Liikennetörppö Valkeakoskella
Mitä ajattelee kuski, joka pysäköi näin? https://twitter.com/TapaniKiiski/status/1621242003542446080
Kommentit (12)
Ennen liikenne oli varsin rauhallista ja huomioon ottavaa verrattuna nykyiseen. Nykyään ei tarvitse kuin lähteä liikkeelle niin jo osuu kohdalle joku tällainen oman elämänsä napanöyhtä.
Mulle kävi noin, kun olin raskaana. Raksamies pakulla oli vetänyt samalle etäisyydelle. Ukkeli oli tupakalla autonsa ulkopuolella ja käski mun mennä sisään sieltä, mistä mahdun. Ai jumaskekka, että tulen vieläkin vihaiseksi.
Mä vaan äkkiä käyn asioilla tässä. Iha sama miten se auto nyt vähän aikaa on. Onks sulla niin kiire, että hermot menee, jos vähän aikaa joudut odottaan ... kootut selitykset.
tuohon väliin, perse toisen auton ovea vasten ja plops vaan ovi lommolle ja tuli vähän lisätilaa aukoa ovea
Se vielä, jos toisellakin puolella on auto yhtä lähellä...
Kuski ei selvästikään hallitse autoaan, joten kortti pois. Ei kai nyt kukaan tahallaan halua tukkia toisen kuskin pääsyä autoonsa, eihän.
Näyttäisi kyllä, että tuo vasemman puoleinen auto on ihan ruudussa, on tainnut Tapanilla mennä toi oma pysäköinti vähän leveäksi...
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisi kyllä, että tuo vasemman puoleinen auto on ihan ruudussa, on tainnut Tapanilla mennä toi oma pysäköinti vähän leveäksi...
Missä sä ne parkkiruudut tuossa näet?
Meidän paikkakunnan fb-ryhmässä tykkäyksistä päätellen kymmenet ihmiset olivat sitä mieltä, että jos on kiire lapsen joulujuhliin ja lähimpään lailliseen pysäköintipaikkaan on melkein 200 metriä, niin tuo on ihan ok. Että on meitä tosiaan moneen junaan.
Minä itte ...