Huh, tein sen. Varasin ajan täyteaineen laittamiseen suupielen ryppyihin
Olen pähkäillyt tätä niin kauan. Nyt vihdoin toteutan sen. Ihotautien erikoislääkäri, joka on erikoistunut esteettisiin hoitoihin, laittaa pistokset. Jännittää...!
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi näyttää ikuisesti nuorelta?
Ei pistoksilla aina haeta sitä, että näyttäisi nuoremmalta. Ei silmäluomileikkauksellakaan haeta aina sitä, vaan että näyttäisi siltä, miltä oikesti tuntuu. Ihmisellä voi olla tosi virkeä ja reipas olo, mutta kun katsoo peiliin, näyttää siltä kuin olisi todella väsynyt ja mahdollisesti valvonut tai itkenyt paljon. Moni ei hae pistoksilla nuoruutta vaan terveempää ja pirteämpää olemusta.
Mä olen ottanut botoxia sibeliusjuonteisiin. En mihinkään muuhun vaikka onkin otsajuonteita, harakanvarpaita ja suupieletkin alkaa roikkumaan. Ei ole mitään täyteaineitakaan missään. Hiuksia en värjää vaikka muutama harmaakin jo on päässä ja tykkään muutenkin luonnollisesta lookista. Brow liftin käyn ottamassa muutaman kerran vuodessa. En vaan halua näyttää vihaiselta, siinä kaikki. Harva varmaan arvaisi, että juuri minä, tällainen luonnonlapsi harmaantuva hiirulainen, joka ei hirveämmin edes meikkaa on ottanut botoxia. Eli tarkoitan, ettei kaikki korjailu ole sellaista, että tehdään rajulla kädellä kaikki mahdollinen muutos vaan sen voi tehdä ihan pienestikin.
Itselläni on huulten kulmista laskeutuvat rumat rypyt. Millä hinnalla ne saisi sileämmäksi? Mihin firmaan ottaa yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on huulten kulmista laskeutuvat rumat rypyt. Millä hinnalla ne saisi sileämmäksi? Mihin firmaan ottaa yhteyttä?
Googleta "Täyteainehoidot" ja oma paikkakunta. Kannattaa myös selvittää, kuka henkilö on tarpeeksi kokenut ja pätevä tekemään täyteainehoitoja. Kannattaa valita henkilö, joka on vähintäänkin sairaanhoitaja ja jolla on pitkä kokemus ja hyvä palaute/arvostelut. Ja ennen ajan varausta voit laittaa hänelle sähköpostia ja kysyä, onko hän tehnyt juuri noita korjauksia ja miten ne yleensä onnistuvat sileyttämään alueen.
Itselleni on tullut perintötekijöinä vihainen ilme iän myötä, vaikka olen hyvinkin iloinen, nauravainen ja huumorintajuinen tyyppi. Siitä on seurauksena melkoiset harakanvarpaat silmien ympärillä, mutta nehän eivät silloin näy, kun nauraa lisää.
Joskus vaatekaupassa ollessa olen suorastaan säikähtänyt peilin kohdalla, kuinka vihaisen näköisenä siellä vaatteita etsin, vaikka olen ollut vain keskittynyt etsintään.
Ei siinä ole mitään pahaa tai väärää, jos haluaa ottaa täyteaineita esimerkiksi siksi, ettei näyttäisi niin vihaiselta. Olen nähnyt monien työkavereiden ikääntymisen, kun naisvaltaisella alalla työskentelen, ja niin se vain on että monet hyvinkin iloiset ja mukavat naiset alkavat näyttää vihaisilta tai alakuloisilta, kun huulet kääntyvät alaspäin kaiken muun muutoksen lisäksi, mitä kasvoissa iän myötä tapahtuu.
Eivätkä läheskään kaikki täyteaineita ottavat halua näyttää nuoremmilta. On paljon helpompaa elää vähän vanhemman näköisenä, kun ei ole enää mitään paineita viehättää ketään, mutta moni haluaa näyttää myönteiseltä ja enemmän omalta itseltään vanhanakin eikä miltään kiukkupussilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin surullista lukea näitä. Olen 50+ , juonteita, ryppyjä ym. löytyy, lisäksi painovoima tekee tehtävänsä. Mutta entä sitten, se kuuluu ikään ja on normaalia. Arvostan itseäni juuri tällaisenä kuin olen ja nautin elämästäni. Itsetuntoni kestää juonteet ja roikkumiset helttoineen, vaikka peilissä ei olekaan enää se hehkeä 30 tai 40+.
Toivoisin, että useampi 50+ ja 60+ nainen nauttisi elämästään ja itsestään ilman, ettei hyväksy ikääntymistä ja sen mukanaan tuomia muutoksia.
Ei ole kyse siitä, etteikö itsetunto kestäisi juonteita ja roikkumista. Itsellänikin on kasvoissa veltostumista ja uurteita. Varsinkin otsani on tosi uurteinen, mutta ei haittaa, vaikka ne näkyvät. Ikäni näkyy ja se on ok.
Se, että minua ärsyttää nuo huulien yläpuolen juonteet, ei tarkoita mitään itsetunnon puuttumista, mutta minua vain ärsyttää
Sinulla on selkeästi pakkomielle noista huulien yläpuolella olevista juonteista. Kuuluvat ikään, ei ole merkki tupakoinnista. Get oven it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin surullista lukea näitä. Olen 50+ , juonteita, ryppyjä ym. löytyy, lisäksi painovoima tekee tehtävänsä. Mutta entä sitten, se kuuluu ikään ja on normaalia. Arvostan itseäni juuri tällaisenä kuin olen ja nautin elämästäni. Itsetuntoni kestää juonteet ja roikkumiset helttoineen, vaikka peilissä ei olekaan enää se hehkeä 30 tai 40+.
Toivoisin, että useampi 50+ ja 60+ nainen nauttisi elämästään ja itsestään ilman, ettei hyväksy ikääntymistä ja sen mukanaan tuomia muutoksia.
Ei ole kyse siitä, etteikö itsetunto kestäisi juonteita ja roikkumista. Itsellänikin on kasvoissa veltostumista ja uurteita. Varsinkin otsani on tosi uurteinen, mutta ei haittaa, vaikka ne näkyvät. Ikäni näkyy ja se on ok.
Se, että minua ärsyttää nuo huulien yläpuolen juonteet, ei tarkoita mitään itsetunnon puuttumista, mutta minua vain ärsyttää ne.
Sinulla on selkeästi pakkomielle noista huulien yläpuolella olevista juonteista. Kuuluvat ikään, ei ole merkki tupakoinnista. Get oven it.
"Get oven it", ei mennyt ihan oikein, mutta ei se haittaa, ei mennyt arviosikaan. Ehkä viisastut kun luet ketjua eteenpäin ja näet perusteluni, tai sitten et. :)
Ja jos itsetuntoasi kohottaa se, että voit kuvitella olevasi oikeassa, niin pidä toki mielipiteestäsi vahvasti kiinni. Kyllä tänne maailmaan mielipiteitä mahtuu. :)
Miksi naisen pitäisi näyttää ikuisesti nuorelta?