Kerrankin olen samaa mieltä Sanna Marinin kanssa. Oikeasti ensimmäisen kerran
Natoon joko Ruotsin kanssa tai ei ollenkaan
Jos on suututettu jo toinen rajanaapuri niin edes nyt toista voisi arvostaa.
Kommentit (56)
Suomi tekee ISON virheen mikäli se jättäisi Ruotsin. Kukaan ei arvosta sen jälkeen.
Poltetaan täälläkin koraani, niin koko ongelma poistuu päiväjärjestyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Niin just.
Turkki ja Islamilaiset maat nauraa partaansa jos Suomi nyt alkaa syytellä Ruotsia.
Älkää olko jälleen kerran sinisilmäisiä.
Sehän olisi Venäjällekkin iso voitto jos Suomi ja Ruotsi riitautuu.
Samoin minä. Eihän tässä tuuliviirejä olla. Eikä heti kaveria jätetä. ( enkä ole demari)
Joillakin on noussut tuo Nato päähän
Eka kerran?
Minä olin jo vuonna 2015 Sanna Marinin kanssa samaa mieltä siitä, että en kannata kieltolakia Suomeen. Kerran sitä kokeiltiin, huonolla menestyksellä.
Että sitten Jeanne Marin ratkaisee Suomen kohtalon. Turhaan on isämme taistelleet, jos näin helposti menee, perkele!
Vierailija kirjoitti:
Että sitten Jeanne Marin ratkaisee Suomen kohtalon. Turhaan on isämme taistelleet, jos näin helposti menee, perkele!
Isät ei tarvinneet mitään Natoja.
Me ei osata tätä peliä joten todennäköisesti joudutaan täysin yksin sotilaalliseen konfliktiin.
Vierailija kirjoitti:
Poltetaan täälläkin koraani, niin koko ongelma poistuu päiväjärjestyksestä.
Se on Suomessa vastoin lakia.
Laista voin olla eri mieltä, mutta en kuitenkaan yllyttäisi lainvastaiseen toimintaan.
Miten niin Suomi pettäisi Ruotsin jos se menee yksin Natoon ? Eihän Suomi mitenkään ole estämssä Ruotsin Natoon menoa. Ja jos Suomi on Natossa se on Ruotsille hyödyllisempää kuin jos Suomi ei ole Natossa.
Vierailija kirjoitti:
Me ei osata tätä peliä joten todennäköisesti joudutaan täysin yksin sotilaalliseen konfliktiin.
Niin. Suomi olisi ollut parhaiten turvassa pysymällä puolueettomana. Nyt se kaivaa pian verta nenästään nihan joka puolelta.
Minun on vaikea ymmärtää, miksi Suomen pitäisi odottaa Ruotsia. Ruotsi elää oman sinisilmäinen ohisalolaisen maa hanmuut topolitikan takia käärmeenpesän päällä, valtion vihollisia lähiöissä riittää. Mitähän tapahtuu kun nämä lähiöiden taistelijat lähtee jihadiin Putinin kanssa...
Muuten olen kyllä sitä mieltä, että on suuri virhe liittää Suomen puolustusvoimat USA:n sotakoneeseen, joka kulkee nimellä NATO.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin Suomi pettäisi Ruotsin jos se menee yksin Natoon ? Eihän Suomi mitenkään ole estämssä Ruotsin Natoon menoa. Ja jos Suomi on Natossa se on Ruotsille hyödyllisempää kuin jos Suomi ei ole Natossa.
Luulisitko Ruotsin olevan sen jälkeen kovin innokas auttamaan kun Venäjä reagoi Suomen Natoon liittymisilmoituksen jälkeen.
Siinä vaiheessa Suomi olisi pelkkä petturi joka suuntaan.
En ymmärrä miksi Ruotsi suuttuisi. Itse he ovat asiansa sössineet. Lienee myös Ruotsin etu että Suomi on natossa.
Aina tämä sama virsi, suomalaiset ovat rähmällään joka suuntaan. Jos tilanne olisi toisinpäin, että Suomen natopolku olisi solmussa jostain syystä, odottaisiko Ruotsi nöyrästi meitä. Ei odottaisi. Suuttuisiko Suomi? Ei suuttuisi.
On tää nyt perkele.
Minä en ymmärrä millään miten Suomi olisi turvassa liittymällä Natoon. Sehän tarkoittaisi että koko maailmansodan raja kulkisi juuri Suomessa.
Niin just.
Turkki ja Islamilaiset maat nauraa partaansa jos Suomi nyt alkaa syytellä Ruotsia.
Älkää olko jälleen kerran sinisilmäisiä.