Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh, tein sen. Varasin ajan täyteaineen laittamiseen suupielen ryppyihin

Vierailija
03.02.2023 |

Olen pähkäillyt tätä niin kauan. Nyt vihdoin toteutan sen. Ihotautien erikoislääkäri, joka on erikoistunut esteettisiin hoitoihin, laittaa pistokset. Jännittää...!

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykännyt omista nenänpielen ja suupielten juonteista, menin ottamaan niihin täyteainetta, mutta lopputulos oli "muovisen näköinen kuonomaisuus"! Vaikka huuliin ei laitettu mitään. Näytin mielestäni kummalliselta ja annoin noiden kulua pois, mutta kävin tuttavan suosituksesta laitattamassa lankakohotuksen eli väkälangat, ja ne suoristaa aivan mahtavalla tavalla alakasvoni! Lopputulos aivan kuten tämä

https://www.injector5280.com/wp-content/uploads/2020/12/jowl-thread-lif…

Alle tunnissa tehtiin, puudutettiin, ei tuntunut missään eikä tullut kuin pieni mustelma toiselle puolen leukaa. Ihanaa että kasvot saa kohotettua noin nopeasti ilman veistä ja nämä pysyy pari vuotta, vaikka langat sulaa niin ne jättävät sinne ihon pinnan alle rakennetta joka kiihdyttää omaa kollageenia, tai jotain.

Olin nähnyt kun tuollainen tehtiin saman ikäiselle kuin minä eli neli-viiskymppiselle naiselle telkkarissa siinä Dr. Facelift sarjassa eli kun plastikkakirurgi oli sitä mieltä ettei niin nuori tarvitse kasvonkohotuksia edes alakasvoihin, niin hänelle suositeltiin lääkäreiden ja pistoshoitajien tekemää thread liftiä.

Vierailija
22/82 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette tule näyttämään yhtään nuoremmilta vaikka mitä laitatte naamaanne. tv. rouva 51v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä sitten on laitettava säännöllisesti, jos tulee helposti arpikudosta, voi tuloksesta tulla loppujenlopuksi huono.

Vierailija
24/82 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää laittaa täytettä?

Vierailija
25/82 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä, hyvin se varmaan menee, kuulostaa että on asiansa osaava laittaja!

Mä haluaisin mennä johonkin kaulankiristykseen. Hirveän näköinen ryppyinen heltta roikkuu leuan alla eikä ikää ole kuin vähän päälle neljänkymmenen.

Saan vihdoin oman rasittavan kalkkuna-hamsteriheltan pois ensi viikolla mesolangoilla  https://www.aestheticsjulieedwards.co.uk/wp-content/uploads/pdo-ba-1.jp…; kuulemma voi olla vähän ruhjeisena viikon verran ja näkyä sellaista epätasaisuutta kuten tuossa mutta onhan tuo sen arvoinen!

Esteettisen puolen sairaanhoitaja tekee, maksaa 220 eur. Kerron sitten miten kävi.

Vierailija
26/82 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyvä, luonnollinen lopputulos. Lääkäri osaa ottaa kokonaisuuden ja harmonian huomioon. Harmi että kyseinen plastiikkakirurgi on Skotlannissa asti.

%2CBotox%26LipFillers

Vierailija
27/82 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se täyteaine ei kauaa pysy ja venyttää entisestään sitä ihoa. Joku pysyvämpi ratkaisu.

Vierailija
28/82 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää laittaa täytettä?

Siksi koska voimme, ja koska olemme moderneja, ja haluamme näyttää hyvältä työelämässä.

Jos pikkurahalla saa estettyä rupsahtamista, niin mikä ettei? Ei se ole sulta pois :) Tai no ehkä muiden ihailevat katseet ovat sinulta pois.

Vierailija
29/82 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvät kanssasisaret, älkää rypyistänne piitatko. Rahansa voi käyttää hauskemminkin :)

Vierailija
30/82 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun se täyteaine ei kauaa pysy ja venyttää entisestään sitä ihoa. Joku pysyvämpi ratkaisu.

Täyteaineet on nimen omaan suunniteltu ja kehitelty keski-ikäisille koska se iho ei enää siitä veny ja hyaloroonihappo tuo siihen kosteutta.

Älyttömämpää on kun pari tai kolmekymppiset ottaa niitä terveeseen kiinteään ihoon.

Vierailija
31/82 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankoja ei moni taitava plastiikkakirurgi suosittele ollenkaan.

Vierailija
32/82 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan 95-vuotiaana, postaan sit someen kun on uusi look!

Vierailija
33/82 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyteaineet on nimen omaan suunniteltu ja kehitelty keski-ikäisille koska se iho ei enää siitä veny ja hyaloroonihappo tuo siihen kosteutta.

Älyttömämpää on kun pari tai kolmekymppiset ottaa niitä terveeseen kiinteään ihoon.

Ai iho ei veny? Eihän tällä muuta tapahdukaan. Venyy ja vanuu ja roikkuu.

Eilenkin katsoin vatsaani, että miten ihmeessä sielläkin iho voi roikkua, kun olen aina ollut tosi hoikka ihminen. Ihan kuin ihon alla olisi vielä jotain ihraa.

Vierailija
34/82 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta kidutusta.

Vierailija
35/82 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupikonnaksi muutut tuon jälkeen

Vierailija
36/82 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuohon alueelle kannattaa ottaa uudenaikainen täyteaine eli esim Profhilo.

Se menee tasaisesti ihon alle, eikä siitä jää paakkuja, kovia pieniä pisaroita tai kapseloitumisia jotka saattaa kuultaa ihon läpi. Nimittäin hyaloronihappo saattaa reagoida eri tavalla eri ihmisillä. Siksi monilla julkkiksillakin on huulissa ja suupielissä sellaisia patteja tai kapseloitumisia. Ei välttämättä aina ole pistäjän vika eikä aineen vika, vaan se että jokaisen elimistö on erilainen ja reagoi siihen kemikaaliin eri tavalla. Se on myös aika allergisoiva aine eli siihen kannattaa varautua mutta paremmilla klinikoilla joilla on lääkeluvat eli sen myötä esim botox-luvat ja pistoshoitojen vasta-aineet, niin sieltä pitäisi löytyä lääkeaineet ja pätevät ammattilaiset, mikäli tulisi allergiakohtaus siitä aineesta.

Vierailija
37/82 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai iho ei veny? Eihän tällä muuta tapahdukaan. Venyy ja vanuu ja roikkuu.

Eilenkin katsoin vatsaani, että miten ihmeessä sielläkin iho voi roikkua, kun olen aina ollut tosi hoikka ihminen. Ihan kuin ihon alla olisi vielä jotain ihraa.

Menikö pointti taas ohi? Ei se täyteaine sitä ihoa enempää venytä jos se iho on jo veltostunutta keski-ikäisen ihoa.

Jos semmoiset täytepistokset aloittaa nuorena niin se iho alkaa vaatia sitä lisää ja lisää, ja venyy lisää ja lisää.

Vierailija
38/82 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm..... pitäisiköhän perua koko juttu. Ai kamala, jotkut muhkurat tästä vielä puuttuisivatkin ja allergiset reaktiot.

Ap

Vierailija
39/82 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee peräaukon valkaisu, pelottaa...

Mulla silvottiin vuosi sitten.

Vierailija
40/82 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ihan järkky ajatus että oma kuusikymppinen äitini menisi johonkin pistos/mesolankasekoiluihin, tai itse häpeäisi ikääntymistään tuossa iässä niin paljon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi