Joka kerta kun menen ulkomaille ja saavat tietää, että ollaan Suomesta
niin sanovat tietävänsä Suomesta sen, että täällä asuu Tiina Lillak 😀. Näin on tapahtunut Kreikassa, Puolassa j e. Aina Tiina Lillak ja nää muistelevat miehet on noin 50v -->. Tiina oli aktiivinen 80-luvulla....Onko muilla sama?
Kommentit (30)
En kyllä ole tuota havainnut. Yleensä aletaan puhua suomalaisista F1-kuljettajista.
En koskaan kerro olevani Suomesta.
No ei todellakaan. Niin kauan kun mä oon maailmalla reissannu, niin suomalaiset automiehet on ollu aiheena. Kankkunen, Mäkinen, Häkkinen ja Räikkönen.
Ihmettelenkin että miksi juuri Lillak on jäänyt ulkomaisten mieliin ap
Häkkinen, Räikkönen, Mannerheim ja Lordi
Omat kokemukset
Taksikuskitiesi, että Suomessa kaikki hiitää.
Ja käyttävät paljon viinaa. Ettei vain olisi vappuna ollut käymässä🤔.
Ei todellakaan. Viimeiset kaksi kohtaamista amerikkalaisten kanssa:
1: tiesi Esa-Pekka Salosen
2: sanoi ettei tiedä Suomesta yhtään mitään, paitsi yhden laulajan - Björk! Lisää keskusteltuamme paljastui, että tiesi HIMin ja fanitti Apocalypticaa, mutta ei tiennyt niiden olevan suomalaisia.
Mulle on alettu puhua Mannerheimistä, Ismo Leikolasta ja Jari Litmasesta. Muita en muista mainitun.
HIM, autoilumiehet, Sanna Marin, jotkut tietävät Nightwishin. Ja Joulupukin.
Minä olen suomalainen enkä tiedä kuka on Tiina Lillak. Yleensä jos ihmiset jotain tietävät Suomesta se on F1-kuskit, jääkiekon, saunan, Sibeliuksen, ehkä Salosen ja talvisodan. Niin, ja että Suomessa on kylmä.
Ei. Lillakin sijaan Simo Häyhä, Kimi Räikkönen, Sauli Niinistö ja Lordi ovat saaneet mainintoja. Viimeisien kuukausien aikana valitettavasti myös bilepääministerimme Sanna Marin.
Kerran ulkomailla joku tunnistinsiniristilipun repussani ja tuli kertomaan ihailevansa Seppo Taalasmaata.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi. Sen näkee otsaluun asennosta (luiska).
Ja Tiina Lillakin vanhemmat olivat virolaisia 😄😄😄
Saksassa 90-luvulla joku mies sanoi Tiina Lillak.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ole tuota havainnut. Yleensä aletaan puhua suomalaisista F1-kuljettajista.
Me saatiin joskus ilmainen kyyti taksilla kun kuski kuuli että olemme Suomesta. Kuski oli ihan onnessaan ja hoki Mika Häkkistä ja jotain, mitä ei ymmärretty. Kätteli ja kumarteli meitä vielä kun päästiin perille 😊. Ei suostunutkaan ottamaan maksua. Tapahtui Prahassa ysärin lopulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi. Sen näkee otsaluun asennosta (luiska).
Täysin väärässä olet mutta ei se mitään.
voi kun tietäisit miten monet miehet tumputtivat peiton alla Tiinan kuvalle 70 luvun lopulla. näillä on varmasti lämpimiä muistoja siitä.
Ei.