleet vanhanaikaisia tai jostain kiinanettikaupoista tilattuja :-o
Ne tehdään oikeaoppisesti sellaiseen kohtaan ihon pinnan alle, missä ei ole hermoja. Henkilökunta osasi valita oikeanlaiset ja oikean pituiset. Kysyin myös langoista että voiko käydä niin että toinen puoli naamasta repsahtaa ja toinen ei, niin riski on hyvin pieni ja ne langat on samaa tyyppiä joita käytetään kirugiassa eli semmosina sulavina tikkeinä. Ei saa vaan aukoa suuta ammolleen ekojen viikkojen aikana, eli ei mielellään hammaslääkärikäyntejä siihen kohtaan :D Mutta tosiaan näiden pitäisi kestää pitkään, täytteita joutuisi käydä ottamassa useammin ja ne vaan pullistaa ja tekee neliönaamaa, ja tein itse selväksi että halusin langat jotka kavensi mun naamaa v-malliseksi, ja näin tehtiin ja rakastan tätä uutta naamaani! :)
Kannattaa valita hyvä mesta, itse kävin Nordic shapella.
Jos täytät rypyt niin eikö niistä tule vain muhkeempia?
Vierailija kirjoitti:
Minä en tykännyt omista nenänpielen ja suupielten juonteista, menin ottamaan niihin täyteainetta, mutta lopputulos oli "muovisen näköinen kuonomaisuus"! Vaikka huuliin ei laitettu mitään. Näytin mielestäni kummalliselta ja annoin noiden kulua pois, mutta kävin tuttavan suosituksesta laitattamassa lankakohotuksen eli väkälangat, ja ne suoristaa aivan mahtavalla tavalla alakasvoni! Lopputulos aivan kuten tämä
https://www.injector5280.com/wp-content/uploads/2020/12/jowl-thread-lif…
Alle tunnissa tehtiin, puudutettiin, ei tuntunut missään eikä tullut kuin pieni mustelma toiselle puolen leukaa. Ihanaa että kasvot saa kohotettua noin nopeasti ilman veistä ja nämä pysyy pari vuotta, vaikka langat sulaa niin ne jättävät sinne ihon pinnan alle rakennetta joka kiihdyttää omaa kollageenia, tai jotain.
Olin nähnyt kun tuollainen tehtiin saman ikäiselle kuin minä eli neli-viiskymppiselle naiselle telkkarissa siinä Dr. Facelift sarjassa eli kun plastikkakirurgi oli sitä mieltä ettei niin nuori tarvitse kasvonkohotuksia edes alakasvoihin, niin hänelle suositeltiin lääkäreiden ja pistoshoitajien tekemää thread liftiä.
Tommonen kohotus maksaa 600 euroa, ja pysyy puolitoista vuotta ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Pukamat pitää p-aukon seudun mukavan plumpsakkana ja sileänä.
Vierailija kirjoitti:
Jos täytät rypyt niin eikö niistä tule vain muhkeempia?
se aine on kevyttä ja kosteuttavaa niin se sulautuu sinne ihoon.
jos laittais jotain paksua volyymitäytettä kuten poskitäytettä niin sitten varmaan pullottais kunnolla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukamat pitää p-aukon seudun mukavan plumpsakkana ja sileänä.
Veri vanhin voitehista
Vierailija kirjoitti:
Heti kun peräpukamat ovat pop.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet Seiskajulkkiksethan laitattaa pukamien näköistä täytettä naaman huuliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet Seiskajulkkiksethan laitattaa pukamien näköistä täytettä naaman huuliin.
Anaaliprolapsin näköinen suu on tämän hetken kuumin trendi.
Vierailija kirjoitti:
Ette tule näyttämään yhtään nuoremmilta vaikka mitä laitatte naamaanne. tv. rouva 51v.
Niin. Näyttää vain sellaiselta hassulta.
Nythän muhkeat häppärit on muotia joten naiset täyttelee omiaan!
Sai alkunsa siitä kun se Cristy Mack (? ) p 0 r n 0 tähti jolla on tosi muhkeat luonnostaan, niin sen häppäreiden muotin mukaan tehty teko t u s s u on kaikista suosituin ja myydyin lelu maailmanlaajuisesti miesten keskuudessa.
Kahvilassa kuultua: kyllä sitä haataan kelepaa ilimannii.