Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten työttömät ym.kotona olevat saa aikansa kulumaan?Olen ollut viikon sairaslomalla...

Vierailija
02.02.2023 |

ja niiiiin tylsistynyt jo!Kaipaan työkavereita ja ihmisiä ylipäänsä.Hulluksi tulisin,jos joutuisi kotona olemaan kokoajan!

Kommentit (135)

Vierailija
21/135 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kalastelen ja reissaan. Teen ruokaa ja välillä käyn kuppiloissa, keikoilla ym. Onhan tuota vaikka mitä.

M39 työkyvyttömyyseläkkeellä

Miten voi epäonnistua elämässä noin pahasti että jo tuossa iässä on eläkkeellä. Vai onko kenties ihan äidinmaidosta perittyä?

Jalka meni paskaksi rakennustyömaalla työtapaturmassa.

Eikä yhteiskunta uudelleenkouluta? 

Vierailija
22/135 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kysyn. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kalastelen ja reissaan. Teen ruokaa ja välillä käyn kuppiloissa, keikoilla ym. Onhan tuota vaikka mitä.

Miten voi epäonnistua elämässä noin pahasti että jo tuossa iässä on eläkkeellä. Vai onko kenties ihan äidinmaidosta perittyä?

Uudelleenkouluta mihin?

t. toinen työkyvytyön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/135 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään katsoin Star Wars -elokuvat. Huomenna sulatan pakastimen ja pesen jääkaapin. Viikonloppuna who knows.

Vierailija
24/135 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekosyitä. Uudelleenkouluttautumaan mars.

Vierailija
25/135 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kulumisessa ilman töitä ei ole mitään ongelmaa!

Vierailija
26/135 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huolehdi sinä vain omasta koulutuksestasi. Näyttää olevan vielä peruskoulukin kesken. 

Vierailija
27/135 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mies on ollut työkyvyttömyyseläkkeellä jo vuosia. Vakava fyysinen sairaus. Kai joku idiootti sitäkin pitää itseaiheutettuna ja epäonnistumisena elämässä. 

Vierailija
28/135 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten selviät kesälomasta?

Vierailija
29/135 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mies on ollut työkyvyttömyyseläkkeellä jo vuosia. Vakava fyysinen sairaus. Kai joku idiootti sitäkin pitää itseaiheutettuna ja epäonnistumisena elämässä. 

kokoomuksen ja ek:n mielestä kaikki on itseaiheutettua... toivottavasti saavat kovasti turpaansa, koska se jos mikä on itseaiheutettua...

Vierailija
30/135 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee palvelus ja jälkiabortoi itsesi. 

Vierailija
31/135 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet sinkku etkä harrasta mitään, jos ihmisiä tapaat vain töissä?

Vierailija
32/135 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoilu, lukeminen, pelailu, ystävien näkeminen, matkailu...onhan noita vaikka mitä mukavaa tekemistä 👌

Miten työttömällä on varaa yhteenkään noista. Joo ulkoilla voi tai lukea mutta ei jaksa kun elämä paska. Hienoa jos te jaksatte elää, minä en jaksa vaan odotan kuolemaa seiniä tuijottaen.

Vierailija
33/135 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kysyn. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei. Oletko tyhmä vai tyhmä, kun et tiedä, mitä työkyvyttömyysELÄKE tarkoittaa?

t. eri

Vierailija
34/135 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin tuota 30 vuotta. Entä jos saan potkut tai minut irtisanotaan? Vihdoin mikään ei enää muutu. 

Vierailija
35/135 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkoilu, lukeminen, pelailu, ystävien näkeminen, matkailu...onhan noita vaikka mitä mukavaa tekemistä 👌

Miten työttömällä on varaa yhteenkään noista. Joo ulkoilla voi tai lukea mutta ei jaksa kun elämä paska. Hienoa jos te jaksatte elää, minä en jaksa vaan odotan kuolemaa seiniä tuijottaen.

Miksi ei olisi varaa? Melkein kaikki noista onnistuu täysin ilmaiseksi. Eikä työtön ole automaattisesti köyhä. 

Vierailija
36/135 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt, mutta joillekin riittää elämänsisällöksi Temptation Island.

Vierailija
37/135 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen olisi hyvä opetella olemaan itsensä kanssa.

Vierailija
38/135 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla todellinen ekstrovertti, jolta puuttuu omassa vauhdissa kyky ymmärtää, miten erilaisia olemme?

Mulla yksi päivä kotona ollessa ihan hujahtaa. Viikkokin menisi, mutta tietenkin kovin sairaana alkaa jo kaivata liikuntaa. Sellaiset päivät kun en tee mitään on parhaita ja tarvitsen niitä säännöllisesti. Netflix-maraton tai hyvä äänikirja ja sohvalla loikoilu on ihan kivaa. Mulle myös some tuo yhteyttä muihin vaikken ketään näkisikään.

Vierailija
39/135 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ihmetellyt, mutta joillekin riittää elämänsisällöksi Temptation Island.

Mukavaa, että olet löytänyt elämääsi sisältöä. Itse täytän päiväni esim. opiskelulla, lukemisella, joogalla ja ruuanlaitolla. 

Vierailija
40/135 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsin töitä, lenkkeilen, pyöräilen jne.