Joka kerta kun menen ulkomaille ja saavat tietää, että ollaan Suomesta
niin sanovat tietävänsä Suomesta sen, että täällä asuu Tiina Lillak 😀. Näin on tapahtunut Kreikassa, Puolassa j e. Aina Tiina Lillak ja nää muistelevat miehet on noin 50v -->. Tiina oli aktiivinen 80-luvulla....Onko muilla sama?
Kommentit (30)
En ole itse törmännyt vastaavaan, mutta Kreikassa vanhemmat (50 tai yli) ihmiset voivat tietää Lillakin siksi, että hänellä oli kova kreikkalainen kilpakumppani Anna Verouli.
Vierailija kirjoitti:
Omat kokemukset
Taksikuskitiesi, että Suomessa kaikki hiitää.
Ja käyttävät paljon viinaa. Ettei vain olisi vappuna ollut käymässä🤔.
Johtuu siitä, että suomalaiset itse haluavat oikein toitattaa sitä, kuinka suomalaiset juovat niin paljon alkoholia. Itse en juo ja ikinä en jaksa alkoholista mainita, mutta muiden suomalaisten mielestä se on jotenkin hauskaa ilmeisesti.
Koskaan ei ole noin käynyt omalla kohdalla kun saavat tietää että olen suomesta.
Häkkinen, Räikkönen, Bottas ja Litmanen tiedetään ainakin Espanjassa, Italiassa ja Briteissä. Kaikista heistä olen jutellut paikallisten kanssa kerrottuani olevani suomalainen. Olen ylpeä näistä urheilijoista joilla on positiivinen maine maailmalla.
Asuin ysärillä Englannissa. Aina ne kaksi samaa...
- Britit: "oh it must be so so cold up there!"
- Jenkit: "oh you guys hate russians!"
No siis...niin...tota...kuka nyt mitenkin siis....ei se kylmyys niin haittaa vaan se pimeys, you know.
Tiina Lillakista oli paljon juttua menestysvuosinaan mutta koskaan en muista lukeneeni romansseista. Kyllä ne julkkisten romanssit oli reposteluissa 80-luvulla kuten nykyäänkin. Oli fiksu tyttö kun ei lähtenyt niitä julkistamaan, kai hänelläkin romansseja oli....
Minä en hiitä